Bestelling prima verlopen, pakketbezorging door DHL uiterst beroerd.

Levering en afwerking van de bestelling prima en snel. Product goed. Maar Diversus zou niet meer met de pakketbezorger DHL moeten werken. Dat moet toch wel het slechtste bedrijf op het oostelijk halfrond wezen. Je wordt er helemaal gestoord van als klant; en dat feit is voor mij een reden om op de websites die met dit bedrijf werken, niet meer te bestellen.

Mooi fietsje, gunstige prijs, kwaliteitsproduct

Mooi om te zien en degelijk materiaal.

Deze stoelfiets is bijzonder handszaam.

Het fietsen gaat uitstekend.

Snel, goed en verzorgd!

Horloge besteld en snel ontvangen. Goed ingepakt, goede prijs en lijkt van goede kwaliteit. Met kerst hoop ik mijn dochter blij te maken.

prima product

Snelle levering en goede prijsverhouding

Het werkt

Na het lezen van het boek Achterwerk van Dr. Bart Van Veluwe, de Squat-n-go toiletkrukje gekocht.

Maakten de belofte waar.

Vlotte levering zoals beloofd.

Zeer tevreden over snelle levering en het product.

Nogmaals kan ik u laten weten dat ik het product met veel plezier aan het gebruiken ben en ook zeer tevreden was over de snelle levering nadat ik het product besteld had. Tevens ben ik zeer te spreken over de mij voordelige en betaalbare prijs.

Mooi product, snel geleverd!

Snelle levering!

Goed verpakt en snel geleverd!

degelijk product

ToiletSquat 7" Foldable - White is een heel fijn product twee kleine minpuntjes: sticker die er moeilijk vanaf te krijgen is en inklappen gaat niet gemakkelijk. Verder ben ik zeer tevreden en zal het zeker aanbevelen

Prima product

Het voetenbankje bevalt goed, het moet alleen wel iets verder van onze toiletpot af staan om er echt profijt van te hebben. Het product is stevig genoeg en inklapbaar, wat makkelijk is als het een tijdje niet wordt gebruikt. Verder is het snel geleverd en we werden van elke stap op de hoogte gehouden, zelfs met een foto erbij.

Keurig en snel verstuurd

Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van de status

Goede en snelle levering scooterhoes

Product nog afwachten materiaal is dunner dan verwacht

Voor het eerst besteld en ben erg tevreden!

Goed product Snelle levering Netjes verpakt

Niet normaal

3 dagen thuis zitten wachten

Beste Johan, Dankjewel voor je bestelling en je review. We hebben je order er even bij gepakt en zien dat het pakketje 1 dagje later bij je is aangeboden. Excuses voor de vertraging. Laat je het ons weten als je nog vragen hebt? Met vriendelijke groet, Lobke van team Diverzus

Oplossingsgerichte service

Er was iets mis met de levering van de loopfiets en jullie hebben het echt goed opgelost. - Snel geschakeld - Vriendelijke service - Goed meegedacht Ik heb een heel blij dochtertje ♥️♥️ Bedankt!!!

Snelle levering en topkwaliteit. Aanrader!

Snelle service, deugdelijk materiaal

Het is even wennen, als een kind opgevouwen op het toilet met 70 jaar. Maar als het helpt is het helemaal top

Slechte communicatie -

De prijs is goed de communicatie is slecht - tot op heden nog geen product ontvangen - ook geen vervolg email - heb je de tijd en kan je langer wachten dan drie dagen dan is het prima - maar de volgende dag leveren voor bestellingen geplaatst voor 12.00 klopt niet helemaal

Beste Melle, Dankjewel voor je review en wat jammer dat je ervaring zo is tegengevallen. Ik heb het contact met onze klantenservice er bij gepakt en ik zie dat alles uiteindelijk geheel is opgelost en de loopwagen goed bevalt. Laat je het ons weten als er nog vragen zijn? Met vriendelijke groet, Lobke van Diverzus

Ik hoor niks van hen

Ik heb een fiets besteld voor mijn dochtertje en op de website stond duidelijk vandaag Bestellen morgen thuis maar ik hoor niks van ze een paar keer gebeld, geen antwoord als je een e-mail schrijft dan moet je 5 dagen wachten of je misschien wat van ze kunt horen, ik heb geen goed gevoel hier.

Beste Ray, Dankjewel voor je bericht en je review. Het spijt ons dat je een dag langer op je bestelling hebt moeten wachten. Gelukkig zie ik het mailcontact met onze klantenserivce dat je binnen 1 dag reactie hebt ontvangen en je dochter erg blij was met haar verjaardagscadeau. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lobke van Diverzus

Supersnelle en correcte levering. Zondagavond besteld, maandag al geleverd.

Snelle bezorging en goed geïnformeerd!

Ik had voor mijn scooter een ART 3 slot en een kabel reminder besteld. Via de mail goed geïnformeerd over de bezorging. Had een bezorgafspraak gemaakt voor de volgende dag na 17.30 uur. Later via de mail bericht dat het s' middags bezorgd werd. Beetje jammer van de afspraak van s' avonds, maar ik was gelukkig al thuis. Pakket zag er verzorgd uit en mijn spullen zijn prima. Ben erg tevreden.