Mooi apparaat niet duur

Werkt goed tegen vermoeidheid in je benen

Bestelling was snel bezorgd en goed verpakt.

2 items gekocht werden goed verpakt en snel bezorgd

goed en een snelle levering

lekker snel geleverd

Goede kwaliteit, vlot geleverd

Via Bol.com terecht gekomen bij Diverzus.nl in de zoektocht naar een goed hangslot voor onze 4 mountainbikes. De website is vriendelijk in gebruik, biedt goede filtermogelijkheden, en een nette prijs. Conform belofte werd de volgende dag het pakket geleverd, en voldoet het product aan de verwachtingen.

Het online bestellen van het product gaat heel soepel. Het product wordt snel bezorgd. De bezorger was vriendelijk. Het was dus alles geweldig gegaan.

Snel geleverd. Geen handleiding meegeleverd. Montage zonder handleiding ook goed te doen.

Simpel, snel en geen fratsen. Product besteld, volgende dag in huis. Tevreden en zou willen dat er meer diverse producten op de site worden aangeboden.

Prima, keurige communicatie en levering precies volgens afspraak!

Mooi fietsje, netjes geleverd - niets op aan te merken!

Had een mail gestuurd over een bestelling die niet was aangekomen. De volgende dag, woensdag kreeg ik een mail terug en zojuist op donderdag heb ik de bestelling ontvangen. Snel en adequaat gereageerd!

Prima geregeld. Pakje kwam wel 1 dag te laat, maar dat lag aan vervoerder DHL.

handig en snel

aangenaam

geweldig positief

Keurig op tijd zoals afgesproken.

Fiets besteld en de volgende dag netjes afgeleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding van het product

Het product voldeed aan de omschrijving en de prijs paste daar mooi bij. Snelle levering.

Ik krijg meerdere mails per week

Met de vraag of ik de website wil reviewen. Heel irritant.

Diverzus doet wat zij zegt

Zoals beloofd alles netjes met trackingnumber verzonden. Als ik persé iets negatiefs zou moeten zeggen is het dat er geen dealer stempel staat op het garantiebewijs. Gewoon prima service dus!!!

Was prima. Levering kwam op tijd en product was goed.

Bestellen was gemakkelijk en de bezorging verliep prima

Zie hierboven

Product goed

Het product is goed alleen DHL hun bezorging was zeer slecht ze zeiden dat ik niet thuis terwijl ik wel thuis was .ik moest het ergens anders ophalen . Niet te begrijpen

Poepkruk in goede orde ontvangen

|Snel en discreet geleverd, poept prima

Snelle verzending, goed product

Helemaal zoals verwacht, top!

Super fietsje .

Mooie fiets goed materiaal. Leuke uitstraling. Een kinderfiets waar mijn kleindochter lang plezier van heeft.

Geweldig en de levering toppie

Het was geweldig

Zeer snelle verzending, geen enkel probleem tegengekomen

Nog een aanvullende vraag over een item gesteld, kreeg binnen een dag antwoord. Verzending was daarop zeer snel, kreeg het artikel op de aangegeven dag.

Artikel in goede staat ontvangen.