Goede service, heel tevreden

Snel verzonden en webshop makkelijk in gebruik (en goede prijzen!)

Makkelijk en snel geleverd

top

kon niet beter

Pas op slecht bedrijf.

Haha mooi probleem ligt bij de klant. Hier zie je ook hoe het bedrijf reageert. Als een fiets binnen 200meter stuk is ligt het aan de fiets. En niet aan de klant. gebruikersschade Schrijven jullie schandalig bedrijf. Koop hier niet als je garantie wil.

Beste Sandra, Ten eerste excuus dat we je niet direct een positieve ervaring hebben gegeven. We hebben zojuist via de mail contact met je opgenomen. We hopen van je te mogen horen, zodat we het samen op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Fietsenopfietsen

Goedekeus

Ik kwam bij dit bedrijf dmv Bolpuntcom. Als ik een product vind op Bol ga ik altijd naar de leveranciers website kijken of ik hem daar voor een goedkopere prijs vind. Scheelde toch echt wel een 10tje en dat is voor deze periode best veel! Het kwam goed verpakt aangeleverd. Het is een mooie helm. Ben er super blij mee! Verzending ging ook heel snel, binnen een dag binnen!

Goede en snelle service

Oplichters geven geen garantie.

Zeer slecht bedrijf als je garantie wil. Kinderfiets Zoef al na 200meter stuk. Achterwielnaaf Diverzus geeft aan komt door gebruik ik zeg product was al niet goed. Kon 40euro krijgen. fietsenmaker is duurder. Dus koop hier niks zeer slecht bedrijf. Dit is tweede review eerste is verdwenen.

Beste Sandra, Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad en daarmee een negatieve review achter hebt gelaten. Wij bieden 1 jaar garantie op onze fietsjes, en kijken ook graag mee naar alle mogelijkheden met een locale fietsenmaker maar kunnen helaas geen rekening houden met gebruikersschade. We hopen dat je alsnog geniet van de fiets en we je in de toekomst wel blij kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team Diverzus

Goed!

De Sjoef fiets is geweldig, zoontje van 4 reed er zonder zijwieltjes gelijk mee weg. Service is ook goed!

Netjes

Top, perfecte pasvorm, prima helm.

Past perfect, voldoet aan verwachting. Goede helm voor weinig.

Keurig netjes en op tijd geleverd

Had iets besteld en ik ben keurig op de hoogte gehouden van het verloop en was zeer snel binnen.

zeer goed toppie

zeer goed gegaan toppie

Het contactformulier werd niet op gereageerd, op mails echter wel en zeer vriendelijk. Na een goeie uitleg heb ik mijn bestelling geplaatst en kreeg het product snel geleverd.

gewoon goed

gewoon goed

Slecht

Heb bij jullie iets besteld al meerdere mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord van jullie gehad

Goedemiddag Mike, Ik zie dat we kort contact met elkaar hebben gehad over jouw bestelling. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we het vanzelfsprekend graag. Met vriendelijke groet, Cathelijne

Snelle levering, en alles wat in de doos zat zag er allemaal heel goed uit zonder beschadigingen

Slecht

Je kunt GEEG telefonisch contact krijgen

Beste D, Excuus dat wij niet bereikbaar waren via de telefoon. Via de mail en chat staan we wel graag voor je klaar. We hopen dat we inmiddels alles via de mail op hebben gelost. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat vanzelfsprekend graag. Met vriendelijke groet, Cathelijne

Goed product snel bezorgd

Supersnel geleverd

Bestellen 22.30 , 1 nachtje slapen en ontvangen 09.30. Goed verpakt en netjes verzonden.

Bike needs adjustments. Can’t be returned if it hits ground.

You can’t return bike within 14 days period. What? Open instructions and see that it needs to be nieuw and tested indoors (not outdoors) Very unpleasant experience. Bike is not of high quality. Chain is loose. The packing and delivery is good (which is fair) Won’t buy from them ever.

Hi Oscar, It is certainly possible to return the bike within 14 days, as long as it is still in new condition. If this is not the case, unfortunately we cannot take it back. Should you run into any problems with your bike, you can always contact us via e-mail. We will gladly look into it with you. With kind regards, Team Diverzus

Heel slecht!!

Mijn vriendin heeft 2 weken geleden hier een fiets besteld voor haar dochters verjaardag. Hoewel er op de site staat “voor 23:59 besteld, morgen in huis” heeft ze fiets nu nog steeds niet. Het is logisch dat een pakketje een dag later aan kan komen, maar twee weken??? Leuk als je geld hebt uitgegeven aan een verjaardagskado voor je dochter wat er vervolgens dan niet is. Zeggen per mail dat ze 1-10 werkdagen moet wachten. Dus van hun probleem wordt nu haar probleem gemaakt en zij zit zonder kado .

Beste Chalyna, Wij streven ernaar zo snel mogelijk te leveren. Helaas lukt dat niet altijd, excuus dat dat bij jullie het geval was. We kijken in de tussentijd altijd graag mee naar alle mogelijke opties. We hopen jullie in het vervolg nog wel een keer blij te kunnen maken met een pakket. Met vriendelijke groet, Team Diverzus

Slecht!

2 weken geleden deze fiets besteld voor mijn dochter die aankomend weekend jarig is. Ruim van te voren zal je denken aangezien er op de site staat voor 23:59 besteld morgen in huis. Nou laat je niet in de maling nemen! Tot heden niks ontvangen! Zeggen ze per mail dat ze eerst een onderzoek moeten starten! Nooit meer hier bestellen! Mijn dochter zit nu zonder verjaardag cadeau!

Beste Amber, We streven er inderdaad naar om iedereen zo snel mogelijk blij te maken met een pakket. Wij zijn daarbij ook afhankelijk van andere partijen en kunnen niet alle omstandigheden controleren. Daarom redden wij het niet altijd. Excuus daarvoor! We starten altijd graag een onderzoek om te achterhalen waar jouw pakket is, met het doel om jou uiteindelijk alsnog blij te maken. We gaan er altijd vanuit dat we alles met elkaar op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Diverzus

Snel geleverd, goed materiaal

prima site, prijs en snelle levering