Goed fiets, een beetje te zwaar

Fiets kwaliteit is goed en zo is de prijs. Maar ik vind de fiets een beetje te zwaar. Snel verzonden, bedant.

Product precies zoals in beschrijving

Nog geen product ontvangen na 6 dagen

Woensdagavond besteld, donderdag zou de fiets binnenkomen maar het is nu 6 dagen later en nogsteeds geen fiets ontvangen.

Alles zoals jullie zeggen

Een kinderfiets besteld en netjes binnen de aangegeven werkdagen binnengekomen. Goed en stevig verpakt en de fiets was makkelijk in elkaar te zetten.

Goede en snelle service

Het is een mooie helm voor niet al te duur.

Snel bezorgd goede kwaliteit mooie prijs

Top !

Goeie, degelijke fiets. Snelle levering !

Niet helemaal vlekeloos

Ik wilde een maat die niet opvoorraat was. Kreeg een mail dat het er weer was. Besteld toch teklein. Jammer dus geen helm. Contact met klanteservice was perfect.

Makkelijk snel binnen 1 dag bezorgd

Ik heb vorig jaar het zelfde product besteld dit gebruik ik tot volle tevredenheid. Was nog steeds in het assortiment en op voorraad. Binnen 5 minuten besteld en de volgende dag bezorgd.

Zeer goed. De bestelling ging ook goed. En een snelle levering. Alles goed verpakt

Snelle en goede service

Prima en snel geleverd.

Snelle service.

Snelle service, niet teveel mailverkeer over de bestelling. Gewoon bestellen, bevestigen en verzenden. Top!

Website overzichtelijk en de bestelling snel geleverd

Goed Fiets

Mij dochter hound van haar nieuwe fiets en Ik vind het een mooie fiets.

doen wat ze beloven.

bestellen erg gemakkelijk,in een wip gebeurt. bezorging zaols afgesproken. volgen van pakket was erg duidelijk. kortom alles prima geregeld.

Kwaliteit en snel binnen

Super website,gratis verzending,en een prima prijs/kwaliteits verhouding

Is nog wat te kort om mijn ervaring er op te zetten

Ik denk wel dat deze houding beter is als de gewone

Super snel ontvangen

Bestelling snel ontvangen . Alles goed verlopen . Alleen 1 puntje is dat er bij de fiets geen fatsoenlijke montage handleiding zit. Maar als je fietsen vaker in elkaar gezet hebt dan stelt het niets voor .

Snel en goed.

Een motorslot besteld en de volgende dag al in huis. Een absilute aanrader

Volgens afspraak geleverd en afgeleverd

Goede ervaring

Snelle service en reactie via de mail Goed opgelost

super

top service

Snelle levering, schadevrije Sjoef kinderfiets

Zeer snelle levering, product was schadevrij, in goede staat en compleet. Montage ging goed, handleiding was van goede kwaliteit. Hoe lang het Sjoef kinderfietsje meegaat moet nog blijken natuurlijk.