Fantastische ervaring. Het was een prachtige vlucht met goed zicht. We hebben genoten van alles.

1e keer gevaren met een heteluchtballon. Spannend... Maar prachtig

Een mooie ervaring met een enthousiast team

We hebben genoten van de ballonvaart. We werden betrokken bij de voorbereidingen en bij het opruimen van de ballon. Veel geleerd en gezien. Een fantastische ervaring.

Bijzondere ervaring!

Nog niet eerder een ballonvaart gedaan, maar het is een geweldige ervaring.

Geweldige belevenis

Geweldige belevenis

Fantastische ervaring.

Alles werd voor de vlucht netjes uitgelegd. Het was een prachtige vlucht. We hebben fantastische dingen gezien onderweg. De landing ging aardig goed. Het was een unieke ervaring ook voor onze 2 kinderen.

Wat een belevenis!

Vriendelijkheid hoog in de vaandel bij van Manen.... alles super geregeld! Ik zou morgen zo weer met jullie mee de lucht in gaan! Wat een belevenis is ballonvaren.

Een prachtige ervaring, voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk personeel, ook professioneel en alles werd duidelijk uitgelegd. De ballonvaart zelf is rustig en echt een unieke ervaring. Hoogtevrees gaat snel over als je eenmaal op hoogte bent.

Prachtige beleving.!!!

Ik kreeg het voor mijn verjaardag en heb er heel erg van genoten. Van begin tot eind liep alles geweldig, echt een aanrader.

GEWELDIG!

Kreeg dit als kado voor mijn 18e verjaardag, wat een geweldige ervaring! Super uitzicht en alles was top geregeld.

Leukste van m'n leven!!

Ik vond het echt super leuk want dit wilde ik al heel lang doen! Het was echt prachtig. Het was ook leuk om te zien hoe alle mensen daar beneden naar boven kijken en als je zwaait dan lachen ze en praten ze tegen elkaar dat je terugzwaait. Het was eerder afgelopen dan ik dacht maar dat maakte me niks uit.

het was een superervaring!

Toch een beetje spannend, omdat ik hoogtevrees heb. Maar omdat mijn man 50 jaar was geworden, wilden we toch graag met de kinderen deze ballonvaart maken. Nou de naam klopt wel geenhoogtevrees.nl. Totaal geen hoogtevrees gehad. Alleen maar genoten van de ballonvaart. Echt heel gaaf, super relaxed en een ervaring om nooit meer te vergeten. Zou het zo weer doen.

geweldige ervaring

Door het slechte weer en corona twee keer afgelast waardoor de spanning verder werd opgebouwd en ja uiteindelijk mochten we dan toch gaan varen. dit als cadeau gedaan aan mijn vrouw voor haar 50e verjaardag en gelukkig ben ik zelf ook meegegaan want dit wil je echt niet missen. Elke vraag werd netjes beantwoord en iedereen was op elkaar ingespeeld waardoor het allemaal heel erg soepel ging Kortom een aanrader voor iedereen die de natuur waardeert

Geweldige ervaring

Super vriendelijke en behulpzame mensen van van Manen tijdens onze ballonvaart ervaring . Zo lekker rustig en geweldig mooi uitzicht . Top ervaring .

Was mijn eerste ballonvaart en heb er echt van genoten. De ballonvaarder was super aardig en vertelde uitgebreid op de vragen. Verdere begeleiding van het team was goed. Er werd goed omgegaan met de corona maatregelen.

Heel mooi, rustig , een belevenis

Wij hebben het als heel ontspannen en bijzonder ervaren

Geweldige ervaring

Dat ik gebruik maak van een rolstoel was geen probleem. Alles was super geregeld. Helemaal top!

Wat een belevenis

Alles was top geregeld je kan je makkelijk aanmelden ecjt top

Bijzondere en leuke ervaring

Een hele leuke en bijzondere ervaring, alles was uitstekend geregeld.

Fantastische ervaring

Om ons huwlijk een vliegende start te geven hebben wij een ballonvaart geboekt. Het was in een woord fantastisch! Prachtig weer, aardige piloot, prachtig uitzicht. We hadden geluk dat we over huis vlogen en ook over die van mijn schoonouders die beneden stonden te zwaaien. Zo ontzettend leuk.

Geweldige ervaring, alleen na de landing nam veel tijd in beslag.

Leuk bedrijf, leuk vaart

Wij hebben een schitterende vaart gehad, en zijn blij dat we mee omhoog mochten! Wij komen zeker terug!

Adembenemend

Op 450 meter boven een klein gedeelte van West Friesland varen was een enorm plezierige ervaring. Door weinig wind niet ver van de opstijgplek gekomen maar wel een mooi beeld van het landschap gekregen. Prachtig.

Een bijzondere beleving die wij iedereen aanraden

Het uitzicht vanuit de ballon was heel mooi en indrukwekkend. Alles was goed verzorgd en de corona maatregelen werden goed nageleefd. Wij zouden het iedereen aanraden want het is iets wat je niet snel vergeet.

Prachtige Ballonvaart

Mooie Vaart gehad

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!