Erg klantvriendelijk

Werd gebeld dat de bestelling klaar lag. In de winkel vriendelijk geholpen

top

prima service, mooie jurken!!!!

Heel blij met m'n nieuwe aankopen!

Zoals ik gewend ben van dreamstar een heel mooi modemerk, goede pasvorm en leuke kleurstellingen. De levering kan bijna niet sneller in bijna 2 dagen; super!

Goede service en kwaliteit kleding

Als een artikel er niet meer is in je maat doen ze er alles aan om t uit een andere filiaal te krijgen.

het duurd wel lang als mijn blouse bij mij in huis ligt was afgeprijsd

Ik vind dat het wel lang duurd

Goede service’s

Goede service’s

Fijne winkel met mooi aanbod dames mode

Mooie winkel met leuke dames mode. Vriendelijk personeel, die je goed kunnen adviseren

Niks op aan te merken

Netjes op tijd bezorgd

Snelle verzending

Keurig verpakt

Mijn favo boetiek

Vanaf dag 1 kom ik met regelmaat bij Yafa in Assen, betaalbare mode, vriendelijk personeel. Al 15 jaar mijn favo.

De webshop is duidelijk en de producten makkelijk te vinden. De afhandeling en levering is vlot en correct. En als kers op de taart een vriendelijk kaartje bij de bestelling.

Snel geregeld!

Ik was op zoek naar een bepaalde top die ik nergens meer kon krijgen. Vond hem online nog bij Yafa Mode. Maandags besteld en woensdags in huis. Superblij!!

Nette levering..nette afhandeling na retour.

Fijne ervaring gehad met Yafa.

Uitstekend, snelle levering, mooie producten

Ben helemaal tevreden

Alles netjes afgehandeld

Top jurk

Snelle levering.

Levertijd duurt te lang.

Levertijd duurt te lang

Nog niets ontvangen

Ik wacht al een aantal dagen maar het blijft liggen bij dhl.

Wat ontzettend jammer dat uw pakket niet snel is bezorgd. Echter hebben wij uw pakket op tijd aangeleverd en beoordeeld u ons bedrijf met een 1 terwijl wij hier niets aan kunnen doen. Als het pakket bij de vervoerder blijft liggen kunnen wij hier niks meer aan doen, hoe graag we ook anders zien. Het is jammer dat u ons daar op afrekent. Wij hebben ons uiterste best gedaan. Mvg. Anneke Team Yafa Mode

Ik heb geen bestelling ontvangen

Ik heb geen bestelling ontvangen ik wacht af.

Snelle levering. Keurig verpakt. Jurkjes zijn van goede kwaliteit.

Bedankt voor de dikke 10. Daar streven we naar. Mvg. Team Yafa Mode

Prima service, goede site, snelle levering

Prima service, goede site, snelle levering

Bedankt voor de dikke 10. Daar streven we naar. Fijn dat u tevreden bent. Mvg. Team Yafa Mode

Fijne winkel om te bestellen

Makkelijk een bestelling te plaatsen en snelle verzending.

Snel en makkelijk

Vandaag besteld en morgen al in huis

Ben tevreden

Snelle afhandeling

Bedankt voor de dikke 10. Daar streven we naar. Fijn dat u tevreden bent. Graag tot ziens. Mvg. Team Yafa Mode

Zeer fijne ervaring

Artikel is exact als op de foto. Voldoet aan al mijn verwachtingen. Levertijd was heel kort en keurig, boven verwachting door DPD geleverd. Hier ga ik zeker vaker bestellen!!

Bedankt voor de dikke 10. Fijn dat u tevreden bent en graag tot ziens. Mvg. Team Yafa Mode

Over Yafa Mode

Yafa Mode in het kort Een eigen smaak, goede pasvorm en vooral een goed gevoel bij mooie kleding. Dat staat voorop bij Yafa. Je herkent het in alles; de collectie, de makkelijke webshop, en onze winkels waar je relaxed rondneust. www.yafamode.nl