Fantastisch !!

Op 16 juli 2021 stegen wij op vanuit Doetinchem en zijn vervolgens over de Rijn bij Emmerich Duitsland in gevaren. Het was een prachtige dag met redelijk wat wind. We konden dus flink afstand maken. De piloot was erg vriendelijk en zeer ervaren. Hij vroeg ook onze hulp om bij het landen goed op telefoonkabels te letten die niet op de radar stonden. Uiteindelijk zijn we veilig in een grasveld geland en vervolgens na het opruimen van de ballon en het nuttigen van de champagne keurig teruggebracht naar Doetinchem. Het was een fantastische ervaring !! Edwin en Aide

Complete organisatie van een fantastische herrinnering.

Een ochtendballonvaart is een complete ervaring met Van Manen. Goede service, betrokken met het herplannen van de vlucht, vriendelijke bemanning, gezellig en een goed ontbijt bij de landing. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtige ballonvaart met piloot Coen Aalbers!

Prachtige ballonvaart gehad onder deskundige leiding van Coen Aalbers. 20.00 uur vertrokken vanuit Barneveld en anderhalf uur later geland ter hoogte van Heino/Wijhe (Overijssel) Zeer tevreden over de crew die ons achterop kwam, en ons weer netjes afleverde in Barneveld, waar we zelfs nog een drankje kregen aangeboden! Ballonvaartcentrum van Manen...echt een HOOGTEPUNT!

Eeen machtig mooie ervaring.

We hebben de ballonvaart cadeau gekregen. wat een mooie en goede service, en wat hebben we genoten van de uitleg die we onderweg kregen. We zijn zeker van plan om via van Manen nogmaals een vaart te boeken. Toppie hoor.

Een geweldige ervaring. Aan te raden om dit mee te maken .Een prima crew.

geen hemelse ervaring

Had verwacht zoals was afgesproken dat we boven of tenminste in de buurt van Amersfoort zouden rondvaren ,we kwamen niet eens in de buurt, wat een erge tegenvaller was want er was geen herkenning vanuit de lucht, zonder beter afspraken zou ik niet meer meegaan

SUPER

in een woord SUPER

Het was erg top!

Het was goed geregeld van begin tot eind. Vriendelijke mensen, duidelijke instructies. Zelfs nog een hapje en drankje erna, super!!

Prachtige ervaring!

Ballonvaartcentrum van Manen had alles van het begin tot het eind perfect geregeld. De informatie vooraf was duidelijk. De vaart zelf was prachtig. We hebben ontzettend genoten van het begin tot aan het einde. Na afloop hebben we nog gezellig wat met elkaar gedronken en gegeten. Super leuk gedaan! Kortom: écht een aanrader voor iedereen!

Mijn 1eballonvaart Voor mijn 60ste verjaardag gekregen, wat een super mooie ervaring, super goed!

Samen met mn zus gekregen Voor ons speciale leeftijd, 60 en 65 jaar! Goed en veilige ballonvaart gehad. Ballonvaarder was zeer vriendelijk. Goed uit leg en een veilige landing. Wat hebben we genoten. Dank hiervoor! Oh enuh heerlijk champagne ontbijt, verrassend!

Hele bijzondere ervaring en er hing een leuke sfeer!

Heb het cadeau gedaan aan mijn moeder en haar kleinkids

Ben zelf de lucht niet ingegaan, hoogtevrees. Mijn moeder en haar kleinkids vonden het super en echt geweldig. De 2 jongste waren helemaal onder de indruk dat ze wel 1100 meter hoog zijn geweest.

Leuk familie uitje

Een weekendje weg met z'n allen ging niet door, jullie snappen vast wel waar dat aan ligt.... Maar met kinderen en kleinkinderen ons eigen huis van boven af bekijken is wel gelukt!! Geweldig om met z'n allen in één mand vanaf eigen terrein in Putten op te stijgen en 1,5 uur later in Lunteren te landen. Iedereen enthousiast en complimenten voor de piloot en z'n helpers.

Heel mooi

Ik geef vijf steren het waren er wel tien op zijn plaats

Oma en kleindochter beleefde een overgelijke ballonvaart!

Wat was het geweldig! Samen met mijn kleindochter deze ballonvaart gemaakt ter ere van haar verjaardag! Leuk spannend begonnen we met z'n tweetjes aan deze vaart, uitgezwaaid door onze supporters.....en wat hebben we er van genoten. Tè leuk...en té mooi! Zeker voor herhaling vatbaar!

Wat heeft de enthousiaste bemanning ons voor, tijdens en mad de vlucht een fantastische avond bezor

Het weer was prachtig. De bemanning had er zichtbaar zelf ook zin in, dus de stemming was al snel heel relaxed. De hele vlucht was adembenemend en de vlieger, Peter, was heel informerend naar ons toe. De landing was lachen en de volgauto’s stonden binnen 5 minuten in het weiland. Zelfs na afloop deed iedereen zijn best om het ons met een hapje en een drankje naar de zin te maken. Als je nog nooit in een ballon gevlogen hebt, gelíj́k regelen bij deze club!

Onvergetelijke ervaring

We hebben erg genoten van onze privé ballonvaart. Jan is een zeer ervaren pilot. Een mooie happening die ik iedereen kan aanbevelen.

Echt adembenemend

Ik zag er een beetje tegen op met namen de landing, maar dat ging zo zacht voelde het bijna niet. En dan die stilte in de lucht, ik heb er gewoon geen woorden voor, compliment voor het ballonteam van Manen Vriendelijke groet Corry Gadella

Geweldige ervaring

De ballonvaart verloopt heel kalm. Van opstijgen tot landen. Het voelt ook veilig, ik had weinig last van hoogtevrees, want daar heb ik wel eens last van. Het uitzicht is fenomenaal waarbij je alle tijd hebt om je te oriënteren.

Een fantastische ervaring!

Geweldige ballonvaart gehad. Heel leuk over bekend terrein gevaren, en in het eigen dorp geland! Een ervaring om nooit meer te vergeten! Bedankt ballonteam van Manen, voor deze fantastische vaart!

Het was een geweldige ervaring,alles was super geregeld ,vriendelijke piloot en de rest van de crew ook super .

alles was super

Mooi thuis opgestegen over de rivieren gevlogen die op dat moment buiten hun oevers traden en leuke weetjes van de piloot

Mooie ervaring

Super mooie vlucht, vriendelijke ballonvaarder en na de vaart een lekker champagne ontbijt.

Leuke en mooie vaart gehad, piloot zeer aardig en heeft onderweg veel verteld over de omgeving en het ballonvaren.

Fantastisch!

Het was mijn eerste keer in een luchtballon. Ik vond het in het begin best een beetje spannend aangezien er ook best nog wat wind stond. Na een wat turbulente start gingen we rustig de lucht in. De landing ging prima. Het zicht was prachtig!

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!