Goed slot

Goed en snel bezorgd, Het slot is zwaar en stevig mijn ebike zal niet snel worden gestolen.

Geen beste service

We hadden een Sjoef kinderfietsje besteld. De aflevering was goed geregeld echter bij het openen van de doos bleek de reflector achter kapot en de linker trapper niet te monteren. Heb direct een chat gestuurd, maar na een aantal dagen nog steeds geen reactie. Dat noem ik geen goede service.

Snel en correct

Zie vorige

Blije kleinzoon

Super fiets

Slechte ervaring

Na een fiets besteld te hebben voor mijn dochters verjaardag bleek deze enkele kapote onderdelen te bevatten. Na terugkoppeling met Diverzus blijkt dat er geen vervangende onderdelen zijn voor één van mijn kapote onderdelen. Heel jammer dit. Dus je hebt het er maar mee te doen.

Geen goede kwaliteit

Een fietsje in slechte kwaliteit ontvangen. Spatbord kapot in stukken, 1 band leeg en de ander wel opgepompt. Volledig scheef en ook lelijk afgewerkt. Voor deze prijs zou je beter verwachten. Helaas niet kunnen terugsturen ivm een verjaardagscadeau.

Super snel geleverd en het ziet er hartstikke goed uit! Mooie stevige kinderfiets en goed verpakt.

De service hoeft voor mij niet te verbeteren, het is toch goed.

Schade aan de fiets

Helaas zit d’r schade aan de fiets

Alles perfect geregeld. Goed slot!

Snelle levering prima producten

De sloten waren snel en netjes geleverd. Heb ze echter terug moeten sturen omdat ze te groot waren. Wacht alleen nog op mijn geld dat duurt dan langer.

Dik tevreden snelle levering

Werkt prima waar voor het bedoeld is

Keurige aflevering en op tijd.

Leveren niet op tijd

Op de website staat, levering volgende dag en helaas enn toen ze ma kwamen stopte de chauffeur niet en ging zonder bellen gelijk naar een afleverpunt terwijl we thuis waten. Product elders gekocht en dit retour gezonden. Koop er nooit meer iets.

Ik ga het aanbevelen bij onze kinderen

Goed product, snelle levering, goede prijs

Product goed omschreven

Snel in huis

Gewoon goed

Snel, correct en goed

Mijn bestelde artikelen zijn correct en binnen 24 uur geleverd. Bovendien: Prijs/kwaliteit goed.

Snel geleverd, maar fiets beschadigd

Fiets werd snel geleverd. Maar er zat een diepe kras op. Klantenservice gemaild met foto. Er achteraan gebeld. Ik zou binnen 24 uur iets horen, maar geen enkele reactie op mijn mail gehad. Jammer.

Goed artikel en snelle en nette verzending

Op de avond op tijd besteld en de volgende dag al in huis. Super!

Mooi apparaat niet duur

Werkt goed tegen vermoeidheid in je benen

Bestelling was snel bezorgd en goed verpakt.

2 items gekocht werden goed verpakt en snel bezorgd

goed en een snelle levering

lekker snel geleverd

Goede kwaliteit, vlot geleverd

Via Bol.com terecht gekomen bij Diverzus.nl in de zoektocht naar een goed hangslot voor onze 4 mountainbikes. De website is vriendelijk in gebruik, biedt goede filtermogelijkheden, en een nette prijs. Conform belofte werd de volgende dag het pakket geleverd, en voldoet het product aan de verwachtingen.