snel de juiste informatie ontvangen

goed geholpen

Goed en vriendelijk te woord gestaan

Deskundig antwoord gekregen

Goed bereikbaar, snel contact en snelle responce

Met ingang van 1 januari overgestapt naar Sazas. Goed contact met de het opstellen van de offerte en uiteindelijk overgestapt.

Don,Heeft mij goed en duidelijk geholpen

voel me gesteunt

Prima telefonisch geholpen

Prima telefonisch geholpen met praktisch meedenkende medewerkster

Werd elke keer netjes terug gebeld

Omdat wij per 1 januari overgestapt zijn van zorg van de zaak naar Stigas was het even lastig om onze zieke medewerker in te laten plannen, maar alles is goed gekomen! En de medewerkers hebben mij allemaal goed op de hoogte gehouden.

Zeer behulpzaam

Je wordt snel geholpen, ze denken echt met je mee.

prima bedrijf

prettige mensen

top

Denken mee en reuze vriendelijk

Perfecte service

Uw medewerkers hebben mij op een zeer effectieve en buitengewoon vriendelijke manier geholpen deze klus te klaren .In het bijzonder noem ik de Heer Rahamed , die ik wel vijfmaal aan de telefoon heb gehad en die mij ook stap voor stap door het meldingsproces heeft begeleid. Ook twee vrouwelijke medewerkers van Stigas hebben mij wegwijs gemaakt in de verschillende procedures en wisten al mijn vragen op een heldere en doeltreffende wijze te beantwoorden. Uw organisatie heb ik ervaren als een van de meest klant vriendelijke organisaties , die ik in mijn loopbaan of als privé persoon heb leren kennen. Met dank en vriendelijke groet,

Professionele samenwerking

Als er zaken spelen binnen mijn organisatie dan volgt vanaf Sazas adequate en professionele ondersteuning. Communicatie is top.

persoonlijk, vriendelijk, duidelijk

Gelukkig tot nu toe weinig verzuim gehad op ons bedrijf, maar daardoor ook weinig ervaring vanaf onze kant hoe het verder zou verlopen toen we vorig jaar een medewerkster hadden die een ongeluk had gehad. We werden gelijk de volgende dag gebeld door een medewerkster van Sazas waarin alles duidelijk werd uitgelegd. Ook via de post werden we door middel van brieven goed op de hoogte gehouden. En niet helemaal onbelangrijk: De betalingen richting ons vonden ook op tijd plaats.

uitstekend!

je kunt altijd vragen of bellen. Men is altijd vriendelijk en altijd bereid om je ergens mee te helpen.

goede service!

Bij vragen en opmerkingen worden we goed geholpen!

leerzaam en stimulans om er mee aan de slag te gaan

zie boven

Goede, duidelijke toelichting

Goede en duidelijke manier van uitleggen. De voordelen voor de werkgever en werknemer kwamen goed aanbod.

Verademing!

Per begin dit jaar overgestapt naar de verzuimverzekering van Sazas. Wat een verademing! Persoonlijke benadering, deskundig en snel advies, goede bereikbaarheid BA, POB en re-integratieadviseur. Ook de administratieve afhandeling verloopt vlot en klantgericht.

Als ik een vraag heb, wordt er snel gereageerd met meestal een bevredigend antwoord.

Zodra ik een mail stuur aan [email protected] krijg ik direct een ontvangstbevestiging en binnen enkele dagen een meestal bevredigend antwoord.

korte lijnen en snelle reactie bij vragen.

Fijn vind ik vooral de korte lijnen in communicatie. Sowieso een vast contactpersoon werkt fijn. Maar daarnaast hadden wij afgelopen jaar bijvoorbeeld 1 persoon die door prive omstandigheden dreigde uit te vallen met beginnende burn out klachten en die melde wij dan af en aan ziek omdat hij dan wel en dan niet kwam werken. Wij werden toen gebeld door een van jullie medewerkers die dat opgevallen was en samen met diegene een oplossing gezocht hoe dit het beste te doen. Gelukkig is diegene uiteindelijk niet uitgevallen en weer geheel hersteld gemeld, maar ik vond in ieder geval fijn dat deze actie vanuit jullie kwam.

Interessant en verhelderend

Interessant en verhelderend. Met de informatie kon ik praktisch aan de slag met de verzuimverzekering en bewuste keuzes maken.

Duidelijk en overzichtelijk

Er is maar 1 persoon werkzaam bij Tomatoworld. We hebben weinig vragen en zijn tevreden.

Goed en duidelijk verzorgd.

Webinar was uitstekend te volgen.

Goede en duidelijke informatie. Alleen jammer, dat er te weinig vragen konden worden beantwoord.

Duidelijk en vragen worden goed beantwoord.

Wij worden goed op de hoogte gehouden van de diverse nieuwe of veranderde ontwikkelingen. De correspondentie en de winbare zijn duidelijk en daardoor goed te volgen.

Beneluxlaan 2D

3446 GR Woerden

088 56 79 100

Over Sazas

✓ Sazas, al sinds 1993 specialist in verkorten en voorkomen van verzuim. ✓ Alles in 1 keer geregeld: loondoorbetaling, verzuimbegeleiding en re-integratie. ✓ Het gemiddelde verzuimpercentage van onze klanten ligt lager dan het landelijke gemiddelde. Als uw verzuimspecialist nemen wij met onze verzekeringen en partners in de arbodienstverlening uw (financiële) zorgen uit handen bij ziekte van personeel, zodat u kunt blijven ondernemen. Samen met u hebben we grip op het gehele verzuimproces. Sinds 1993 helpen wij met succes ondernemers in het mkb om verzuim te verminderen en te voorkomen. En dit doen we op een persoonlijke manier. Bekijk onze website: