Een activiteit die we zeker andere mensen (en collega's) zouden adviseren om te doen.

Alles was goed voor mekaar. De man die ons hielp wist veel interessante dingen te vertellen tijdens de vlucht. We hebben genoten van het uitzicht en het was zeker voor herhaling vatbaar.

Leuke kennismaking met ballonvaren in uiterst relaxte setting

Vriendelijke ontvangst, leuk hoe voor je ogen alles wordt opgebouwd, ook leuk dat je af en toe kan helpen, duidelijke veiligheidsinstructies, tijdens de vlucht alle tijd voor informatie, tijd voor iedereen.

Geweldige ervaring en service.

Voor een familielid voor zijn verjaardag in mei 2023 een ballonvaart voor zes personen geboekt. Vol goede moed gingen we naar de startlokatie in het Goffertpark in Nijmegen. Daar werden wij opgewacht door Koen. De ballon lag ons al op het gras op te wachten en Koen begin met een uitleg over veiligheid en wat wij konden verwachten tijdens de vaart. Na de uitleg controleerde Koen nog voor de laatste keer het spoedig te verwachten weer. Ook belde hij nog met mensen die in de richting die de wind ons zou brengen. Het weer was niet geschikt voor een ballonvaart. Een domper voor ons echter veiligheid voor alles en we hadden al een reserve datum besproken. Hierna nog een aantal malen afspraken gemaakt voor een ballonvaart echter steeds was het weer de spelbreker. Steeds in heel vriendelijk overleg met dames en heren van kantoor Van Manen. Uiteindelijk was het vrijdag 11 oktober 2024 zover. Wederom opgestegen van het Goffertpark. Prachtig weer tijdens de ballonvaart met fraaie vergezichten over Nijmegen, Kranenburg Wyler en verder Duitsland in. Daar zijn we heel zachtjes geland en kwam er een einde aan een heel mooie en rustige ballonvaart. Gezamenlijk de ballon opgeruimd en afgesloten met een glaasje champagne en een glaasje 0,0 alcoholvrije champagne. Wat ons betreft een heel fijne en bijzondere ervaring. Alle medewerkers van Van Manen heel erg bedankt.

En onvergetelijke ervaring!

Het was een prachtige ervaring, waarbij we ons geen moment onveilig hebben gevoeld, met name vanwege de kundigheid die de piloot uitstraalde. We hebben een hele mooie koers gevaren met schitterende vergezichten. In één woord: een echte aanrader!

Adembenemend

De ballonvaart was een fantastische ervaring. Leuk ook dat je mee mag helpen met , zodat we kunnen opstijgen en helpen met de ballon weer inpakken. Zo voel je je heel betrokken bij de ballonvaart. En na afloop met een goed verzorgde lunch. Helemaal top! We hebben een super mooie herinnering gemaakt!

Fantastisch en adembenemend!!

Ik heb de ochtend ballonvlucht als kado gekregen. Door de weersomstandigheden werd dit zonder enkel probleem diverse malen uitgesteld. Oktober was het zover. Ik werd heel vriendelijk ontvangen door de pilot en medewerkers. De groep werd met de auto/busje naar de plaats van bestemming gebracht waar wij konden helpen met het gereed maken van de ballon. De proces werd keurig uitgelegd door de pilot. Tijdens de adembenemende vlucht vertelde de pilot over de omgeving, wees diverse landmarkeringen aan en legde uit hoe de ballon werkte en waarom wij op diverse hoogtes zouden gaan vliegen. Al in al het was een prachtig ervaring en ik zou het zo weer doen.

Wat een fantastische ervaring! Bij mooi helder weer opgestegen in Otterlo en anderhalf uur later geland in Terschuur. Onderweg een prachtig uitzicht op Barneveld en wijde omgeving. Wij hebben genoten!

Mijn tweede keer ballonvaart, deze keer met familie. Het weer was prachtig, de zonsopgang geweldig en de mensen van van Manen hebben er alles aan gedaan deze vaart prima te laten verlopen. Van een korte uitleg en meehelpen met de ballon oplaten, van t varen door de lucht en het draaien zodat “ onze” kant ook een mooie foto kon maken tot de landing en de ceremonie erna. Als kers op de taart later ook nog wat mooie foto’s vanaf de grond via de mail. We hebben genoten!

Wat een geweldige ervaring. Alles goed geregeld van begin tot het eind.

Adem benemend

Het was fantastisch om mee te maken, zo heerlijk rustig in de lucht. Leuke piloot en medewerkers. Afsluiting was ook heel gaaf.

Super gaaf om mee te maken

Door weersomstandigheden duurde even voordat de ballonvaart door kon gaan maar het was het wachten zeer de moeite waard! Enthousiaste en professionele mensen die de ballonvaart begeleiden. Fantastisch uitzicht en we zijn nog even boven de wolken geweest wat ook een bijzondere ervaring was. We hebben enorm genoten van de vaart.

Geweldige ervaring

Genoten van een prachtige ballonvaart. Fijne crew, relaxte sfeer, onvergetelijke ervaring. Absoluut een aanrader!

Een prachtige ervaring

Vele handen maken licht werk Daarnaast hadden we veel vertrouwen Een prachtige vaart en daarna een mooie landing. Perfect gegaan, om nooit te vergeten

Geweldige ervaring, Goed georganiseerd

Zeer tevreden over de dienstverlening. Helaas zat het weer een paar keer tegen om de ballonvaart door te kunnen laten gaan. Iedere keer konden wij gemakkelijk een nieuwe datum plannen. Alles verloopt soepel van boeken tot het terug brengen naar de startlocatie

Een onvergetelijke ervaring van jong tot oud

Op 21 september 2024 hebben wij, samen met onze kinderen en kleinkinderen, een ballonvaart gemaakt bij Ballonvaartcentrum van Manen. Jan van Manen heeft ons allen een onvergetelijke ervaring op laten doen. Hij heeft , samen met zijn medewerkers, ons meegenomen vanaf de start tot de landing en daarna. Ontspanning en rust dat straalde het geheel uit.

Het was magisch!!

Samen met mijn vader heb ik de ballonvaart in de ochtend gedaan. Een mooie en bijzondere ervaring zo samen. Het was magisch om zo boven het landschap te zweven en de wereld wakker te zien worden.

Geweldige vaart

Op 21-09-2024 een geweldige vaart gehad in de ochtend. De piloot heeft alles netjes uitgelegd en vragen werden ook beantwoord. Het was een rustige en mooie vlucht. De landing ging ook erg soepel met daarna een lekker broodje, koffie of thee en niet te vergeten champagne! We hadden het weer gelukkig ook mee. Een ervaring om nooit meer te vergeten en zeker voor herhaling vatbaar.

Wauw, wat een geweldige belevenis was dit!

Vooraf hadden we graag boven onze woonplaats willen varen, maar dat ging helaas niet, vanwege de windrichting. De route die we aflegden was prachtig. Langs rivieren, over weilanden en kleine dorpjes....een prachtig uitzicht! Daarna nog even een gezellig drankje met z'n allen....wat ik al zei...een geweldige leuke belevenis!

Gewelig, een ervaring om nooit meer te vergeten!

Leuk dat je zo persoonlijk benaderd wordt in de luchtvaart. Ook vond ik het erg mooi dat je helemaal kon volgen hoe de ballon opgetogen werd en weer afgebroken

Fantastische ervaring

Zeker een aanrader. Goede crew, helemaal super.

Super leuk en bijzonder om te doen/mee te maken!!

Nog nooit gevlogen, maar van heel spannend naar heel rustgevend in de lucht, super mooi uitzicht en erg bijzonder! Super leuk om mee te maken!!

Een geweldige adembenemende ervaring

Het was vanaf begin tot het eind goed georganiseerd. Goede uitleg, je stapt in met meerdere gasten, (13) vond ik zelf een beetje veel. Daardoor kon je alleen jezelf niet omdraaien om de andere kant te bekijken omdat je dan alleen de andere mensen zag. En niet van het uitzicht achter je kon genieten. Aan het einde proosten was een mooie afsluiting en dan terug gebracht worden naar het beginpunt, TOP!

Super mooi

Hey was een super leuke ervaring en zou het zeker nog een keer willen doen.

Geweldige trip!

Mijn 7e ballonvaart maar mijn 1e landing (parachutist). Een geweldig mooie vaart op een prachtige ochtend met een kundige en onderhoudende piloot (Koen). Van begin tot eind genoten. Niet voor de laatste keer...dat is zeker

Geweldig! Aanrader!

We hadden mazzel met het weer maar het was echt genieten en gezellig

Thorbeckelaan 117 A

3771ED Barneveld

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!