Snelle en goede levering.

Zaterdagmiddag besteld, dinsdag bezorgd. Snel en goed. Top!!!

Een prima communicatie. Als er toch iets niet in de juiste maat is wordt er moeite gedaan om een goed alternatief te bieden. Wat ik wel mis (niet bij alle) in de omschrijving van het kledingstuk is het materiaal waarvan het is gemaakt. Ik snap dat het veel werk is, maar ik bepaal daar wel mijn keuze op.

Snelle levering met een persoonlijke noot

De bestelling werd vlot geleverd met een leuke persoonlijke noot van de zender.

Goede en snelle service

Snel en netjes worden de spullen afgeleverd, met een persoonlijk bericht

Leuke mode, snelle levering

Artikel is met aandacht ingepakt. Voelt alsof je een cadeautje krijgt. En de persoonlijke noot op het kaartje maakt het helemaal af..

Gisterenmiddag 3 juni in Appelscha in de yafa winkel geweest. Heel leuk geholpen door een mevr. Mijn complimenten.

Ik kan hier kleding vinden wat bij mij past.

Prettige winkel, leuke kleding en verzending met persoonlijke touch.

Netjes geleverd, snel geleverd en netjes reactie op een vraag erbij geschreven! Compliment!

Goede levering en persoonlijke noot.

Makkelijk besteld, leuke blouse, gelukkig goed ingepakt want doos was in brievenbus gepropt en kapot gegaan, maar blouse zat nog netjes in papier. Leuk dat er een kaartje bij zat met een persoonlijke noot.

aflevering correct en snel

Maat en model niet goed, vandaar teruggestuurd

Leuke mode en fijne deskundige verkoopsters

Een leuke etalage met mooie betaalbare mode. Goede deskundige vrouwen als je advies nodig hebt. Zeer tevreden.

Te laat

Dinsdags besteld....nog steeds niets binnen...week onderweg

Super attente, persoonlijke, snelle service

Bestellen ging heel eenvoudig. De follow-up met de bezorg tijden was heel prettig. Pakketje werd de volgende volgende dag al bezorgd. Mooi verpakt, met een handgeschreven boodschap!

Snelle bezorging, makkelijk betalen, geen bezorgkosten

Jammer ik heb boven maat 48/50 dat hebben ze niet, maar de broeken 44/46 vind ik heel fijn, Vooral de Dreamstar. En met geluk zitten er nog wat in de aanbieding, altijd fijn natuurlijk.

Het pakket snel geleverd en met een persoonlijk berichtje , top!

Mooie kleding

Snel ontvangen en ik werd gebeld over een artikel wat niet leverbaar was. Dus persoonlijk contact. Perfect.

na 1 week nog niks binnen!

ook geen telefoontje gehad dat er iets mis is gegaan!

Mooi shirt

Het is mooi shirt voor een mooie prijs. Persoonlijke noot bij de levering is fijn.

Super goed

Super goede behandeling van mijn bestelling

Snelle levering, prima verpakt

Prima levering

Maat op voorraad, snel in huis. Prima dus!

Maat op voorraad, snel in huis. Prima dus! Erg blij mee.

Leuke kleding overzichtelijk en snel in huis ben blij met mijn aankoop

Goede service!

Overzichtelijke site met veel keus, duidelijke omschrijving van product en betaling. Kreeg hulpmail toen betaling eerste keer niet lukte. Mogelijkheid om een vraag over bestelling te sturen, daar het wat langer duurde dan normaal. Is keurig netjes verpakt en afgeleverd.

Goede service snelle levering