De service hoeft voor mij niet te verbeteren, het is toch goed.

Schade aan de fiets

Helaas zit d’r schade aan de fiets

Alles perfect geregeld. Goed slot!

Snelle levering prima producten

De sloten waren snel en netjes geleverd. Heb ze echter terug moeten sturen omdat ze te groot waren. Wacht alleen nog op mijn geld dat duurt dan langer.

Dik tevreden snelle levering

Werkt prima waar voor het bedoeld is

Keurige aflevering en op tijd.

Leveren niet op tijd

Op de website staat, levering volgende dag en helaas enn toen ze ma kwamen stopte de chauffeur niet en ging zonder bellen gelijk naar een afleverpunt terwijl we thuis waten. Product elders gekocht en dit retour gezonden. Koop er nooit meer iets.

Ik ga het aanbevelen bij onze kinderen

Goed product, snelle levering, goede prijs

Product goed omschreven

Snel in huis

Gewoon goed

Snel, correct en goed

Mijn bestelde artikelen zijn correct en binnen 24 uur geleverd. Bovendien: Prijs/kwaliteit goed.

Snel geleverd, maar fiets beschadigd

Fiets werd snel geleverd. Maar er zat een diepe kras op. Klantenservice gemaild met foto. Er achteraan gebeld. Ik zou binnen 24 uur iets horen, maar geen enkele reactie op mijn mail gehad. Jammer.

Goed artikel en snelle en nette verzending

Op de avond op tijd besteld en de volgende dag al in huis. Super!

Mooi apparaat niet duur

Werkt goed tegen vermoeidheid in je benen

Bestelling was snel bezorgd en goed verpakt.

2 items gekocht werden goed verpakt en snel bezorgd

goed en een snelle levering

lekker snel geleverd

Goede kwaliteit, vlot geleverd

Via Bol.com terecht gekomen bij Diverzus.nl in de zoektocht naar een goed hangslot voor onze 4 mountainbikes. De website is vriendelijk in gebruik, biedt goede filtermogelijkheden, en een nette prijs. Conform belofte werd de volgende dag het pakket geleverd, en voldoet het product aan de verwachtingen.

Het online bestellen van het product gaat heel soepel. Het product wordt snel bezorgd. De bezorger was vriendelijk. Het was dus alles geweldig gegaan.

Snel geleverd. Geen handleiding meegeleverd. Montage zonder handleiding ook goed te doen.

Simpel, snel en geen fratsen. Product besteld, volgende dag in huis. Tevreden en zou willen dat er meer diverse producten op de site worden aangeboden.

Prima, keurige communicatie en levering precies volgens afspraak!

Mooi fietsje, netjes geleverd - niets op aan te merken!

Had een mail gestuurd over een bestelling die niet was aangekomen. De volgende dag, woensdag kreeg ik een mail terug en zojuist op donderdag heb ik de bestelling ontvangen. Snel en adequaat gereageerd!

Prima geregeld. Pakje kwam wel 1 dag te laat, maar dat lag aan vervoerder DHL.

handig en snel

aangenaam