prima site, prijs en snelle levering

prima site, prijs en snelle levering

Snelle levering tegen scherpe prijzen

Ik had een goed slot nodig voor mijn fiets. Na uitvoerige vergelijking via Google kwam Diverzus als goedkoopste uit de bus. Snelle levering: Vandaag besteld is morgen in huis. Wel beter rechtstreeks bij Diverzus bestellen, want via Bol.com liggen de prijzen iets hoger!

De website is overzichtelijk, de helm werd snel en goed geleverd.

Snelle verkoop maar slechte service bij defect

In februari Bol.com bij Diverzus een helm gekocht. Binnen paar weken klein defect. Helm begin april opgestuurd. Op moment van dit schrijven(9/6/2023) helm nog steeds niet ontvangen. Bedrijf alleen per mail te bereiken en geen actieve communicatie. Ik bestel hier in ieder geval niet meer…

Beste Wilfred, Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met de levering. Wij zijn bereikbaar via de mail en chat, en kijken altijd graag met jou mee. Met vriendelijke groet, Team Diverzus

Snelle levering.

Ik heb online een kinderfiets voor mijn kleindochter gekocht en heb het gelijk laten afleveren op haar adres omdat wij 200 km bij elkaar vandaan wonen. Alles is netjes verlopen, we werden keurig op de hoogte gehouden van de levering.

Niet gelukkig met de keuze van Diverzus voor PostNL afhaalpunt.

Ik woon in Postcode gebied 1068MC en moet het pakket afhalen in Postcode gebied 1049. Om de hoek bij mij, 500 meter, staat een PostNL afhaalpunt. Tussen Meer 375. Waarom niet daar afgeleverd???? Groot minpunt!!!!

Het is een goed betaalbaar product.

De verpakking liet wat te wensen over, een lossen door in een doos gaat alle kanten op. waardoor de buiten verpakking een ramp is alsof het jaren onderweg is, om busten/schuren en andere vervoerschaden te voorkomen is de ingesloten doos de zijkanten op te vullen. Indien je als bedrijf geregisterd kan inkopen op de website en ook zo je gegevens moet invoeren verwacht je een andere inkoop prijs voor vervolg. indien er vermeld word geen korting te hebben als bedrijf laat die invoering dan weg. met vriendelijke groeten Jan Verwindt BMSPARTS.nl

Helemaal tevreden

Bestelling correct en overeenkomstig de planning geleverd.

Snel en correct geleverd!

Dienstverlening zoals het hoort.

Niks bij dit bedrijf bestellen

Pakketje gekocht bij Bol.com (partner Diverzus). Per ongeluk een verkeerde doos retour gestuurd. Ben nu dus de doos kwijt met hierin een scooter helm van 149,- euro en zij weigeren ook nog eens het retour product te verwerken. Vies partner bedrijf dit joh ongelofelijk. In de doos zit trouwens het adres en het bestelnummer dus dit kan nooit onbekend zijn.... Beste Ismail, Bedankt voor je bericht. Wij werken met een erg groot distributiecentrum. Hier zitten wel 80 bedrijven gevestigd en gaan duizenden pakketjes pas dag de deur uit. Wanneer er een onbekend artikel retour komt, is het vrijwel onmogelijk om deze te onderscheppen. We kunne deze helaas niet terug vinden. Om dit terug te vinden zouden we iemand tussen alle retouren van al die bedrijven moeten laten zoeken, wat te veel tijd (geld) zou kosten. Mocht je nog vragen hebben horen we het graag. Fijne dag! Met vriendelijke groet,

Beste Ismail, Bedankt voor je bericht en je review. We vinden het erg vervelend voor je. Echter is het natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid om een retour zending goed en volgend de retourvoorwaarden terug te sturen. Wanneer je per ongeluk een verkeerd artikel opstuurt, kunnen wij hier natuurlijk niet zo veel aan doen... Het is inderdaad vrijwel onmogelijk om een onbekend artikel op te sporen. Dat zou beteken dat we een medewerker moeten inzetten om tussen duizenden pakketjes een specifiek pakket te onderscheppen. Dit is voor ons niet haalbaar. Mocht je het juiste artikel nog willen retourneren dan zien we deze uiteraard graag tegemoet. Fijne dag!

Everything is perfect except the klantenservice

Everything is perfect except the klantenservice if you try to call them from the number they put it in your order that you received in your mail. They are always busy and not answering. But I received the bike of my daughter and he is very good no issues at all I advise it.

Goed geholpen.

Snel en vriendelijk geholpen denken met je mee Prima zaak.

Goed en snel bezorgd

Hallo

Goede directe service

Goede prijs/ producten. Snelle levering.

Duidelijke informatie. Ruime keuze. Goede prijs.

Soepele bestelling

Mooi geprijsd kwaliteitsslot. Snel geleverd. Fijn geen verzendkosten

Helm stuk geleverd

Helm s avonds besteld Volgende dag geleverd Mooie helm maar stuk en maat niet goed Het geregeld krijgen lukt niet binnen 1 dag Mail hij past niet en is stuk. Wil je foto's sturen? Mail met foto's dat hij stuk is. Dus hij past ook niet dat je hem terug wil sturen? Ja klopt hij past ook niet. Nu weer wachten want iedere mail komt onderop de stapel Vandaar maar 1 ster

goede service, goede producten

Via de rechtstreekse route besteld. De service en levering zijn prima.

terugbetaling van order na terugzending

Ik wacht op mijn creditnota ivm een teruggezonden gsm-case

Netjes en zoals afgesproken geleverd

Ik heb op zaterdagavond een helm besteld, die op de eerst volgende werkdag netjes is afgeleverd. Het kon niet op maandag ivm Pasen, maar kreeg wel die dag een berichtje dat hij is verstuurd. De volgende dag het pakket opgehaald en alles was netjes verpakt. De helm zag er gaaf uit en zat gegoten. Ik ben er erg blij mee! Ik zou in de toekomst weer iets bij Diverzus bestellen.

prima slot

prima slot voor brommer

Mooi product, snelle levering!

Online een fiets aangeschaft voor mijn kleinzoon. Wij zijn blij met de snelle levering. De fiets was keurig netjes verpakt. Mooie fiets voor een betaalbare prijs!

Bestellen en levering ging prima. Helm was te klein, terug gestuurd en nu wachten dat het aankoopbedrag wordt terug gestort. Wel een beetje jammer dat je €5,95 verzendkosten moet betalen.

Snelle levering. Het juiste product. Niet te prijzig.

Herengracht 338 1016CG Amsterdam

+31 (0)85 401 6381