Een adembenemende ervaring onder deskundige/enthousiaste begeleiding

Wij zijn inmiddels de 50 gepasseerd en het was voor ons de eerste keer dat we dit beleefden. Dit hadden we eerder moeten doen. Niet alleen de vaart zelf, maar ook de voorbereiding en afronding was ontzettend leuk. Dit kwam omdat we hier ook bij werden betrokken en het zo deel uitmaakte van het geheel. Maar de vlucht zelf overtrof alle verwachting. Wat ons het meest is bijgebleven is de heerlijke stilte in de lucht met ondertussen een prachtig uitzicht op wat zich beneden afspeelt. De piloot vertelde veel over de omgeving en dat maakte het ook interessant. Compliment voor de zachte landing.

Heel bijzonder om mee te maken.

Wat een ontzettend mooi uitzicht heb je vanuit een ballon. Ik zou het graag nog eens doen.

Adembenemend

Zie boven

geweldig

Goed georganiseerd en leuke kundige mensen vanuit Ballonvaartcentrum Van Manen. Zowel hoog als minder hoog gevaren zodat je beiden ervaart.

Prima organisatie!

Leuke tocht over de prachtige Achterhoek!

Erg leuk om een keer mee te maken!

Veel uitleg in de lucht waardoor ik mijn eigen omgeving op een unieke manier en met andere ogen kon bekijken.

Prachtige vlucht en mooie ervaring

Prima georganiseerd met enthousiaste piloten. Hele mooie vlucht gemaakt top!

Het was een geweldige ervaring om mee te maken

Het was een uitgelezen dag een mooi avond En de ervaren piloot vertelde onderweg waar wij overheen kwamen hij maakte er een mooie vlucht van het opstijgen tot en met de landing deze was ook geweldig

Geweldig!!!

Zeer ervaren en deskundig! Dit is voor ons niet de laatste keer geweest. Wij willen zeker nog een keer. Ik had deze gekregen voor mijn verjaardag, had geen mooier cadeau kunnen wensen. Toppie!!!

Geweldige ervaring

Netjes ontvangen, goede uitleg vooraf en een mooie vaart gemaakt.

Het was mijn eerste ballonvaart en ik heb zo genoten. We kregen goede uitleg. Alles is goed georganiseerd. Vriendelijke mensen. Het is voor herhaling vatbaar. In 1 woord geweldig.

Professioneel en alles in orde

Mijn ballonvaart bij Van Manen was tiptop. Ervaren en deskundige piloot en keurig materiaal. Opstijgen in Amersfoort, mooie vaart en geland tussen Nijkerk en Putten. Afwisselend wat hoger (Den Haag en Rotterdam kunnen zien), en wat lager gevaren. Echt een mooie ervaring. Van tevoren vond ik wat vaag waarvandaan we zouden vertrekken, maar eenmaal daar begreep ik dat ze echt pas kort voor vertrek de vaart kunnen uitstippelen. Ter plekke stegen uiteindelijk een stuk of acht ballonnen op, en dat zag er heel feestelijk uit.

Helemaal top

We zijn in Veenendaal opgestegen en laag over Barneveld gegaan en uiteindelijk in Achterveld geland prachtig weer en twee reeën gezien en een zachte landing een mooie avond vaart.

Wij hebben deze Ballonvaart cadeau gekregen van onze kinderen. En waren daar ontzettend blij mee. Mocht je de kans krijgen om een ballonvaart te maken. Pak die dan met beide handen aan. Het was echt fantastisch! Het is zeker voor herhaling vatbaar. Ballonvaartcentrum van Manen BEDANKT.

Prachtig uitzicht, het was half bewolkt daardoor tot boven de wolken geweest. Prachtige foto’s gemaakt, fijne en kundige bemanning. Onderweg veel uitleg gekregen. Totaal geen last gehad van mijn hoogtevrees.

Superrrrr, ge-wel-dig wát een fantastische ervaring

In één woord ge-wel-dig, wij hadden nog nooit een ballonvaart gemaakt, maar zouden graag nog eens mee gaan!! Ontvangst : leuk, vriendelijk, spontaan,ongedwongen. Personeel : vriendelijk, behulpzaam zeer kundig en onderweg ook vanalles vertellen over waar we overheen gevaren zijn! Iedereen helpt bij het oplaten en ook weer bij het opbergen, daarna kregen wij (+14 mede vaarders) te horen dat wij 1500 m hoog gevaren hebben een oorkonde én een glas champagne (voor de kinderen zonder alcohol) wát een geweldige beleving was dit!! Dank jullie wel Ballonvaartcentrum van Manen Barneveld!! Hopelijk tot ziens!!

Overgetelijk

Altijd al willen doen, maar steeds maar uitgesteld. Nu samen met mijn zoons mogen varen. Een ervaring om stil van te worden en nooit meer te vergeten. Stel niet uit tot later, wat u nu al kunt doen.

Hele mooie en leuke manier om de wereld van boven te bekijken!

Samen met mijn vriendin genoten van het mooie uitzicht! Top ervaeing

Van begin (boeking) tot eind (foto’s op site) prima geregeld.

De professionaliteit is uitstekend en geeft rust en vertrouwen van begin tot eind ook al was het vroeg in de ochtend. Voldoende aandacht voor elke klant en op het juiste moment aandacht voor de veiligheidsaspecten. Het ontbijt was prima, waarbij voor elk wat wils.

Een woord super.

Het was mijn de tweede keer, maar het was super leuk en gezellig leuke bemanning leuke landing klein stukje door voeren zo dat hij bijna bij de auto stond om op te laden het geheel was super.

Niet verwacht dat het zo leuk zou zijn

Vaak zag ik luchtballonnen langs mijn huis komen en vroeg mij af hoe het zou zijn. Die ervaring ben ik nu rijker. En het was leuk. Een goede vaart gehad en een mooie staande landing. Voor de twijfelaars. Doen!

Adembenemend, fascinerend en goede uitleg

Heb hoogtevrees maar desondanks vond ik het een geweldige ervaring… Mijn echtgenoot vond het helemaal geweldig En willen beslist nog eens mee, dan dochter in de buurt van onze woonplaats en dat kan ook via Van Manen

Super mooi nooit gedacht snel weer

Was heel bijzonder vooral toen we op 1,5km hoogte boven de wolken zaten met de ondergaande zon op de achtergrond geweldig

Hartstikke leuk!!

Leuk om onze omgeving eens van boven te zien, zo anders. Een fun hands on belevenis, voor alle leeftijden. Zeker een aanrader.

Fantastisch !!

Op 16 juli 2021 stegen wij op vanuit Doetinchem en zijn vervolgens over de Rijn bij Emmerich Duitsland in gevaren. Het was een prachtige dag met redelijk wat wind. We konden dus flink afstand maken. De piloot was erg vriendelijk en zeer ervaren. Hij vroeg ook onze hulp om bij het landen goed op telefoonkabels te letten die niet op de radar stonden. Uiteindelijk zijn we veilig in een grasveld geland en vervolgens na het opruimen van de ballon en het nuttigen van de champagne keurig teruggebracht naar Doetinchem. Het was een fantastische ervaring !! Edwin en Aide

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!