Samen met onze kinderen de vlucht gedaan en was in een woord geweldig, de rust die er is in de lucht is heel ontspannend. voor herhaling vatbaar. Groet en nogmaals dank Jan Moree

Fenomenaal, genoten vanaf het opblazen van de balon tot aan de champagne!!!

Onze ballonvaart (vrouw, dochter van 6 + man) was vanaf het begin geslaagd. We hadden er lang op gewacht. Het was meerdere keren uitgesteld door slecht weer. Daarna duurde het alsnog 1,5 jaar door Corona voordat het eindelijk doorging. Elke keer werden we netjes van te voren gebeld door enthousiaste medewerkers dat het niet kon doorgaan vanwege Corona en werd een nieuwe afspraak ingepland. We vertrokken vanuit Barneveld naar de opstijg locatie. Onze dochter vond het fantastisch dat ze ook mee mocht helpen met het goedleggen van de ballon etc. De uitleg was helder net zoals de veiligheidsinstructies. Nooit geweten dat een luchtballon zo groot is. We gingen met een ballon waar plek was voor 16 man + piloot. Wij zaten met z’n drieën in een compartiment. Geen moment spanning gevoeld. Zou er daarom op de ballon staan geen hoogtevrees.nl? De piloot beantwoorde alle vragen uitvoerig en wist veel te vertellen over waar we vlogen. De regels omtrent het landen en hoe veilig een luchtballon wel niet is. De ballonvaart duurde meer dan een uur. Fantastisch dat uitzicht, het gevoel zo hoog in de lucht. We hadden geluk. We voeren over onze woonplaats. We zagen ons huis zelfs en vele andere herkenbare plekken. Na de landing kregen we nog een bonus. De ballon was niet dicht bij de weg geland. Dus besloot de piloot om de ballon een halve meter boven de grond over het weiland te varen. Daarna met z’n allen de ballon opruimen. Door de ervaren, deskundige en enthousiaste medewerkers was het snel klaar. Daarna geproost met champagne (er was zelfs een alcoholvrije variant zodat onze dochter ook mee kon doen) en de certificaten werden uitgedeeld. Het was een adembenemende ervaring. Voor wie een bucket list heeft zal ik aanraden deze redelijk bovenaan te zetten. Het is redelijk betaalbaar en als het mee zit kan je hem snel afstrepen. Een ballonvaart op zichzelf is echt een aanrader. De medewerkers van van Maanen hebben ervoor gezorgd dat ook de randvoorwaarden helemaal in orde waren.

Gaaf om te doen en een geweldige beleving. Een echte aanrader

Het is onwijs mooi en spannend om zoiets te doen. Alles was top geregeld en wie wil nou geen blik van boven werpen op Nederland. Kortom gaaf en geweldig!

Mooie ervaring

Het was een mooie ervaring om mee te gaan in de luchtballon. De organisatie was erg goed geregeld. Veiligheid, ook voor de kijkers op de grond, was zeer duidelijk.

Een onvergetelijke ervaring

Het was een onvergetelijke ervaring met als bonus dat we precies over ons appartement gingen.

heerlijk, een geweldige ervaring

De skipper deed alle moeite om er een geslaagde ballonvaart van te maken. Ik kan dan ook niet anders dan dit aan een ieder aanbevelen om te doen. Een hele positieve belevenis!

Voor de zesde keer: fantastisch!!

Weer opgestegen van een andere plek, en het blijft een heel speciale ervaring. Er komt zeker een zevende keer!!

Heel bijzonder

Dit was mijn eerste ballonvaart. Ik heb er vanaf de voorbereiding tot en met de landing van genoten. Het was leerzaam , interessant, mooi, bijzonder en ook best een beetje spannend. Het is de moeite echt waard om het mee te maken. Het was een cadeau van onze kinderen en dat gaf onze ballonvaart toch nog weer wat extra kleur. We waren heel blij met dit cadeau.

Fantastische professionele en enthousiaste ballonvaart!

Een fantastische ballonvaart die jullie mogelijk hebben gemaakt. We hebben samen met onze vriendin, die de ziekte van ALS heeft, een onvergetelijke vlucht mogen maken. Ondanks de spanning en de extra aandacht om mijn vriendin rustig in de speciale rolstoelballon te plaatsen bleef de crew ontzettend relaxed en was het opstijgen en landen FANTASTISCH! Nogmaals dank!

In een woord geweldig

Ik had dit veel eerder moeten doen. Geweldige ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar

Geweldig.

Het was geweldig. Voor kleindochter Lieke was het d'r 1e ballonvaart. Ze vond het fantastisch.

Geweldige ervaring!

Heerlijk met het eigen gezin een ballonvaart gemaakt. Allemaal prima geregeld!

GE-WEL-DIG

Ik wilde dit al zooolang en nu eindelijk is het er van gekomen, de ervaring is onbeschrijfelijk, echt zo fantastisch! We mochten zelfs helpen met het klaar maken van de ballon, super echt super!

Geweldig mooi!

Heel gaaf, we hadden ook supermooi weer! Zou het zo weer doen☺️ Nogmaals bedankt aan het leuke team!

Echt top!!

Het uitzicht was super mooi en de man die ons begeleidde was heel vriendelijk en was leuk in omgang. Ik had deze vaart geboekt voor een vriendin haar verjaardag en ze had de tijd van haar leven. Eigenlijk maar 1 woord voor dus: TOP!!

In 1 woord fantastisch van begin tot eind!

Echt een fantastische ervaring. Een veilig gevoel en fijne mensen die weten wat ze doen!! Ik zou zo weer gaan!

Wat een super ervaring!

De ballonvlucht was een super ervaring: we vertrokken vanaf Deventer en vlogen over Zutphen om uiteindelijk in een weiland bij Steenderen te landen. We vlogen zelfs over mijn eigen huis, hoe leuk is dat! Het was erg mooi weer en heel goed zicht. De piloot heeft ons goed geïnstrueerd en ik voelde me zeer veilig. Aanrader!!!!

Geweldige ervaring

Ik vond het helemaal geweldig. Aan het begin een beetje spannend maar dankzij de professionele begeleiding was dat snel over. In- en uitpakken kost wel veel tijd, dus hou rekening met een latertje!

Wow!

Wij hadden de eer, om de eerste vlucht na de 2de lockdown te zijn. Ook voor Van Manen zelf een mooi moment. Het was een geweldige ervaring. Voor, tijdens, en na de vlucht elke keer aandacht voor de klant. Een gezellige en prettige vlucht!

Prachtig

Super goed geregeld. Bijzonder gezellig team. Een onvergetelijke belevenis voor onze jongens en meiden.

Fantastisch!!

Wij hebben echt enorm genoten van de ballonvaart onder de bezielende leiding van piloot Jan. De hele avond van aankomst bij het vertrekpunt via de vaart en tot en met het terugkomen was niet alleen goed geregeld maar de ervaring van het zweven boven midden Nederland vonden wij ongeëvenaard. Een absolute aanrader!

Heerlijk rustige vaart en veel gezien

2e keer en wederom prima verzorgd, veilig en rustig. Uitstekend weer en echt genieten.

Super vlucht gehad met lekker ontbijt

Mooie vlucht .en we landen precies bij mijn schoonvader in het land dat was helemaal apart.

Geweldig avontuur!

Professioneel, team met passie, rustgevend! Voor ons de eerste keer, mooie ervaring die we nooit zullen vergeten. Komen zeker nog een keer terug om dan met het hele gezin te gaan.

Heerlijke avond ballonvaart

Voor de derde keer een ballonvaart met van Manen gemaakt en ook nu weer zeer tevreden. Alles strak geregeld, mooie vaart en ook leuk om andere ballonnen te zien (waarbij opvalt dat het niet overal zo goed geregeld is als bij van Manen). We komen graag weer een keer terug.

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!