De heerlijkste muesli ooit!

Al jaren eet ik de muesli cacao caramel als ontbijt. Zelfs mijn man vind het lekker. En naast de goede smaak is het ook nog eens gezond, dus wat wil je nog meer?

top bedrijf

Vandaag besteld, morgen in huis en producten zijn top.

Makkelijk te bestellen

Producten zijn makkelijker te vinden en te bestellen.

Vlotte correcte bediening.

Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd. De geleverde goederen waren ook allemaal correct. Super tevreden.

Altijd snel en goed

Guds.be heeft heel goede producten, een snelle service en altijd zeer vriendelijke afhandeling!

Duidelijke website, snelle levering.

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en supersnelle correcte levering!

het is nog maar twee weken moet nog wat gewent worden maar vind het wel positief tot nu toe

een beetje zoeken hoe het te werk gaat

Prima service.

De produkten zijn fijn, de bestelling is er meestal dag naderhand al, ook al woon ik in Nederland. Stel je een vraag per mail, krijg je ook direct antwoord. Hier kunnen heel veel online winkels nog iets van leren.

Altijd topservice!

Vlotte service, goed advies, vlotte levering.

Prompte afhandeling en levering.

Site werkt vlot om iets te vinden. Accurate checking en opvolging van de verzending van pakket.

Top servies en top uitleg.

Mijn ervaring met Guds is super goed. Ik ben al een paar keer langs geweest in de winkel zelf. Ine geeft mij altijd perfecte uitleg over het product + tips voor hoe ik alles kan combineren. Ze raad ook producten aan die ik kan gebruiken voor als ik eens wil "zeuren", maar niet echt zeuren is. ik ben dankzij de goede service en tips alweer 5 kg verloren. Zonder de wonder producten van lignavita en de goede uitleg, ging dit niet gelukt zijn.

Zeer goede site. Heel snelle levering

al een jaar aan het gebruiken

Zeer goede en snelle levering

Heel vriendelijk, ook aan de telefoon.

Super bediening. Snelle service

Mooi overzicht op de site. Mijn producten besteld en de volgende dag al geleverd.

Supper

Supper vriendelijk houden je goed op de hoogte en snelle levering !! Supper tevreden ervan

Perfecte levering

Snelle afhandeling Correcte levering

Betrouwbaar, correct en snelle levering.

Goede webshop. Correcte prijzen, snelle levering. Zeer tevreden over de kwaliteit.

Correct, snel en in orde

Alles verliep snel, korrekt vanaf bestelling tot en met de levering. Top

Goede levering

Ondanks dat bestelling naar Nederland gestuurd moet worden gaat levering altijd snel. Voor vragen is men altijd snel met reageren.

Gewoonweg TOP!

Op alle vlakke een super goede en snelle service! Stel je een vraag, krijg je onmiddellijk een duidelijk antwoord. Bestel je iets, heb je een super snelle levering. Ook een heel uitgebreid aanbod.... Niks op aan te merken, alleen maar lof!

Bestellen en afhalen, snel en simpel

Kortrijkstraat 78 8550 Zwevegem

Over Guds.be

Onze webshop bestaat sinds 2015 & hebben het vertrouwen reeds gewonnen van meer dan 5000 tevreden klanten. Hier kan je online een uitgebreid gamma terugvinden van zowel Lignavita dieet, Purasana Superfood, QNT sportvoeding, Ahava & Lisine verzorgingsproducten als ook He-Shi bruinen zonder zon. Al onze producten worden altijd heel zorgvuldig, persoonlijk & uitvoerig getest, enkel na strenge selectie komen de beste merken in onze rekken. Wij streven naar eerlijke, kwaliteitsvolle en natuurlijke producten.