Geweldige ervaring rijker

Een fantastische belevenis! Met het oog op veiligheid was de vlucht 2x uitgesteld; een keer te weinig wind en een keer te veel wind. Maar veiligheid boven alles. Toen de dag eenmaal daar was mochten we ook nog helpen met de opbouw van de ballon. Geweldige toevoeging aan de ervaring. En dan de stilte in de lucht, wow. Geklommen naar 1000m en een top uitzicht. De piloot was zeer kundig en ervaren. De landing bij een boer op het land verliep soepel. Met z'n allen de ballon weer afgebroken en ingepakt. Dit is echt onvergetelijk.

Fantastische avond gehad.

Een ballonvaart is een hele mooie belevenis en het was allemaal goed geregeld door van Manen. Een prettige ontvangst en een fijne piloot.

Een bevlogen piloot zorgde voor een onvergetelijke vaart.

De vaart was super! De piloot heeft ons een onvergetelijke ervaring gegeven. Hij is een zeer kundig, goede uitleg gevend en zeer ervaren ballonbestuurder.

Super ervaring!

Het was een prachtige vlucht. Mooi uitzicht, een fijne begeleider en lekker warm boven in de mand. Een aanrader om boven bekende omgeving te zijn. Ik zou graag ook een keer ‘s ochtends vliegen en dan de zon zien opkomen.

Het was een fantastische ervaring om dit als kado te ontvangen van onze kinderen

Het was een fantastische ervaring. best harde wind, daardoor kregen we een snelheid van 38 km per uur op 2 km hoogte we kregen heldere en duidelijke uitleg van de piloot. boven in de lucht nog een keer duidelijk de landing voorbereid met de instructies prachtig vergezicht van wel 100 km in Ede opgestegen en geland net voor de IJssel bij Doesburg De landing ging perfect!!

Een fantastische vaart om nooit te vergeten

Deze vaart werd uitgevoerd door een zeer ervaren piloot met een fantastisch team. Zowel het opstijgen als de vlucht en de landing werd deze zeer professioneel uitgevoerd. Een fantastische beleving waar weinig lef voor nodig is. Dit is iedereen aan te raden.

geweldige avondvlucht gehad. mooie ervaring.

Met de hele buurt genoten van de vlucht met een ervaren piloot .

Duidelijke afspraken die perfect worden nagekomen,het was een zeer mooie ervaring met goede uitleg van piloot Richard. Het weer was perfect met weinig wind ,hierdoor was alles goed te herkennen waar we waren,dit is dan prachtig boven je eigen omgeving.

Onwijs leuk team, ze vliegen u rond met een glimlach. Weten veel te vertellen van wat we te zien krijgen. Ze weten goed waar welke stad ligt.

Super gaaf

Kado van werk ontvangen voor een ballonvaart. Deze stond bovenaan mijn to-do lijstje. Maandags boeken zaterdags varen. T was warm en helder weer. Een pracht ervaring. We konden zover kijken. Grandioos.

Spannend, jammer dat er weinig wind was dus de vaart ging over mijn eigen dorp en niet verder, maar dat was pech. Organisatie geweldig

Netjes geregeld prachtig uitzicht keurig weer terug gebracht

Netjes geregeld prachtig uitzicht,, alleen jammer dat we met vieren in een vakje zaten gepropt.

Zéér de moeite en het héle vroege opstaan 😅 waard!

Het meemaken van het begin (het opblazen van de ballon) tot het einde (het leeglopen, in- en opladen op de aanhanger), de stilte, de zonsopgang, de toenemende drukte beneden ons was een prachtige ervaring. Los van alle informatie die onze piloot gaf. En een ontbijt met champagne in het veld uit de grote picknickmand kan ik iedereen aanbevelen.

Wauw wat een ervaring...

Ballonvaren bij van Manen is een ultieme ervaring. Goed georganiseerd, onze vaart werd door hen 1 dag vervroegd ivm de weersverwachtingen van de geplande dag. En we konden zelfs nog 1 persoon bij boeken. De piloot had een leuke goede uitleg. En nadien stond er een heerlijk drankje klaar.

Super ervaring

Het was een prachtige vlucht. Mooi uitzicht, een fijne begeleiders en lekker warm boven in de mand. Een aanrader om boven bekende omgeving te zijn. Ik zou graag ook een keer ‘s ochtends vliegen.

Liefde

Samen met mijn geliefde in de lucht zitten te genieten . Naar de stilte en de prachtige omgeving .

Prachtige vlucht en daardoor geweldig genoten.

Een ongelofelijke ervaring om je woonomgeving vanuit een heel bijzonder perspectief te zien. Een aanrader voor ieder die dit ook eens wil ervaren. Voor hoogtevrees hoef je niet bang te zijn. Je ziet de omgeving alsof je in Madurodam rondloopt.

Super leuk!

Een fantastische ervaring met geweldig zicht op een stukje Nederland, wat een mooi land is het toch. Een vriendelijke piloot die veel uitleg gaf en er duidelijk zelf ook plezier aan beleefd. Rustige landing en afsluitend gezellig een drankje aan de bar.

was geweldig

met het gezin was geweldig heel helder en lang in de lucht geweldig van manen bedankt

Geweldig genoten

Goede ontvangst bij aankomst. Ervaren en zeer vriendelijke piloot. Genoten van het mooie verre uitzicht en fantastische vlucht beleeft met mijn kleindochter. Kortom TOP

Geweldig, we willen heel graag nog een keer mee gaan varen. Maar dan een ochtend .

Het was een mooie eerste vlucht van ons, heel Barneveld bekeken van uit de lucht de landing landing was rustig. En wat ook fijn was je werd weer naar de plek gebracht waar we zijn opgestegen.

Wat adembenemend mooi was dit!

Watveen geweldige ervaring. Ik net mijn hoogtevrees had hier tijdens de vaart nergens last van. De mooie uitzichten de kennis van de piloot maken dit alles tot een onvergetelijke ervaring. Ik hoop dit ooit nog een keer met de ballon de lucht in te gaan.

Het was een mooie ballonvaart met een gedreven piloot.

Verslavend!

Met zijn drieën vonden we dat we wel een ballonvaart hadden verdiend nadat we alle drie een operatie achter de rug hadden. Met klapperende knieën meldden we ons bij piloot Peter. Hij heeft er een suoerfeest van gemaakt! We voeren over Westervoort, Zevenaar en Hummelo. Gedragen door de wind! En met zicht op waar we woonden. Alles was betoverend en top, en de zonsondergang op deze manier was ontroerend mooi. De terugreis naar huis was ook geweldig goed geregeld! Hartelijk dank en tot snel weer van Daan en Chris en Helga.

een ervaring die vooral kinderen nooit zullen vergeten

We hebben met z'n tienen (kinderen en kleinkinderen) een tocht gemaakt over onze woonplaats. De jongste was 5 en net lang genoeg om er van te kunnen genieten. Ze hebben niemand uitgezonderd een uur lang genoten van alle bekende plekjes en via de telefoon contact gehad met een vriendje. Dit is inclusief voorpret zo genieten dat dit de kosten meer dan waard is.

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!