Adembenemend

Als je iets bijzonders wilt ervaren dan is het echt aan te raden. Ga t zeker nog een keer doen.

Een ervaring om nooit meer te vergeten

Het was een hele mooie ervaring om op zo'n hoogte, in alle rust, de omgeving te observeren. Daarnaast ook, samen met een kundige ballonvaarder, een hele veilige reis gehad met super mooi weer en een fijne afsluiting met champagne. Bedankt. Is voor herhaling vatbaar

Echt een onvergetelijke ervaring, een tikkie verslavend

Met Dirk een hele mooie tocht gemaakt van Apeldoorn naar Eefde dichtbij Zutphen. Over de IJssel gevaren, wat een adembenemend beeld gaf vanuit de lucht. Fotogeniek en mooi om over je geboortegrond te varen.

Worth the wait

We had a number of previous attempts cancelled due to the weather but when we did eventually get our ride it was great.

Echt super mooie ervaring.

Het was een prachtige avond en een prachtige vlucht. Het opstijgen en het landen was duidelijk en er werd goed gecommuniceerd. Verder was alles goed geregeld! Het was een hele mooie ervaring om thuis op te stijgen.

Onvergetelijk avontuur

Samen met 14 onbekende mensen , 1 doel een onvergetelijke ervaring maken en samen opbouwen en weer inpakken onder leiding van een enthousiaste piloot.

Een hele leuke vaart langs de kronkelende IJssel

Een uitstekend verzorgde vaart vanaf opbouw ballon tot landing en terugreis. Leuk om met elkaar te doen, te genieten van het uitzicht en ook de stilte als de branders rust hebben. Het ene moment hoog in de lucht (in lichte nevelen), dan weer laag over de weilanden en de boerderijen. Mooi om te zien hoe het water hoog stond in de IJssel en zijn uiterwaarden. Uiteindelijk geland in een droog veld

Een onvergetelijke ervaring en rijke herinnering voor mij en mijn zonen.

De piloot stelde iedereen gerust en gaf duidelijk en goed uitleg wat we gingen doen. Voor en tijdens de vlucht werden er veel vragen gesteld. Deze werden vakkundig en enthousiast beantwoord. De vlucht was prachtig. Dan weer hoog met enorme vergezichten dan weer vlak over de bomen en huizen, erg mooi. De landing was perfect en samen met de andere reisgenoten hebben we de ballon weer ingepakt en hebben we als kersvers, in de adelstand verheven gasten, geproost op een geweldige avond.

Geweldig.

Fijne piloot. Prima start en landing.

Toppie.

Heel goede gids/piloot. Betrokken bij de omgeving en de mensen. Oog voor het landschap, natuur en de boeren. Kan niet beter

Goed geregeld

Goed geregeld

Alle informatie was er optijd en was duidelijk. Het personeel is vriendelijk en ervaren. We hebben een super mooie vaart gehad. Bedankt!

Prachtige ervaring!

Heel gaaf om te doen, aardige mensen. Goed geregeld!

Geweldige ervaring!

Een avond om nooit te vergeten. Zo gaaf om eens mee te maken en alles was super geregeld. We kregen ook leuke uitleg overal over.

Een super ervaring, heel mooi, een aanrader.

Het was heel mooi en bijzondere ervaring zo rustig in de lucht, en als je hoogtevrees hebt hoef je daar zeker niet bang voor te zijn. En de vaarder kon het heel goed, legde veel uit over de omgeving en bezorgde ons een zachte mooie landing.

Zeer professioneel en vriendelijk!!!

Goed ontvangen, en top geregeld allemaal, een aanrader voor iedereen !!!

Schitterend, wat een prachtig avontuur!!

Ik vond mijn ballonvaart van het begin tot het eind schitterend! Wat een groots uitzicht, daar word je stil van! Alles werd goed uitgelegd, de piloot had echt verstand van zaken. Het was in één woord geweldig!!

Fantastisch..unieke ervaring zo met ons gezin onder deskundige en vriendelijke begeleiding

Alles tot in de puntjes verzorgd. Prachtig uitzichten. Jeroen Rijnders en Willem..bedankt..gezellig..veel gezien en gehoord Reclame voor de Ballonvaart. Gr Familie Dwars uit Putten

geweldig

Een mooie ervaring samen met mijn kinderen

Helemaal te gek awesome

Na twee jaar wachten op een goed moment en condities om te varen was de vlucht vlekkeloos. Goede sfeer goede instructie goede piloot. De route was ook prachtig van Otterlo maar Barneveld over Wekerom. Prachtoge natuur en het zicht was prima. Enfine mijn vrouw en ik hebben enorm genoten van de ballonvlucht.

Lifetime experience!

We hebben genoten van de rust in de ballon op grote hoogte en en de prachtige uitzichten. Echt een bijzondere ervaring

Super gave ervaring

Een droom die voor mij uit is gekomen! Samen met mijn vrouw een luchtballonvaart gedaan bij van manen ballonvaart centrum Vanaf de locatie Barneveld na Apeldoorn gebracht en daarvandaan opgestegen en uiteindelijk geland in het weiland in Putten Goede communicatie over in / uitstap procedure en ook over hoe en wat te doen tijdens de landing Champagne na de landing en een certificaat dat we op 2km hoogte waren Goede en duidelijke informatie tijdens de vlucht over hoogte snelheid en over de omgeving Samen helpen opruimen En bij terugkomst in Barneveld nog gezellig na praten en een drankje en nootjes Bedankt voor deze gave ervaring Ps. Jammer dat er geen foto's hier geplaatst kan worden!

Geweldig georganiseerd en prachtige vlucnt

Van een prettige ontvangst en uitleg wat er precies stond te gebeuren tot en met een prachtige vlucht met rustige landing. Erna een glaasje gedronken om het te vieren.

Wat gaaf om mee te maken. We zijn wel 1,5u in de lucht geweest. Op 2,2km boven de wolken uit. En alles was goed geregeld. Na afloop nog gezellig een drankje gedaan!

Fantastische vaart met een top piloot

Op maandagavond 29 april 2024 een fantastische vaart beleefd van Veenendaal naar Nijkerk. Prachtige omgeving met grandiose uitzichten. Daarnaast een piloot waar van Manen trots op mag zijn. Die vertelt over de vaart en de omgeving. Nogmaals dank, ook voor de toegestuurde foto's Kortom: een super avond die we niet snel zullen vergeten.

Bedrijfsgegevens

Thorbeckelaan 117 A

3771ED Barneveld

0342 408 592

[email protected]

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.