Niet normaal

3 dagen thuis zitten wachten

Oplossingsgerichte service

Er was iets mis met de levering van de loopfiets en jullie hebben het echt goed opgelost. - Snel geschakeld - Vriendelijke service - Goed meegedacht Ik heb een heel blij dochtertje ♥️♥️ Bedankt!!!

Snelle levering en topkwaliteit. Aanrader!

Snelle service, deugdelijk materiaal

Het is even wennen, als een kind opgevouwen op het toilet met 70 jaar. Maar als het helpt is het helemaal top

Slechte communicatie -

De prijs is goed de communicatie is slecht - tot op heden nog geen product ontvangen - ook geen vervolg email - heb je de tijd en kan je langer wachten dan drie dagen dan is het prima - maar de volgende dag leveren voor bestellingen geplaatst voor 12.00 klopt niet helemaal

Beste Melle, Dankjewel voor je review en wat jammer dat je ervaring zo is tegengevallen. Ik heb het contact met onze klantenservice er bij gepakt en ik zie dat alles uiteindelijk geheel is opgelost en de loopwagen goed bevalt. Laat je het ons weten als er nog vragen zijn? Met vriendelijke groet, Lobke van Diverzus

Ik hoor niks van hen

Ik heb een fiets besteld voor mijn dochtertje en op de website stond duidelijk vandaag Bestellen morgen thuis maar ik hoor niks van ze een paar keer gebeld, geen antwoord als je een e-mail schrijft dan moet je 5 dagen wachten of je misschien wat van ze kunt horen, ik heb geen goed gevoel hier.

Supersnelle en correcte levering. Zondagavond besteld, maandag al geleverd.

Snelle bezorging en goed geïnformeerd!

Ik had voor mijn scooter een ART 3 slot en een kabel reminder besteld. Via de mail goed geïnformeerd over de bezorging. Had een bezorgafspraak gemaakt voor de volgende dag na 17.30 uur. Later via de mail bericht dat het s' middags bezorgd werd. Beetje jammer van de afspraak van s' avonds, maar ik was gelukkig al thuis. Pakket zag er verzorgd uit en mijn spullen zijn prima. Ben erg tevreden.

Helpdesk is slecht bereikbaar

Wij bestelden een loopwagentje voor onze zoon van 1 jaar. We ontvingen het direct een dag later, geweldig! Helaas was er één onderdeel verkeerd geleverd. De Helpdesk was telefonisch niet te bereiken. De e-mail werd na 8 dagen beantwoord. We moesten foto's toesturen en nu, ruim 10 dagen later hebben we daar nog steeds geen reactie op. Inmiddels heeft mijn man een noodoplossing bedacht en loopt hij achter dit loopwagentje. Helaas zonder het goede onderdeel.

Beste Carmela, Dankjewel voor je bestelling en je review. Jammer om horen dat je de loopwagen hebt ontvangen met een verkeerd onderdeel. Ik zie dat je mail opnieuw bij de nieuwste mails was beland doordat je opnieuw een mail eroverheen had gezonden. Gelukkig lees ik dat we vervolgens de gehele loopwagen hebben omgeruild voor een nieuwe. We gaan er vanuit dat jullie zoontje nu inmiddels met veel plezier gebruik van maakt. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lobke van Team Diverzus

Geen levering, niet bereikbaar

Geen reactie op mail. Telefonisch onbereikbaar. Helm is helemaal niet verstuurd, ondanks tijdige bestelling en betaling, ruim voor 23.59 uur. Zou er de volgende dag zijn, maar het blijft stil. Nu zegt de site ineens dat ik ook helemaal geen bestellingen heb lopen. Geeft een heeeel onbetrouwbaar gevoel! Ik zou je spullen even ergens anders aanschaffen

Beste Henk, Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat er wat verwarring is geweest, omdat je je bestelling niet meteen terug zag in je account. Je bestelling van 2 juni is goed bij ons binnen gekomen. Gelukkig zie ik dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en is het pakket door DHL op 4 juni bij je bezorgd. We wensen je veel plezier van de nieuwe helm! Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Madelon

Verkeerde levering en nul reactie van klantenservice

Zeer slechte ervaring met bestelling bij Diverzus. Voor de verjaardag van onze dochter een 16 inch fiets besteld. Uiteindelijk een 12 inch fiets geleverd gekregen. En ook nog eens meerdere beschadigde onderdelen. Overduidelijk dat deze fiets als eens eerder retour is gezonden. Deze klacht op 18 mei jl gemeld. Ivm de corona zou er uiterlijk binnen 5 werkdagen worden gereageerd. Inmiddels is het 29 mei en nog niets gehoord. En de klantenservice is niet eens telefonisch bereikbaar. Zeer slecht dat er en niet op de mail gereageerd wordt en dat het voor de klant niet eens mogelijk is om te bellen.

Beste Michelle, Bedankt voor je bericht. Wat erg dat je een verkeerd product hebt ontvangen! Ik zie dat de klantenservice dit samen met jou heeft opgelost en je het aankoopbedrag retour ontvangt. Nogmaals excuus voor het ongemak! Wanneer je nog vragen hebt laat je het ons dan weten? Met vriendelijke groet, Madelon

Slecht

Ik wacht al langer als een week op mijn bestelling, dat ik begrijp wegens covid-19, als ik een mail stuur duurt het 6a7 werkdagen voor ik eerst een antwoord krijg. Om dan een antwoord te krijgen dat ze mijn mail zelfs niet duidelijk gelezen hebben. Dhl zegt dat ik verhuist ben, terwijl dit niet zo is, jullie moeten weergeven dat ik nog wel steeds op dat adres woon en het enige dat jullie mij antwoorden is, zoals wij de leverdatum kunnen zien gaan we er van uit dat deze al geleverd is ??! Lezen jullie de mails wel!l? Ik zal nooit nog iets bij jullie bestellen. Gaat over een bedrag van 300€ en dan deze service?

Beste Annie, Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat DHL heeft aangegeven dat je adres onjuist was. Daarop hebben wij contact opgenomen met DHL en is je bestelling inmiddels alsnog afgeleverd. We wensen je veel plezier van de nieuwe fiets! Mocht je vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Madelon

Alles prima geregeld

Goeden prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Onvoldoende productkennis en oplossingsgerichtheid

Ik heb een deskshaper pro 2 besteld om te gebruiken bij een sta-bureau om te revalideren van een knie-blessure. Dit past niet; in de laagste stand kunnen je knieën niet onder het bureau. Bij vergelijking met een vergelijkbaar geleend fietsje blijkt de zadelpen veel langer. Ik vroeg of ze konden nagaan hoe dit kon en voor welke bureauhoogtes de fiets geschikt zou moeten zijn. Dat lukte niet; weerwoord was dat het het bij verstelbare bureaus altijd zou passen. Vreemd verhaal, want dan zou zo'n bureau minstens 15 cm hoger moeten komen dan mijn vaste sta-bureau en dus op 120 cm. Dat blijkt ongeveer de maximum hoogte te zijn van verstelbare bureau's, geschikt voor mensen van > 1.90 mtr. Terwijl ze voor de verkoop mijn vragen over de hoogte hadden beantwoord met 'geschikt voor gemiddelde volwassen mensen tot ca. 1.85 mtr. De oplossing was navraag doen bij de fabrikant (zou een aantal dagen gaan duren) of retour sturen. Langdurig gedoe dus, en blijkbaar beschikken ze zelf over onvoldoende productinformatie.

Snelle en prima service.

Snelle levering, product was conform beschrijving

Snelle levering, product was conform beschrijving

Goede afhandeling en snelle levering.

Goed op de hoogte gehouden van het traject van het bestelde artikel.

Snel netjes en goede prijs. Heel fijn winkelen.

Keurig verpakt en op tijd geleverd!

Mooi produkt simpel te monteren volgens de handleiding! Onze kleinzoon 1jr is er heel erg blij mee...👍🏾😅

Van harte aanbevolen

Prima product, goede informatie & snel verzonden

helemaal top

snelle service en mooie kwaliteit

Niets veranderen prima zo

Perfect geregeld

Nog niet uitgepakt

Goed en snel

Zeer snelle levering.

Snelle levering en communicatie.