Snelle levering, goede spullen

Pepernoten besteld! Altijd lekker toch!

Snel geleverd!

Keurig verpakt en heel snel…. Met 1 of 2 chocolaatjes …. Wat een leuke attentie

Snel en netjes geleverd.

N.v.t.

Heel heel heel slecht

Ik heb mijn levering niet gekregen Wat doen we daar aan. Ik heb er wel voor betaald Ik zou het graag lwillen hebben. Anders mijn geld terug

Beste Claar, Bedankt voor de review. U geeft aan dat de aflevering niet naar tevredenheid geschied is, volgens onze informatie is de bestelling op 4-1 aan u geleverd. Mocht dit niet in goede orde geschied zijn dan kunt u contact opnemen door een mail te sturen aan [email protected]. De klantenservice zal u dan verder helpen een passende oplossing te vinden. We horen het graag van u! Christian Team Coffeepoddeals

Duidelijke website, snelle levering

Super snel in huis! Heel erg fijn.

Tevreden klant

Duidelijke website! Snelle en nette levering!

vandaag bestellen morgen in huis

Goede service,de ene dag besteld en de volgende dag thuis

Snelle verzending, zeker zo rond de feestdagen.

Snel geleverd in goede conditie.

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Snel betjes geleverd

Zelfs tussen kerst en oudjaar de volgende dag in huis

Pakket raakte zoek, maar netjes opgelost

Pakket was al ruim een week onderweg en helaas zoek geraakt in de post. Na contact te hebben gekregen gelukkig een nieuwe zending verstuurd en deze is wel ontvangen.

Beste Maureen, Bedankt voor de review. Er is bij uw bestelling inderdaad iets niet goed gegaan en zoals we met u besproken hebben zou de zending wel afgeleverd moeten zijn maar is dit helaas niet correct geschied. We hebben een nieuwe zending naar u verstuurd en hopen dat u deze ontvangen hebt en alsnog tevreden bent met de verleende service. Christian Team Coffeepoddeals

Heel goed.

Super snelle levering, heel goed

Volgende dag al de bestelling binnen

perfect

De capsules zijn als vanouds goed , alleen de prijs is veel beter als in de supermarkt. 11 dozen besteld en toch 16,50 euro bespaart. Ik zeg top

Beste Rene, Bedankt voor de positieve woorden. Fijn om te horen dat u de service en de prijs top vind! Het cijfer dat we van u ontvangen zegt echter wat anders, heeft u verbeterpunten voor ons of is het een foutje? Christian Team Coffeepoddeals

Goedkoop en snel geleverd

Goedkoop en grote keuze. Daarbij snel geleverd. Echt een aanrader !

Nooit ontvangen

28 november bestelling gedaan voor Sinterklaas weekend. Waar ik alles voor nodig had. Mailtje ontvangen dat zij 1 artikel niet leveren konden, aangegeven aan hun dat dar geen probleem was als ik de rest van de artikelen maar kreeg voor sinterklaas. Geen reactie gehad. Toen weer een mail gestuurd, weer geen reactie en ik heb nogsteeds mijn doos koffie etc niet ontvangen super balen dit

Beste K. Bedankt voor de review. Helaas was het op het moment van schrijven erg druk op de klantenservice en hebben we u niet op tijd kunnen voorzien van antwoord. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u na het ontvangen van de goederen alsnog tevreden bent met onze service. Een volgende keer hopen we u beter van dienst te kunnen zijn. Christian Team Coffeepoddeals

Niet goed

Productbeschrijving was als volgt (16x perpernoten 250 gram). Er waren 80 zakken pepernoten nodig, dus bij aantal 5 ingevuld. Je zou verwachten dat er dan 5 x 16 zakken pepernoten geleverd zouden worden. In plaats hiervan hebben we 5 zakjes pepernoten opgestuurd gekregen.

Beste Thijs, Bedankt voor uw review. Helaas is er bij uw bestelling inderdaad een foutje gemaakt bij het klaarzetten. Onze excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw bericht naar de klantenservice hebben we u hopelijk een passende oplossing geboden. We hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Christian Team Coffeepoddeals

Makkelijk en goedkoop

Altijd goed

Altijd goede snelle levering tegen een goede prijs voor het product

Verkeerde bestelling

Tsja ik bestelde voor het eerst bij deze site en ging meteen mis geen goede reclame en ik bestelde coffee au lait en kreeg cuppucino

Beste Christa, Bedankt voor uw review. Helaas is er bij uw bestelling een foutje gemaakt met het klaarzetten. Onze excuses hiervoor, naar aanleiding van uw bericht aan de klantenservice hebben we u hopelijk een passende oplossing geboden en u alsnog voorzien van de bestelde koffie. We hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Christian Team Coffeepoddeals

Trasmolenlaan 12

3447 GZ Woerden