Snelle verzending en altijd nog een lekkernij extra erbij

Nette vlotte service

Liever na een bestelling niet zoveel spam mail sturen.

Zeer snelle, correcte levering!

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Super snel en goede klantenservice!!

Fijne web shop, nette prijzen en erg klantvriendelijk! Dat zie je tegenwoordig niet meer zo vaak.. Kan er niets aan verzinnen wat er niet goed aan gaat.

Snel geleverd!

Gewoon alles perfect en snel geleverd .

Goede en snelle levering voor een prima prijs. Altijd een kleine verrassing in de doos ..erg attent

niet duur snel bezorgt.

lekkere koffie niet duur en snel bezorgt.

Snelle levering en een mooie prijs

Lekker snel bezorgd

Koffie is goed en snelle bezorging

Het werd heel goed en snel geleverd

Snel en goed bezorgd.

De dag na mijn bestelling al bezorgd.

perfekt

alles volgens afspraak, op tijd bezorgd, netjes verpakt en voor een goede prijs!

Mooie prijs en snel geleverd en ook netjes verpakt, aanrader

Voor deze koffie mooie prijs en snel geleverd

bijna perfect verlopen.

via google gezocht op gehaktballetjes in tomatensaus van unox. toen naar deze site gegaan en de bestelling gedaan. maar...toen bleek ik een foutje gemaakt te hebben. ik had niet goed gekeken, en dus currysaus besteld...ggrr. dat zag ik pas in de mail van deze bestelling. meteen op de 2 mails gereageerd, en uitgelegd, dat ik een foutje had gemaakt, en of dat gewijzigd kon worden. geen enkele reactie ontvangen via mail!!! heel jammer!!! toen gebeld, maar op de bestel-dag, geen antwoord. paar dagen later gebeld naar het 06- nummer, en toen wel contact gekregen. uitgelegd wat het probleem was, en toen ging alles perfect. die persoon heeft gezorgd dat de volgende dag wel de bedoelde bestelling bij mij werd bezorgd. retour-label voor de foute levering was meegeleverd, dus heb ik die ook gewoon terug gestuurd via dhl. het enige wat ik dan jammer vind is, dat er niet naar de mail wordt gekeken, want dan had het nog makkelijker kunnen verlopen. verder geen enkele klacht over dit bedrijf hoor...fijne mensen daar. gr.erik.

Snelle service top

Alleen maar top

Snelle verzending, goed verpakt,lekker chocolaatje,goede prijs

Een heel goede ervaring en is een stuk goedkoper dan AH en Jumbo

Zeer correcte en snelle behandeling. Is ook veel goedkoper dan bij alle kruideniers zaken. Zelfs 2 snoepjes zaten in de doos. Geweldig toch.

Snelle levering, goede spullen

Pepernoten besteld! Altijd lekker toch!

Keurig verpakt en heel snel…. Met 1 of 2 chocolaatjes …. Wat een leuke attentie

Snel en netjes geleverd.

N.v.t.

Heel heel heel slecht

Ik heb mijn levering niet gekregen Wat doen we daar aan. Ik heb er wel voor betaald Ik zou het graag lwillen hebben. Anders mijn geld terug

Beste Claar, Bedankt voor de review. U geeft aan dat de aflevering niet naar tevredenheid geschied is, volgens onze informatie is de bestelling op 4-1 aan u geleverd. Mocht dit niet in goede orde geschied zijn dan kunt u contact opnemen door een mail te sturen aan [email protected]. De klantenservice zal u dan verder helpen een passende oplossing te vinden. We horen het graag van u! Christian Team Coffeepoddeals

Duidelijke website, snelle levering

Super snel in huis! Heel erg fijn.

Trasmolenlaan 12 3447 GZ Woerden