Eerste keer maar nu al mijn vertrouwen gewonnen!!! Bedankt voor de top-service! Groetjes, Annemie

Supersnelle levering!

Goede producten en heel snelle leveringen

Zeer snel, zeer goed

zeer snelle leveringen... bieden oplossingen als er iets niet voorradig is... zeer tevreden van Guds

Ultra snelle levering! Super service!

snelle behandeling van de bestelling. Vlotte thuislevering

Super gemakkelijk te bestellen, onmiddellijk een mailtje met je bestelling. Snel en correct afhalen, advies en info over producten is top. Steeds vriendelijke service, iedere keer opnieuw

Toppie!

Bestelling gedaan, heel snel ontvangen!! Bedankt voor het geschenkje❤️ #suportyourlocal

Makkelijk, snel en super service.

Top Service!

Ondanks corona tijden, levering next day! Top Service!

Alles tiptop in orde, zoals steeds!

Alles tiptop in orde, zoals steeds!

TOPSERVICE!!!

Dank voor de zéééér vlugge levering en het extraatje!!!

vlugge en correcte levering

Dezlfde produkten als in het instituut en in coronatijd zeer vlug ontvangen

Snel, accuraat en vriendelijke mensen!

Handige site, snelle afhandeling, snelle reactie als je met vragen zit, en begaan met hun klanten! Kreeg bij de laatste bestelling bv. iets extra, zomaar, om je een hart onder de riem te steken in deze Corona tijd.

Zeer snelle levering! Top!

Zeer snelle levering! Top!

Enorm gemakkelijk om toffe producten te bestellen met vlotte levering

Een enorm stijf gevoel na het lopen bracht me op de webshop van Guds waar ik QNT producten bestelde voor extra eiwitten. Na 5 minuten had ik de producten gevonden en besteld. Top!

Eenvoudige en duidelijke webshop

Mooi assortiment dieetprodukten

Tweede bestelling nu van ligna vita producten

Ik kijk uit naar mijn tweede online levering volgende week.

Goede voorlichting en snelle service !

Goede voorlichting en snelle service !

makkelijk on line te bestellen en snelle levering

makkelijk on line te bestellen en snelle levering

snelle, vriendelijke, professionele en eerlijke service

Ik had voordien nog nooit besteld via deze website, maar door heel het gebeuren op zoek gegaan naar een alternatief om te kunnen bestellen. Ik kreeg direct ook een klantenkaart, waar ik aangenaam door verrast was. Ook vlot geleverd, wat eigenlijk zeker geen vereiste is vind ik, maar hoe ze dit gedaan kregen begrijp ik toch niet, want ik wacht al meer dan een week op iets anders, ook geleverd door b post :-). Toen ik hen bedankte voor de vlotte service heb ik een hele vriendelijke mail terug gekregen wat ik enorm op prijs stelde.

Bijzonder vlot, artikel toch niet in voorraad, telefoontje voor mogelijk alternatief!

2de bestelling, en loopt als een trein , gebruiksvriendelijk en vlot

Wat een snelle service, zelfs in deze drukke tijden!

Mercikes, jullie zijn een topteam!

Zeer tevreden. Enkel wat langer moeten wachten op bestelling maar das door al deze corona omstandigheden. Maar service top. Zowel via de chat als via mail. Top team Doe zo voort

Heel goed snelle levering

Perfect !

Snel-vlot-duidelijk-accuraat en klantgericht 💯

Kortrijkstraat 78 B

8550 Zwevegem

Over Guds.be

Onze webshop bestaat sinds 2015 & hebben het vertrouwen reeds gewonnen van meer dan 5000 tevreden klanten. Hier kan je online een uitgebreid gamma terugvinden van zowel Lignavita dieet, Purasana Superfood, QNT sportvoeding, Ahava & Lisine verzorgingsproducten als ook He-Shi bruinen zonder zon. Al onze producten worden altijd heel zorgvuldig, persoonlijk & uitvoerig getest, enkel na strenge selectie komen de beste merken in onze rekken. Wij streven naar eerlijke, kwaliteitsvolle en natuurlijke producten.