Ik heb hier al vele malen besteld, altijd snel in huis. De produkten zijn heel fijn en lekker in gebruik.

Vlotte service

Zeer snelle service - uitgebreid aanbod !

Gewoon top !

Fantastische producten en uitzonderlijke service

Alles geleverd zoals afgesproken, én topkwaliteit!

goed en snelle service

mijn bestelling gedaan , super vriendelijk bij vragen en wat fijn is snel in huis

Één aanrader

Duidelijke site, goeie producten, snelle correcte levering. Mailverkeer: snel en duidelijk vriendelijke respons bij vragen.

Zeer goede service

Alles netjes verpakt en binnen 3 werkdagen in NL bezorgd.

Vriendelijk/Efficiënt

Fijn

Mooi product met correcte levering

Kan dat nog niet zeggen

Ik kan er nog niet veel over zeggen want ben vandaag begonnen. Maar weet niet of ik een eigen coach krijg.

goede smaken

lekkere produkten, goede kwaliteit

Positief

Snelle levering en zeer overzichtelijk op de website doordat je de voorraad ziet. Enkel de kortingscode zijn soms moeilijk in gebruik. Deze lukken niet altijd vanaf de eerste keer...

Snelle levering - commercieel ingesteld.

Snelle levering.

Vlotte en vriendelijke levering

Vlotte en vriendelijke levering

Allen daarheen!!!

Vlotte service-deskundigheid-zeer vriendelijk! Super content over de Lisine producten! !

Perfect advies en vlotte levering!

Als fietser al lang op zoek naar juiste sportdrank voor tijdens het fietsen: soms te zoet, soms te plakkerig...) Altijd wel iets! Op advies van Kris QNT uitgeprobeerd en ik beklaag me dit niet ;). Neem daar dan de vlotte aan huis levering bij en je snapt waarom ik vanaf nu altijd bij Guds ga bestellen... Aanrader!!

Uitstekende producten en service

Ik kan Guds van harte aanbevelen. Smakelijk muesli als ontbijt en heerlijke lunch koeken. Aanrader!

Goeie uitleg

Als men een goeie uitleg krijg, bij producten, meer heeft een mens niet nodig. En een goeie motivatie da doet deugd

Altijd super

Bestelling is er altijd de dag erna en klopt altijd.

Zoals altijd perfect geregeld.

Snel en correct

Snelle en correcte levering, netjes verpakt!

parfait , rien à redire // perfect geen klachten

commande très facile à passer , prix justes, j'ai passé ma commande juste avant 16 h et j'ai été livrée dès le lendemain . Très bon emballage , un petit mot et un échantillon qui font toujours plaisir // zeer eenvoudig te bestellen, eerlijke prijzen, ik heb mijn bestelling net voor 16.00 uur geplaatst en werd de volgende dag geleverd. Zeer goede verpakking, een briefje en een gratis monster dat altijd leuk is

TOP

Zeer snelle service en uitstekende kwaliteit.

Correcte levering, snel, indien vraag direct antwoord

Snelle levering, indien een vraag direct antwoord, Elke keer tevreden

Over Guds.be

Onze webshop bestaat sinds 2015 & hebben het vertrouwen reeds gewonnen van meer dan 5000 tevreden klanten. Hier kan je online een uitgebreid gamma terugvinden van zowel Lignavita dieet, Purasana Superfood, QNT sportvoeding, Ahava & Lisine verzorgingsproducten als ook He-Shi bruinen zonder zon. Al onze producten worden altijd heel zorgvuldig, persoonlijk & uitvoerig getest, enkel na strenge selectie komen de beste merken in onze rekken. Wij streven naar eerlijke, kwaliteitsvolle en natuurlijke producten.