snelle services

In Appelscha gepast in de winkel maar moest een maat kleiner. Vandaar via de site besteld. Prima geholpen en ben heel blij met mijn aankoop

snelle levering !

In Assen Yafa Mode winkel prettig geholpen. Kennis gemaakt met Red Button broeken, zitten prima!

Prima ervaring!

Goed verpakt en snelle bezorging!

Kleding snel geleverd, erg blij mee

Super tevreden, snelle levering

Super tevreden, snelle levering

Goede service!

Mijn pakketje keurig verpakt ontvangen. Op tijd bezorgd! Ik ga hier zeker nog een keer bestellen! Groetjes Ina.

100 % in orde

Erg tevreden !

Mijn bestelling werd snel en goed verpakt bezorgd . Kleding was nog in extra beschermend papier verpakt met een leuke sticker erop , echt een cadeautje !

onduidelijkheid over kosten terugsturen, te vroeg vragen om beoordeling

heb niet duidelijk gezien hoe zo goedkoop mogelijk te retourneren en vind bedrag van bijna 6 euro veel en de vraag om beoordeling krijg je al binnen als je het pakket amper hebt ontvangen. Ik loop nu tegen de extra kosten aan en weet ook niet binnen welke termijn ik mijn geld terug ga krijgen.... dat telt allemaal mee in de beoordeling....

Niet geleverd

Bestelling gedaan eerst staat dat er dat product er is en geleverd wordt. Na paar dagen is het er niet. Dat is jammer. Retour betalling is snel en in goede orde verlopen.

Feelgood mode als een tweede huid

De soepele materialen van Yafa vallen mooi en zijn bijzonder huidvriendelijk. De interessante patronen staan speels en vleien, maar zonder ook weer tuttig te zijn. Verrassend ook om de smaakvolle winkel midden in een dorp aan te treffen, relaxter kan het bijna niet. Een fietstocht vanuit de stad meer dan waard.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Goede website en goede levering.

Super.

Snelle levering en ook nog eens leuk verpakt met een persoonlijke boodschap.

Goed!

Prima, goede kleding, snelle levering

Super.

Super kleding

Zeer snelle verzending en keurig verpakt Mooie kleding

super

maandag besteld dinsdag in een net pakketje binnen gekregen

Snel geleverd, in mooie verpakking. Op de bon een handgeschreven veel plezier tekst maakt het af. Top gedaan!

Prima geregeld alles

Prima service!!

Goede website. Snelle reactie.

Helaas kon mijn bestelling niet geleverd worden. Geld werd gelijk teruggestort. Top

Vriendelijke snelle bezorging. Product super

Yara doet wat ze beloofd

Verzending binnen de aangegeven verzendtijd, mooie producten.

Snelle en keurige levering

Fijne webwinkel, heb mijn pakketje snel en keurig verpakt ontvangen.

De Triade 7

9401CT Assen

0592 308159

Over Yafa Mode

Yafa Mode in het kort Een eigen smaak, goede pasvorm en vooral een goed gevoel bij mooie kleding. Dat staat voorop bij Yafa. Je herkent het in alles; de collectie, de makkelijke webshop, en onze winkels waar je relaxed rondneust. www.yafamode.nl