Heerlijk rustige vaart en veel gezien

2e keer en wederom prima verzorgd, veilig en rustig. Uitstekend weer en echt genieten.

Super vlucht gehad met lekker ontbijt

Mooie vlucht .en we landen precies bij mijn schoonvader in het land dat was helemaal apart.

Geweldig avontuur!

Professioneel, team met passie, rustgevend! Voor ons de eerste keer, mooie ervaring die we nooit zullen vergeten. Komen zeker nog een keer terug om dan met het hele gezin te gaan.

Heerlijke avond ballonvaart

Voor de derde keer een ballonvaart met van Manen gemaakt en ook nu weer zeer tevreden. Alles strak geregeld, mooie vaart en ook leuk om andere ballonnen te zien (waarbij opvalt dat het niet overal zo goed geregeld is als bij van Manen). We komen graag weer een keer terug.

alles op en top

goed locatie om op te stijgen, professionele piloot, prachtige tocht, zachte landing, vlotte terugreisd. Enig punt van kritiek: als je vanwege corona bij elkaar uit de buurt moet blijven, lukt dit niet bij het opruimen van de ballon. Toen werkten we mannetje aan mannetje sommigen zonder mondkapje. Het kan niet anders, maar toch...

Super mooie ervaring!

Wij hebben 29 september ‘20 een privé vlucht gehad. Wat fantastisch! We vonden dit allen een hele bijzondere ervaring en de crew van van Manen was top! Heel vriendelijk, behulpzaam en na een duidelijke tekst en uitleg konden we de lucht in. Bedankt ! Gr fam Mulder uit Apeldoorn

Het was een geweldige ervaring

De werknemers waren heel aardig en kundig, het was een hele mooie ervaring.

Unbelievable!!!!

In een woord "geweldig". De ontvangst, de begeleiding, de piloot. Allen op en top professionals. En de ballonvaart? Om nooit te vergeten.

Erg mooie ervaring en een vinkje op mijn bucketlist. Of misschien toch geen vinkje, want ik ga graag nog een keer.

Ge-Wel-dig!

Vriendelijke mensen, geoliede machine, prachtige veilige ballonvaart en tips van de 'piloot' (?) om dingen te zien en te fotograferen. Het was de kers op de taart van mijn 50 jarige verjaardag om met mijn 3 zussen deze ervaring te mogen beleven!

Professioneel, adembenemend en ontspannen

Het opstijgen en landen zorgt voor een zekere rush, terwijl het daadwerkelijk in de lucht hangen juist heel rustgevend is. De piloot was erg aardig en kwam professioneel over. Overall was het zeker een ervaring die ik graag nog eens wil beleven!

Gewoon geweldig!!

Voor mijzelf en mijn vriend was dit onze derde ballonvaart. Voor mijn zoon, dochter en hun partners de eerste keer. De ballonvaart alleen voor ons zessen (en de piloot natuurlijk) was echt fantastisch. De zenuwen van mijn kinderen vooraf verdween al snel en veranderde in genot van de voortreffelijke ballonvaart. Ik dank jullie hiervoor. Het was 1x verplaatst vanwege harde wind maar deze keer ging het gelukkig wel door! Eigenlijk zijn alleen de woorden: geweldig, genieten, bijzonder en de dank voor de uitstekende zorg rondom de vaart al meer dan genoeg!! Veel succes verder met jullie bedrijf en nogmaals bedankt voor de mooie ballonvaart, de begeleiding (op de grond en in de lucht) en het enthousiasme die onze piloot Koen uitstraalde. Marijke Waaijenberg.

Fantastische belevenis!

Van Maren een echte aanrader. Mooie club mensen die - van begin tot eind - voor een fantastische beleving.

Fantastisch !!!!

Na een valse start schoten we de lucht in. In aller hoogte met gevoel van veiligheid en zekerheid kwamen na een vaart van 75 minuten weer zacht in een weiland terecht. Raad het iedereen aan om zo een prachtig intense beleving op grote hoogte eens in het leven te maken Graag tot Ziens

N mega ge-olied vriendelijk, humorvol en gezellig team. Niks op aan te merken en diep respect voor hen, de vaart, de belevenis en niet onbelangrijk, t complete gevoel van vrijheid en veiligheid.

ondanks de bewolking ontzettend genoten

ondanks de bewolking was het een zeer leuke ervaring die we zeker nog een keer over gaan doen de pilot wist ook veel te vertellen over het varen en de omgeving zeer leerzaam

mooie ochtendvaart met ontbijtje na de landing

Mooie ervaring, rustige vaart en landing. Ontbijtje nadat we geland waren, netjes terug gebracht naar startlocatie. Kortom een aanrader.

Zaterdag 12 augustus was het zo ver, de ballonvaart welke we van onze kinderen hebben gekregen ging door. Geweldig om te zien hoe de ballon in gereedheid werd gebracht en vervolgens mochten we instappen. Een prachtige ochtendvlucht waarbij we de zon op hebben zien komen. Het was een mooie heldere ochtend waardoor we perfect zicht hadden. We kregen in de lucht leuke informatie en feitjes. Na een vrijwel perfecte landing hebben we heerlijk ontbeten en zijn we vervolgens terug gebracht. Duidelijke uitleg ontvangen voor, tijdens en na de vlucht. Keurig gevolg gegeven aan de geldende Corona regels. Top geregeld, bedankt!

Een ballonvaart is zeer de moeite waard..!!

We kregen als prijswinnaars een prachtige ballonvaart vanaf het stadspark te Veenendaal aangeboden door de stichting Markten Veenendaal. Dit was i.v.m. hun 50-jarige bestaan op de markt in Veenendaal-Zuid. We vaarden richting Ede en gingen i.v.m. militaire oefening op grote hoogte (1500 meter) over de Veluwe en landen in de gemeente Voorst. Het is zeer de moeite waard. Een kort verslag treft u op https://www.rijnpost.nl/nieuws/nieuwsflits/1007381/marktklanten-in-hoger-sferen-met-ballonvaart

In 1 woord......GEWELDIG

echt een super mooie ervaring. Van begin tot eind van de vaart. Zeer vriendelijke mensen.......too

Zeer mooi ballonvaart

Echt goed geregeld, prachtig mooie ochtend tocht, mooi landing en lekker ontbijt...

enorm.

was de 2e keer met van Manen ballonvaartcentrum. Opnieuw een prachtige ervaring met nu ook mijn collega's die hebben genoten van de Wereld van boven af. Zeker de moeite waard! iedere keer dat je nu een ballon ziet varen denken ze voortaan daarin heb ik ook gezeten! haha. Tot de volgende keer.

Voor het eerst ballon gevaren: een geweldige belevenis!

De wereld in rap tempo kleiner zien worden. Nieuwe wijdse blikken geven een andere kijk op een bekende omgeving. De stilte op grote hoogte (behalve als de brander brult) en ongekende windstille rust. De leuke wetenswaardigheden over wind, hoogte en temperatuur. De sensatie van een krakend mandje onder een grote bel hete lucht. En de zorgvuldig ingezette landing. Nooit geweten dat er zoveel bij komt kijken. Kortom: een geweldige belevenis!

Fantastische ervaring. Het was een prachtige vlucht met goed zicht. We hebben genoten van alles.

1e keer gevaren met een heteluchtballon. Spannend... Maar prachtig

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!