handig en snel

aangenaam

geweldig positief

Keurig op tijd zoals afgesproken.

Fiets besteld en de volgende dag netjes afgeleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding van het product

Het product voldeed aan de omschrijving en de prijs paste daar mooi bij. Snelle levering.

Ik krijg meerdere mails per week

Met de vraag of ik de website wil reviewen. Heel irritant.

Diverzus doet wat zij zegt

Zoals beloofd alles netjes met trackingnumber verzonden. Als ik persé iets negatiefs zou moeten zeggen is het dat er geen dealer stempel staat op het garantiebewijs. Gewoon prima service dus!!!

Was prima. Levering kwam op tijd en product was goed.

Bestellen was gemakkelijk en de bezorging verliep prima

Zie hierboven

Product goed

Het product is goed alleen DHL hun bezorging was zeer slecht ze zeiden dat ik niet thuis terwijl ik wel thuis was .ik moest het ergens anders ophalen . Niet te begrijpen

Poepkruk in goede orde ontvangen

|Snel en discreet geleverd, poept prima

Snelle verzending, goed product

Helemaal zoals verwacht, top!

Super fietsje .

Mooie fiets goed materiaal. Leuke uitstraling. Een kinderfiets waar mijn kleindochter lang plezier van heeft.

Geweldig en de levering toppie

Het was geweldig

Zeer snelle verzending, geen enkel probleem tegengekomen

Nog een aanvullende vraag over een item gesteld, kreeg binnen een dag antwoord. Verzending was daarop zeer snel, kreeg het artikel op de aangegeven dag.

Artikel in goede staat ontvangen.

Snelle levering!!

Dank u wel,precies waar we naar op zoek waren!

snelle service

snelle en fijne mail van verzending

goede klantenservice

goed contact gehad met de klantenservice, ze dachten pro actief mee en zijn uiterst vriendelijk en professioneel.

Ik had een slot besteld voor mijn electrische fiets,kwam snel aan.

Bestelling prima verlopen, pakketbezorging door DHL uiterst beroerd.

Levering en afwerking van de bestelling prima en snel. Product goed. Maar Diversus zou niet meer met de pakketbezorger DHL moeten werken. Dat moet toch wel het slechtste bedrijf op het oostelijk halfrond wezen. Je wordt er helemaal gestoord van als klant; en dat feit is voor mij een reden om op de websites die met dit bedrijf werken, niet meer te bestellen.

Mooi fietsje, gunstige prijs, kwaliteitsproduct

Mooi om te zien en degelijk materiaal.

Deze stoelfiets is bijzonder handszaam.

Het fietsen gaat uitstekend.

Snel, goed en verzorgd!

Horloge besteld en snel ontvangen. Goed ingepakt, goede prijs en lijkt van goede kwaliteit. Met kerst hoop ik mijn dochter blij te maken.

prima product

Snelle levering en goede prijsverhouding

Het werkt

Na het lezen van het boek Achterwerk van Dr. Bart Van Veluwe, de Squat-n-go toiletkrukje gekocht.