Grandioos

Vanaf het begin, aankomst, ritje in de bus naar de plaats van bestemming, het uitpakken van de ballon, het mogen meehelpen met alles, het stijgen, het varen, het uitzicht, de geweldige piloot, die oog en oor voor iedereen en alles had, het dalen, de perfecte landing en daarna het champagne ontbijt, in één woord: GRANDIOOS!!!!

Fantastisch!

Ronduit een fantastische ervaring, ontspannen vlucht met tekst en uitleg en na afloop een gezellig ontbijt op de landingsplek. Wat wil je nog meer… nog een keer:)

Fantastie's

Wij hebben onze eerste ballonvlucht als bijzonder ervaren heel zachte landing en vriendelijk personeel Gr Bert en Henny

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De eerste keer meteen een goede ervaring!

Het was de eerste keer dat we dit mini evenement ballonvaren in Uddel hebben opgezet. Het was uitstekend geregeld. Je voelt je veilig in de handen van de piloten. De piloten waren ontzettend aardig. We gaan er voor om volgend jaar weer een leuke en prettige samenwerking te krijgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gevoel in goede handen te zijn.

Geweldige ervaring, dit wens ik mijn hele gezin toe, gaan we ooit doen. ;) Marit

Geweldig mooie ervaring

Smorgens vroeg de lucht in, met een mooie zonsopgang, samen met mijn vader. Het was een ervaring om nooit te vergeten en zeker één die ik niet had willen missen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super avond en een bijzondere ervaring dan zij RICHARD🤪👍

Super avond en een bijzondere ervaring dank zij RICHARD🤪

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supermooie belevenis onder deskundige begeleiding!

We hebben een prachtige ballonvlucht gehad met heerlijk rustig weer. Bijzonder om op te stijgen in onze woonplaats. Top geregeld! Zeker een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top ervaring met mooie zonsopkomst en een gevoel wat niet te beschrijven is, zo stil en toch zo indrukwekkend. Fantastisch

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top begeleiding en lekker weer helpt ook

Leuke ervaring Even helpen met de ballon en gaan. Een leuke vlucht onder begeleiding van een kundig persoon. Het weer was fantastisch dus beter kan niet. Helemaal top.

Fantastische ballonervaring

Prettig personeel, mooie vlucht gehad. Kortom, we hebben er van genoten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super gave en bijzondere ervaring!

Mooie ervaring met goede begeleiding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Unieke ervaring dankzij professioneel team

Wij hebben ontzettend genoten van het rondje Barneveld. Helaas kwamen we niet verder omdat de wind het liet afweten. Toch een bijzondere ervaring met het opbouwen, opblazen en aan het einde van de avond weer gezellig met zijn allen alles opruimen. Als afsluiting een lekker glaasje prosecco. Als er meer wind was geweest een 10 ;)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super avond en goede georganiseerd

Een mooie avond, waarvan we in de middag nog dachten dat wordt geen ballonvaren vanavond. Maar mooi dus wel! Het was heel mooi en leuk dat we in een bekende omgeving ballon hebben gevaren. Goed geregeld en leuke afsluiting.

een belevenis heel gaaf.

onze piloot jan van manen heeft ons goed uitgelegd wat er te zien was wat hebben wij gezien de noordzee de brug van nijmegen het ijselmeer amsterdam en ga zo maar door prima fijn.

Adembenemend mooi!

Veiligheid stond steeds voorop, waardoor onze vlucht 2x uitgesteld werd. Toen het de derde keer veilig was om op te stijgen was ziek de piloot als het grondpersoneel zeer vriendelijk en vakkundig. De hele procedure en de regels werden doorgenomen en de landing werd geoefend. Ook tijdens de vlucht werd dit herhaald. De piloot had veel kennis en vertelde veel over wat we zagen. Eén van de mooiste ervaringen in ons leven! Zeer de moeite waard en een aanrader voor iedereen.

enerverend een heel mooi

prima organisatie. prettige medewerkers met verstand van zaken.

Te gek

Prachtige ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles was in orde; begeleiding, vlucht en thuisreis

Goede instructie vooraf, prettige vlucht en uitstekende landing.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een TOP ervaring dankzij TOP mensen!

Onze eerste ervaring met een ballonvaart was geweldig. Goede uitleg voor vertrek, serieus maar zeker ook met humor. Voor wie wil, de handjes uit de mouwen om mee te helpen. Eenmaal in de lucht een prachtig uitzicht, oorverdovende stilte, adembenemend mooi. Het is niet te beschrijven, dit moet je gewoon zelf meemaken. De landing verliep perfect, we werden netjes op de grond gezet door de ervaren piloot (of noem je dat niet zo). Daarna netjes weer teruggebracht naar het vertrekpunt. Kortom een compleet verzorgde avond. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Boven-verwachting mooi, professioneel team!

Zou zo weer gaan.

Unieke ervaring!

Fantastische ervaring om mee te maken. Helaas niet over bekend terrein, maar desondanks erg genoten van de rust en het mooie uitzicht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een belevenis om zo te zweven en van het uitzicht te genieten.

Het was van begin tot het eind een geweldig avontuur. Het gereed maken met elkaar van de ballon. Het opstijgen en dan het hoogtepunt het geweldige uitzicht met prachtig licht door en boven de wolken. De piloot bestuurde de ballon perfect met een zachte landing in een van de weides en daarna een heerlijk ontbijt. Echt een aanrader voor jong en oud. Ook het grondpersoneel was vriendelijk en behulpzaam. wat heb ik een hoop geleerd over wind, lucht en ballonvaren. Jammer dat de foto's niet meer te vinden zijn op de site van de ochtendvaart op 25 mei vanuit Amersfoort. Misschien is daar nog iets aan te doen. Verder geweldig!

Aanrader!

Mooi, spectaculair, professioneel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een prima organisatie die vertrouwd en professioneel functioneert

Een prima organisatie die vertrouwd en proffesioneel functioneert.

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Filter op Taal