Nog niets ontvangen

Helaas nog niets ontvangen

Duurt lang

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Nog geen jurkje helaas.

Na bestellen en betalen jkreeg ik gelijk een berichtje dat ik zou horen wanneer ik het jurkje zou kunnen halen in Assen . Helaas nog niets gehoord . Ook geen reactie op mn mail van gisteren . Personeelstekort ?????????? Als ik iets in de winkel koop is het overigens altijd prima .

Ze leveren heel snel en het is een heel mooi jurkje.

Goede snelle levering

Goede snelle levering

Fijne personeel

Top bedrijf

Bestelling online geplaatst met veel keuze qua merken, kleding en super snelle levering

Fijne broek

tot nog toe niets ontvangen. wel alles betaald.

Dacht dat de bestelling thuis bezorgd zou worden binnen 3 werkdagen. Daarna een mail gekregen dat het iets langer ging duren en dat 1 artikel niet beschikbaar was. Het geld van dat artikel heb ik terug ontvangen, maar de verder bestelde kleding is er nog steeds niet.

Feedback geven terwijl ik niks binnen heb. Bijzonder

Snelle levering wordt er vermeld. Maar dat valt tegen. En feedback vragen als levering nog niet eens binnen is.

Niet zo best

Niet zo best!! Mijn bestelling is niet meer leverbaar, en ik heb nog steeds niet mijn geld terug gevangen!! Elly Jak

Snelle levering , erg blij met mijn broek

Naar wens afgehandeld

pakket nog niet binnen,zit er op te wachten

dinsdag besteld,hoop dat het vandaag binnen komt.

3 werkdagen kan misschien iets korter. Maar verder erg tevreden.

Ik kom terug!

Leuke kleding, prettig personeel. Winkel ziet er aantrekkelijk uit!

Keurige en snelle levering

Fijne webwinkel met een uitstekende klantenservice. Er was iets niet goed gegaan met mijn bestelling en dit is netjes opgelost. Snelle en keurige levering.

Top webshop

Online besteld, netjes binnengekomen en leuke kleding. Tot snel!

Vlotte, goed verzorgde levering!

De items zijn heel netjes en met zorg ingepakt en worden snel geleverd!

Veel keuze en goede kwaliteit

De bestelling verliep goed en het artikel netjes ontvangen.

Kleding komt heel verzorgd aan

Ik vind het heel fijn om kleding bij jullie te bestellen Ik weet welk merk goed zit.

Mooie kleding

Ben erg blij met mijn jurk! Het was goed verpakt.

Geen comunicatie

Kan ik niks over zeggen omdat ik mijn bestelling nog niet binnen heb. En ik niks meer van jullie vernomen heb. Daarom nog steeds in afwachting.

leuke betaalbare mode

leuke winkel wordt prima geholpen veel variatie in de kleding

Over Yafa Mode

Yafa Mode in het kort Een eigen smaak, goede pasvorm en vooral een goed gevoel bij mooie kleding. Dat staat voorop bij Yafa. Je herkent het in alles; de collectie, de makkelijke webshop, en onze winkels waar je relaxed rondneust. www.yafamode.nl