Duidelijk

Was duidelijk en een goede uitleg

Beste Gerard, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer en de feedback. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Prima service!

Vlot traject, maar onduidelijk dat er opeens een andere partij namens Sazas contact opneemt.

Beste Roderick, Wow een 9! Heel fijn om te horen dat het zo goed bevalt. Wat betreft de onderlinge samenwerking met onze partners zijn we hard aan het werk om de communicatie hierin duidelijker te maken. Uw opmerking is een een bevestiging dat het goed is om onze dienstverlening hierin te verbeteren. We zijn hier dan ook intensief mee bezig zodat dit in de toekomst voor minder onduidelijkheid zorgt. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Je wordt netjes en vriendelijk te woord gestaan.

Ik heb niet veel contact met Sazas, maar als het nodig is wordt ik netjes te woord gestaan. En krijg ik duidelijk antwoord.

Beste Janny, Bedankt voor de mooie beoordeling. Weinig contact met ons is vaak een goed teken voor uw bedrijf. Fijn om te horen dat op de momenten dat het wel nodig is alles goed verloopt. Succes in deze bijzondere tijden! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Behulpzaamheid en goed advies gaan hand in hand

Ons bedrijf is goed geholpen door SAZAS, duidelijke informatie en hulp bij de diverse stappen die we moesten nemen werd geboden door SAZAS.

Beste Germa, Heel erg bedankt voor uw mooie review. In lastige tijden kunnen we allemaal wel een opsteker gebruiken. We doen ons best om u en anderen zo goed mogelijk te helpen. Fijn om te horen dat u dit waardeert. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Positief

Als er vragen zijn dan krijgen ik snel een duidelijk antwoord van een van de medewerkers.

Beste Annette, Bedankt voor uw positieve feedback. Daar worden we blij van. Zaken die met verzuim te maken hebben zijn niet altijd eenvoudig. Daarom nemen we voor iedereen graag de tijd om alles zo helder mogelijk uit te leggen. We zijn blij dat u dit weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

bevalt goed

Beste Arjan, Bedankt voor uw review. Mooi om te horen dat het goed bevalt. Mettertijd kunnen we uw ervaringen hopelijk nog beter maken. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

bij ziekte personeel wordt verzuim snel opgepakt.

ook na lange verzuim wordt alles goed opgepakt.

Beste Ben, Bedankt voor de mooie 8! Heel fijn dat u goede ervaringen heeft met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Goed, beter, best

Goed, beter .best

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling. We doen iedere dag ons best om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

positief

Ik wordt als werkgever ook goed begeleid

Beste Sjenny, Hartelijk dank voor de mooie 9! Dit zijn leuke berichten om de week mee te beginnen. Samen met mijn collega's zijn we elke dag bezig met hoe we de klant zo goed mogelijk kunnen helpen. Fijn dat u dat ook zo ervaart. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

geen negatieve of positieve ervaring

Wij hebben geen negatieve ervaring, maar ook geen positieve, dit doordat wij weinig contact hebben met Sazas.

Beste relatie, Dat u nog maar weinig met ons te contact heeft gehad, is vaak een goed teken voor uw bedrijf. Desondanks proberen we al onze klanten regelmatig even te spreken om te zien of we nog wat voor ze kunnen betekenen. We hopen op een blijvende fijne samenwerking in de toekomst. En natuurlijk bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

De mensen van sazas zijn zeer bereid mee te denken en snappen de ondernemer.

Beste Marcelle, Bedankt voor de mooie complimenten. We doen ons uiterste best om al onze klanten zo'n goede ervaring te geven als u heeft, en we werken er hard aan om dit elke dag weer een stukje beter te doen. Ik ben blij om te lezen dat u dit weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

duidelijk

Beste Kees, Een 10! Daar worden we echt heel vrolijk van. Wat fijn dat u ons dit mooie cijfer geeft. We blijven ons best doen om al onze klanten zo'n ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Samenwerking verloopt duidelijk

Tot dusver geen negatieve ervaringen met SAZAS gehad. Duidelijke website en contact verloopt goed

Beste Jolanda, Heel erg bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat we een goeie samenwerking hebben en we zullen ons altijd blijven inzetten voor nog meer goede ervaringen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Alles prima en duidelijk geregeld!

Zoals hierboven kort beschreven

Beste Gaston, Wat een fijne review! Met een 9 zijn we natuurlijk enorm blij. We blijven ons best doen om iedereen zo'n ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

sazas is vlot en correct maar let op de prijz

sazas is vlot en correct maar let op de prijz .

Beste Lambertus, Bedankt voor uw mooie 7 als cijfer. Fijn om te horen dat u het waardeert dat we snel zijn met onze communicatie. Wat betreft de prijs is het voor iedereen goed om daar een weloverwogen keuze in te maken. Ook voor mensen die twijfelen over wel of niet een verzuimverzekering en welke verzekeraar het best bij hun wensen aansluit. Op deze pagina geven we aanwijzingen waar mensen op kunnen letten bij het maken van die beslissing: https://www.sazas.nl/werkgever/verzuimthemas/financieel-risico/loondoorbetaling-bij-ziekte/verzuimverzekering-waar-op-letten Heeft u vragen over de premie? Neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Heb weinig ervaring met uw bedrijf, maar heb nog geen antwoord gekregen op twee mails die ik heb gestuurd.

Beste Marco, Bedankt voor uw feedback. Mijn collega heeft u ondertussen van een antwoord op uw mails voorzien. Onze excuses dat het dit keer langer heeft geduurd dan normaal. Voor ons een goede aanwijzing om hier scherp op te blijven letten om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

heel tevreden

Sazas ontzorgt. Hanteert duidelijke en prettige communicatie. Werkt met een fijn web portaal.

Beste Stella, Heel mooi om zo vlak voor het weekend een 10 te krijgen. Daar worden we hier enorm blij van. Bedankt! met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Goede begeleiding en service!

Goede begeleiding en service!

Beste klant, Wow een 10! Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer. We doen ons uiterste best om al onze klanten zo'n goede ervaring te geven als u heeft, en we werken er hard aan om dit elke dag weer een stukje beter te doen. Ik ben blij om te lezen dat u dit weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

traag en achterhaald.

Het duurde bij jullie "maar" 1,5 jaar om mijn adres te wijzigen en daarna gaat het nog steeds fout.Als er via jullie "zorg van de zaak"wordt ingeschakeld,komen de facturen wederom op ons oude adres binnen! Echt een waardeloze organisatie!

Beste Kees, Toen ik uw bericht las schrok ik wel even. Het is natuurlijk nooit fijn om te lezen dat een klant je een waardeloze organisatie vindt. We hebben ons meteen in de situatie verdiept en het is duidelijk geworden dat we een fout hebben gemaakt. Ondertussen hebben we gelukkig contact met u gehad. Fijn dat we hier over konden praten. De situatie hebben we aangepast en we hopen dat we het beeld wat u nu over ons heeft snel kunnen bijstellen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Goede begeleiding, dik tevreden!

Klantvriendelijk en behulpzaam. Altijd snel telefonisch of mail reactie, dus wij zijn zeer tevreden over Sazas!

Ha Gerrit, Hartstikke fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Super om met zo'n mooie beoordeling het nieuwe jaar in te gaan. Bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

ik weet niet wat ik hiermee moet

Nu heb ik een medewerker die als gevolg van een ongeval in zijn prive waarschijnlijk invalide blijft , Waar hij volgens mij ook niets aan kan doen ,had ik wel wat meer van Sazas verwacht dan alleen uitbetalen .

Beste Theo, Bedankt voor uw eerlijke review. Het gevoel dat bij u is ontstaan, betreuren wij. Wij zullen uw situatie intern bespreken en onze verzuimexpert contact met u laten opnemen. Update: Fijn dat we u hebben kunnen spreken en de situatie opgehelderd is. We hopen op een goede samenwerking in de toekomst. Met vriendelijke groet, Sharita Sazas

levert goed werk, is goed aanspreekbaar

correcties worden snel uitgevoerd

Beste Ton, Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten. Fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

tevreden

Ik ben tevreden over de site, werkt toegankelijk. vorige week getest met de rapporten die er uitgedraaid kunnen worden, goede informatievoorziening.

Ha Marloes, Fijn om te horen dat u tevreden over ons bent en ons een mooi cijfer geeft :). We blijven ons best doen om de service nog beter te maken. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

accuraat, en to the point

zeer toegewijd, uitstekende kennis.

Beste Henk, Bedankt voor het mooie cijfer. We gaan ons best doen om dit nog een keer naar een 9+ te tillen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Ze zijn er als je ze nodig hebt

Gelukkig hebben wij Sazas niet echt vaak nodig (gehad). Maar op het moment (lang geleden) toen dit wel nodig was, zijn wij erg goed gehandeld en begeleid.

Beste Nel, Hier worden we helemaal blij van. Bedankt :) Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Over Sazas

✓ Sazas, al sinds 1993 specialist in verkorten en voorkomen van verzuim. ✓ Alles in 1 keer geregeld: loondoorbetaling, verzuimbegeleiding en re-integratie. ✓ Het gemiddelde verzuimpercentage van onze klanten ligt lager dan het landelijke gemiddelde. Als uw verzuimspecialist nemen wij met onze verzekeringen en partners in de arbodienstverlening uw (financiële) zorgen uit handen bij ziekte van personeel, zodat u kunt blijven ondernemen. Samen met u hebben we grip op het gehele verzuimproces. Sinds 1993 helpen wij met succes ondernemers in het mkb om verzuim te verminderen en te voorkomen. En dit doen we op een persoonlijke manier. Bekijk onze website: