Leuke merken, fijne webshop

Yafa heeft leuke betaalbare merken en veel keus. Snelle levering, netjes ingepakt.

Hartelijk bedankt! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Mvg. Team Yafa Mode

Na een week nog niet geleverd

Het pakketje lig al vanaf vrijdag 26 mei bij de vervoerder. Het is nu maandag 29 mei.

Geachte H. Loon, Heel erg jammer dat u ons beoordeelt met een 1 terwijl wij het pakket keurig op tijd bij de betreffende vervoerder hebben aangeboden. Zoals u zelf aangeeft is het vrijdag mee gegaan. Het was afgelopen weekend Pinksteren. Op Pinkstermaandag hebben de vervoerders wellicht ook genoten van een vrije dag en werden er geen pakketten aangeboden. We betreuren het dat u ons hier op afrekent. We wensen u alsnog veel plezier van uw bestelling en een hele fijne dag! Mvg. Anneke Team Yafa Mode

Het bestelde artikel werd snel en goed geleverd

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Kan ik nu niet beantwoorden

Heb nog geen bestelling ontvangen

Goed en snel

Snelle en goede afhandeling.

Prima.

Een broek was uitverkocht,kreeg er snel bericht van en de andere broek was in Assen aanwezig.Dus was het snel opgelost.

Prima gegaan.

heb het nog niet binnen

nu al een vragen lijst heb het nog niet eens binnen erg jammer dit ander bezorger nemen bijvoorbeeld PTT binnen 2 dagen binnen

Met zorg ingepakt

Fijn gedaan

Hele snelle service en goed op de hoogte gehouden van de status van mijn pakketje. Tussen bestellen en levering zat 2 dagen! De jeans die ik had besteld zit prima en ik ben er erg blij mee ! Goed verpakt met een leuk visite kaartje met een zakje thee eraan vastgeniet. Leuke attentie!

Zeer teleurstellend !

Shirt besteld . Dag erna zonder uitleg bericht dat shirt niet bezorgd kon worden . Shirt staat nog steeds op de site om te bestellen

Na.

Na de bestelling online keurig daarna gebeld dat het bestelde klaar lag in de winkel, Top!

Pakket nog niet ontvangen

Pakket nog niet ontvangen. Blijft hangen bij dpd?

Tot nu toe prima

Goede en snelle leveringen, goed verpakt, en direct antwoord op een vraag

Tot nu toe nog niks ontvangen.

Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Het is nu 16.05 uur

Erg blij met mijn aankoop!

Slecht

Op de website een rokje besteld en meteen betaald via Ideal. 2 dagen later krijg ik een erg wazige en zelfs beetje onvriendelijke mail waar ik weinig van begreep. Blijkt dat het rokje toch niet op voorraad was en mijn geld wordt geretourneerd. Op mijn vraag hoe dit mogelijk was omdat ik het artikel namelijk in mijn winkelmandje kon leggen en betalen, krijg ik als antwoord " waarschijnlijk is op hetzelfde moment dat u betaalde het rokje hier in de winkel verkocht". Lijkt mij erg vreemd op een zaterdagavond ron 23.00 uur.

Goed geregeld!

Bestelling via website ging prima. Zodra de bestelling in de winkel was werd er gebeld. Prima dus!

Klantvriendelijk

Goede kwaliteit vriendelijk personeel en ook gericht samen met klant zoeken naar oplossingen

Vlot geleverd

Winkel Assen super

Mooie jurk, wat ik vreemd vond, in Assen kreeg ik 30% korting op de zelfde jurk, op alle zomerjurken van NED, was deze korting,, daar was helaas net niet mijn maat, en die ik besteld heb, daar was geen korting op. Heel vreemd

Prettig personeel en leuke kleding voor een leuke prijs en goede service. taalbare

Uitstekend.

Nog niets ontvangen

Helaas nog niets ontvangen

Over Yafa Mode

Yafa Mode in het kort Een eigen smaak, goede pasvorm en vooral een goed gevoel bij mooie kleding. Dat staat voorop bij Yafa. Je herkent het in alles; de collectie, de makkelijke webshop, en onze winkels waar je relaxed rondneust. www.yafamode.nl