Vlotte levering en verkoop

producten goed ontvangen.

Vlotte service

Altijd vlotte levering of flexibel in afhalen. Topservice

Top ervaring!

De levering was heel snel, binnen 2 dagen was mijn pakketje binnen. Daarnaast werd ik constant op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn pakketje. Superfijn! Zeker een aanrader, ga zo door!

Top service !

Alles werd perfect geleverd zoals in de bestelling aangegeven.

Bij Guds.be is er een mooi aanbod en wordt je snel bediend. Ik kom zeker terug!

De bestelling werd al ‘s anderendaags geleverd.

Aangezien ik het product al ken, weet ik wat de verwachtingen zijn. Een goed resultaat zal ik binnenkort zeker hebben.

Prachtige keuze in kwaliteitsvolle producten.

Alles te vinden op de website, ruime keuze met uitleg, kwaliteit en snelle levering. Ik blijf klant.

snelle en correcte service

duidelijke site, super vriendelijk indien je telefonisch contact opneemt. Kortom: een aanrader!

Niets anders dan tevreden.

Mijn levering werd vlot in orde gebracht. Alles was correct. Goeie producten.

Snelle levering. Super content..

Goeie firma om meer samen te werken.

fantastisch

Mijn bestelling geplaatst en de dag erna al geleverd en er zat nog iets extra bij. Wat een service.

Vlot en aangenaam

Een ideale manier om producten te ontvangen die je niet makkelijk vindt. Misschien kan het eenvoudiger verpakt worden, kwestie van milieu….

Zoals het hoort!!!

content

content van de verzorgde levering

Super snelle levering en alles mooi verpakt! Een aanrader om er te bestellen!!

een superprodukt

heb in de tijd daarmee goed resultaat behaald nu wel weer bijgekomen en ga het opnieuw proberen

Topservice

Mijn bestellingen komen steeds tijdig thuis. Breekbare zaken worden zorgvuldig verpakt. Er zit ook steeds een kleine attentie bij. Leuk om op die manier kennis te maken met andere producten.

Prima geen op of aanmerkingen!

Vlotte levering

Makkelijke site om te bestellen, vlotte levering

Zeer goed!

Overzichtelijke site, éénmaal besteld zeer vlotte en snelle levering

goede service,levering en mooie producten

mooie website en snelle levering

TOPSERVICE en KLANTVRIENDELIJK!!!

Heel tevreden over GUDS.be. Van zodra bestelling geplaatst al bericht gekregen dat mijn bestselling onderweg was, om de dag erna het pakketje mooi en zorgvuldig te mogen ontvangen. Topproducten, topservice, topklantvriendelijkheid...kortom GUDS.be is voor een dikke 10 waard :-)!

Lekkere producten.

De guds Shakespeare smaken heerlijk, heb in het verleden al andere merken geprobeerd laar die waren niet te drinken! Ook de cracotten en de noodles zijn lekker!

Levering stipt en correct. Veel producten

Over Guds.be

Onze webshop bestaat sinds 2015 & hebben het vertrouwen reeds gewonnen van meer dan 5000 tevreden klanten. Hier kan je online een uitgebreid gamma terugvinden van zowel Lignavita dieet, Purasana Superfood, QNT sportvoeding, Ahava & Lisine verzorgingsproducten als ook He-Shi bruinen zonder zon. Al onze producten worden altijd heel zorgvuldig, persoonlijk & uitvoerig getest, enkel na strenge selectie komen de beste merken in onze rekken. Wij streven naar eerlijke, kwaliteitsvolle en natuurlijke producten.