Het was een ware beleving...geweldig. Kundig en vriendelijk personeel verzorgd tijdens het hele proces...en als afsluiter het certificaat....top!

Prima geregeld.

Van mijn vrouw kreeg ik een ballonvaart bij van Manen cadeau. Daarmee kon ik naar de website van het bedrijf gaan en gemakkelijk een keus maken. Het bedrijf bericht je op de dag van de vaart ruim op tijd of het doorgaat. De veiligheid is ook prima geregeld via duidelijke instructies. Het was een prachtige ballonvaart over De Veluwe. Ook de ceremonie na de landing was erg leuk. We zijn weer keurig teruggebracht naar de vertrekplaats met een drankje na afloop. Zeer aanbevelenswaardig.

Geweldige ervaring genoten van de rust en het uitzicht, een aparte ervaring.

We hebben nu voor de tweede keer ballon gevaren,helaas was het uitzicht deze keer iets minder, wat wel jammer is, maar toch volop genoten. Kleine tip, misschien handig om een klein trapje mee te nemen voor oudere mensen die wat slechter in de ballon mand kunnen komen

Afgelopen vrijdag met het hele gezin een prachtige ballonvaart gemaakt vanaf Otterlo in ongeveer Noordwestelijke richting. Het was een heerlijk warme avond met uitstekend zicht. Piloot Peter met al ruim 3000 vaarten onder de riem wist van alles te vertellen en schonk ons ook nog eens een lekker glas champagne in. Het was echt een topervaring en een absolute aanrader. Ook het contact vooraf en de ontvangst ter plaatse waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

goed georganiseerd en veilig

1. ik had gehoopt dat we de dijken en randmeren zouden kunnen zien aangezien we uit Emmeloord komen. 2. aangezien we bijna 2 uur in de auto zaten om op jullie locatie te komen zou het prettig zijn om daar een bakkie koffie te verkrijgen voor diegene die daar behoefte aan hebben. 3. wat als er geen sterke deelnemers zouden zijn om mee te kunnen helpen met opbouwen van de ballon. Ook van te voren is niet bekend of deelnemers wel in de gondel kunnen klimmen. Een opvouwbaar trapje zou een uitkomst zijn.

Het lange wachten meer dan waard

Na 2 x uitstel vanwege weersomstandigheden hadden we de ideale avond met 25gr en zwak windje en volop zon. Schitterende vergezichten en ook met opbouwen, opstijgen, landen en opbreken een bijzondere ervaring. Eentje voor de bucketlist!

We zijn een geweldige ervaring rijker

Alles was goed georganiseerd, zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Het was in eerste instantie wat spannend, maar we hebben ons de hele vlucht veilig gevoeld. We hadden mazzel dat het zo helder was. En een lekker ontbijtje na afloop was een welkome verassing.

Fantastische ervaring.

Wat een geweldig mooie ervaring. De ballonvaart werd extra speciaal voor mij omdat we opstegen uit Otterlo mijn geboorteplaats. De zon zien opkomen en totale stilte ervaren (de gasbranders niet meegerekend) wat een mooi verjaardags cadeau was dit. Heel erg genoten !!

Genoten van onze ballonvaart

Wat een bijzondere ervaring! Professionele ondersteuning, alles verliep gesmeerd

Onvergetelijk!

Met onze bekwame en sympathieke ballonvoerder Michael hebben wij met het gezin een prachtige vaart beleefd! Van begin tot het einde was het indrukwekkend. Het viel ook op dat alle spullen, vervoer en de accommodatie uitstekend in orde waren.

Mooie ballonvaart gemaakt

Het was een prachtige ervaring. De vlucht was goed verzorgt, heel goede uitleg en veiligheid staat bovenaan. Het was dus een hele mooie ervaring.

Adembenemende uitzichten en een geweldige rustige vlucht. Na afloop een champagne ontbijt was een mooie verrassing.

Geweldig, aanrader!

We moesten er heeeel vroeg voor opstaan, anderhalf uur rijden, maar het was het allemaal waard. Dit was mijn 3e, maar wel de eerste ochtendvaart. Prachtig, in een woord. Een kadootje voor m’n kleindochter; had ze verdiend na 2 moeilijke en verdrietige jaren. Het champagne ontbijt na de landing was een extra verrassing. Namens Yoni en mijzelf- hartelijk dank.

geweldig om mee te maken

mooi uitzicht, we waren om 2400 meter hoogte, hadden vrij uitzicht. Opstijgen ging vlot. Mooie rustige landing. Leuk dat we een oorkonde kregen en champagne na de landing. Zeer positieve ervaring.

Goede start, Fijne vlucht en mooie landing. Goede informatie onderweg.

Fantastische beleving en goed georganiseerd!

Het was zwoel weer met weinig wind. Een beetje heiig maar alles was goed te zien. Van de rijn tot aan het Veluwemeer. De brander gaf wel veel hitte af. Dat kon je aan de rand van de mand het beste merken. Advies zet een petje of zoiets op. De landing was perfect, Complimenten aan de piloot. Zeker een aanrader!

Heel bijzonder om zo stil boven het landschap te zweven.

Heel leuk om het hele proces mee te maken van voorbereiden , varen en weer opruimen. Mooi om je eigen omgeveing van boven te zien. We hadden het enorm getroffen met het weer.

Het was een geslaagde avond. In één woord, heb er verder niets aan toe te voegen, een aanrader

Goede uitleg voor vertrek en tijdens de vaart. Ook goed voorbereid over landing die probleemloos verliep.

Professioneel geleide geweldige ervaring.

Door slechte weersomstandigheden duurde dit verjaardagscadeau van mijn lieve partner ruim één jaar, maar nu hadden wij perfect weer. We hadden het liefst over onze woonplaats Driebergen gevaren, maar dat was het enige, dat de crew niet kon regelen. Het was voor mij een geweldige ervaring, de stilte en rust daarboven, het uitzicht en de goede informatie van de piloot maakte het tot een ontspannen avontuur. De champagne en nabespreking maakte de vlucht compleet en als klap op de vuurpijl kregen we nog prachtige foto's nagestuurd, gemaakt door de piloot. Wij hebben ervan genoten!!

Fantastisch!

Wat een bijzondere ervaring is dit. Na een warm welkom op de start locatie in Barneveld. Gingen we met de hele familie en piloot Dirk de lucht in. Tijdens de vaart was er genoeg tijd om al onze vragen te beantwoorden en te genieten van het mooie uitzicht. We hebben de vaart afgesloten met een ontbijt. We hebben genoten. Top verzorgd.

Enorm genoten van een mooie vaart

Van begin tot einde is het zeer plezierig om bij Van Manen een ballonvaart mee te maken. Vakkundige begeleiding, duidelijke uitleg en een zeer mooie vaart gehad. Zouden zo weer gaan!

Super ervaring

Hartstikke leuke ervaring Mart kundige ballonvaarder

Prachtig

Het was op een warme woensdagavond dat wij voeren. Er was weinig wind en dus konden we rustig om ons heen en naar beneden kijken. Pluspunt: de landing; we waren echt heel hartelijk welkom :). Samen opbouwen en opruimen was mooi om te doen en de medewerkers waren heel aardig en duidelijk.

Als cadeau gekregen samen met mijn echtgenote. Nog nooit gedaan, maar vanaf opbouw naar de vaart en de landing met afsluitend de bubbels en certificaat, helemaal fantastisch. 1 uur en 20 minuten in de lucht geweest op ongeveer 2 km hoogte. Mooi over Ede en de Veluwe waarna de landing in omgeving Klarenbeek was. Vakkundige mensen die door goede informatie en een dosis humor de vaart extra leuk maakte.

Thorbeckelaan 117 A

3771ED Barneveld

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!