tevreden

Ik ben tevreden over de site, werkt toegankelijk. vorige week getest met de rapporten die er uitgedraaid kunnen worden, goede informatievoorziening.

Ha Marloes, Fijn om te horen dat u tevreden over ons bent en ons een mooi cijfer geeft :). We blijven ons best doen om de service nog beter te maken. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

accuraat, en to the point

zeer toegewijd, uitstekende kennis.

Beste Henk, Bedankt voor het mooie cijfer. We gaan ons best doen om dit nog een keer naar een 9+ te tillen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Ze zijn er als je ze nodig hebt

Gelukkig hebben wij Sazas niet echt vaak nodig (gehad). Maar op het moment (lang geleden) toen dit wel nodig was, zijn wij erg goed gehandeld en begeleid.

Beste Nel, Hier worden we helemaal blij van. Bedankt :) Met vriendelijke groet, Kim Sazas

goeie service top!!

Je krijgt gelijk antwoord en ook een antwoord waar je wat aan hebt en duidelijk ,super

Beste Raijlof, Fijn om te horen dat onze service zo gewaardeerd wordt. Bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Duidelijk, klantvriendelijk

Geen opmerkingen. Altijd snel reactie bij vragen. Klantvriendelijk personeel. Duidelijke site.

Beste M. van Eck, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Di site is heel duidelijk en bij vragen worden we correct behandeld

Beste Gerdie, Hartelijk bedankt voor dit mooie cijfer. We zijn elke dag bezig om onze site te verbeteren en uit te breiden. Heel mooi om daar een positieve reactie op te krijgen. Onze mensen zitten altijd klaar om op alle vragen persoonlijk en snel te reageren. Uw waardering hiervoor is een mooi schouderklopje. Bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Sazas is een geschikte dienstverlener

pro-actieve dienstverlening, duidelijke communicatie en digitale opvolging

Mooie reactie Rudy, daar worden we erg blij van. Dankjewel!

bevredigend

Directe respons, korte en stipte opvolging,

Superfijn om te horen Chantal! Bedankt :)

Op www.mijnsazas.nl kunnen wij bij een arbeidsongeschikte medewerker niet zien, voor hoeveel procent hij of zij arbeidsongeschikt is. Dit in verband met de controle van de uitkeringsspecificatie. Mogelijk kan hier wat aan gedaan worden.

Beste Peter, Heel erg bedankt voor het mooie cijfer, en vooral ook de bruikbare feedback. Naar aanleiding van uw verbeterpunten heeft onze klantenservice contact met u opgenomen om samen te kijken hoe we u hierbij kunnen helpen. Wij hopen dat dit gesprek naar wens is verlopen. Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Beste Wilma, Heel mooi om te lezen dat u ons zo'n mooi cijfer geeft. Daar worden we blij van. Met een lach op mijn gezicht wil ik u hier hartelijk voor bedanken. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

duidelijke antwoorden bij vragen

Beste Marjolijn, Bedankt voor het hele mooie cijfer dat u ons heeft gegeven. Fijn om te horen dat we u op een prettige en duidelijke manier hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste relatie, Bedankt voor uw beoordeling. We doen iedere dag ons best om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

Goede communicatie, duidelijke uitleg en antwoorden op vragen

Beste relatie, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Hartstikke fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Beste relatie, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

correcte verwerking

Beste Pier, Bedankt voor dit hele mooie cijfer. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

Helder en makkelijk!!!!

Beste relatie, Een 10! Daar worden we heel vrolijk van. Wat fijn dat u ons dit mooie cijfer geeft. We blijven ons best doen om al onze klanten zo'n ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste Michael, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

Goed telefonisch bereikbaar en goede deskundigheid.

Beste relatie, Hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer. We doen elke dag ons best om al onze klanten persoonlijk en snel te helpen. Het is goed om hier uw positieve reactie op te krijgen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

ik heb direct te weinig met Sazas te maken, dus kan niet oordelen

Ik heb direct te weinig met Sazsz te maken, dus kan niet oordelen

Beste Siem, Dat u nog maar weinig met ons te maken heeft gehad, is een erg goed teken voor uw bedrijf. Wij zijn blij voor u om dat te horen. Ik zou zeggen: ga zo door! Toch bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Beste relatie, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Beste Francois, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

Goede communicatie

Beste relatie, Wat fijn om te horen dat u het contact met ons als goed ervaart. Bedankt voor dit fantastische cijfer. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Pluspunten

Goede bereikbaar Professionele uitstraling Heldere website deskundige medewerkers

kan ik zo op dit moment niet bedenken

Beste relatie, Hartelijk bedankt. We doen elke dag ons best om onze klanten persoonlijk en deskundig te helpen. Daarnaast proberen we ook online onze service steeds beter te maken. Het is mooi om hier uw waardering voor te krijgen. Met vriendelijke groet, Martijn Sazas

Pluspunten

snelle reacties en duidelijke antwoorden bij vragen

Beste relatie, Bedankt voor uw positieve feedback. Met weinig woorden tovert u een lach op mijn gezicht. Zaken die met verzuim te maken hebben zijn niet altijd eenvoudig. Daarom nemen we voor iedereen graag de tijd om alles zo helder mogelijk uit te leggen. We zijn blij dat u dit weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Kim Sazas

Beneluxlaan 2D 3446 GR Woerden

088 56 79 100

Over Sazas

✓ Sazas, al sinds 1993 specialist in verkorten en voorkomen van verzuim. ✓ Alles in 1 keer geregeld: loondoorbetaling, verzuimbegeleiding en re-integratie. ✓ Het gemiddelde verzuimpercentage van onze klanten ligt lager dan het landelijke gemiddelde. Als uw verzuimspecialist nemen wij met onze verzekeringen en partners in de arbodienstverlening uw (financiële) zorgen uit handen bij ziekte van personeel, zodat u kunt blijven ondernemen. Samen met u hebben we grip op het gehele verzuimproces. Sinds 1993 helpen wij met succes ondernemers in het mkb om verzuim te verminderen en te voorkomen. En dit doen we op een persoonlijke manier. Bekijk onze website: