Genieten met de wind door de haren en de stilte om je heen!

Van Manen Ballonvaart dacht goed mee hoe is de vaart als een verrassing kon geven aan mijn man. De voorbereidingen gingen heel professioneel en waren super duidelijk. Het ballonvaren zelf was spectaculair zover als we konden kijken, de zonsondergang, de hoogte 2150 meter en een keurige landing. Piloot wist veel te vertellen en bestuurde de ballon nauwkeurig en rustig door de lucht. Het was een unieke, onvergetelijke ervaring!

Fantastische avond gehad!

Wat was het fantastisch, heel leuk ontvangen mooie vaart gehad en een leuke afsluiting. Zeker voor herhaling vatbaar.

Unieke ervaring!

Bijzonder leuke ervaring, verrassende vergezichten, echt een genot gaan we zeker nog een keer doen. Een aanrader voor iedereen, ook voor als je hoogtevrees hebt.

Helemaal geweldig

Mooie accommodatie, mooi en goed materiaal en een top instructeur en team.

Ontzettend gaaf!

Teamwork, daar begint het al mee. Met elkaar alles klaar maken om de ballon de lucht in te krijgen. Eenmaal opgestegen, veranderd de wereld in iets fascinerends. Wat hebben we genoten van Gods prachtige schepping, het uitzicht, de stilte en de zon! Een aanrader!

Professionele ballonvaarders --> Prachtige tocht --> complete Service!!

Fijn om te varen met een ervaren piloot. Weinig wind, maar daardoor een prachtige vlucht over de Lek en haar uiterwaarden. Goede landing en zeer hartelijk welkom na de landing door de zeer enthousiaste boer/grondeigenaar en zijn broer. Alles snel weer met elkaar ingepakt, toast uitgebracht en zeer plezierig om bij het vertrekpunt afgezet te worden! Een betere completere organisatie zijn we nog niet eerder tegengekomen. Groet Harry en Annemieke

geweldig

Wat een mooie beleving. Goed begeleid en verzorgd. Leuk dat we ook mee konden helpen!

Afwisselend, ervaren piloot, heel rustgevend.

Een heerlijke ontspannen belevenis onder ervaren leiding. En daarna een gezellige toost op de leuke ervaring.

Een fantastische ervaringen die alle verwachtingen overtrof.

Prachtig uitzicht vanuit de lucht

De ballonvaart is een mooie ervaring waarbij je een complete kennismaking Krijgt met de ballon in elkaar te zetten, de ballonvaart en de ballon weer op te ruimen. Het personeel was vriendelijken gaf goede uitleg.

Een betoverende ballonvaart: onvergetelijk en adembenemend

In juni hadden wij het voorrecht om een ballonvaart te maken met Van Manen, en het was een ervaring om nooit te vergeten. De tocht begon in Nieuwegein en eindigde in het pittoreske Culemborg. Vanaf het moment dat de ballon opstijgt, voel je een gevoel van rust en vrijheid dat moeilijk in woorden te vatten is. Onze ballonvaarder was een zeer enthousiaste en vriendelijke man. Zijn passie voor ballonvaren straalde van hem af en hij maakte de ervaring nog specialer door zijn boeiende verhalen en uitgebreide kennis over het landschap waar we overheen zweefden. Het was niet alleen een vlucht, maar een leerzame en verrijkende ervaring. De vlucht zelf was adembenemend mooi. We werden getrakteerd op weidse uitzichten over het groene Nederlandse landschap, met kronkelende rivieren, uitgestrekte velden en charmante dorpjes die als kleine stipjes onder ons lagen. De serene stilte hoog in de lucht werd alleen af en toe onderbroken door het zachte geluid van de brander. De landing in Culemborg verliep soepel en vlekkeloos, en het was bijzonder om te zien hoe vaardig onze ballonvaarder dit delicate proces beheerde. Na de landing werden we hartelijk ontvangen en konden we napraten over de geweldige ervaring onder het genot van een drankje. Kortom, onze ballonvaart met Van Manen was een buitengewone belevenis. Van de professionele en gepassioneerde ballonvaarder tot de schitterende uitzichten en de ontspannen sfeer, alles was perfect. We hebben enorm genoten en zouden het iedereen aanraden die op zoek is naar een unieke en onvergetelijke ervaring.

Bijzonder gezellig en prachtig

Het was voor ons een geweldige avond. We zaten met 16 personen in de grote mand en er was al snel een leuke en goede sfeer. We hebben wel een anderhalf uur gevaren omdat niet direkt een geschikte landingsplaats te vinden was. Maar piloot Dirk heeft hem.weer netjes aan de grond gezet. Na afloop nog wat nagepraat en was erg gezellig. Leuk koppel van gemotiveerde mensen. Nogmaals bedankt. Mvg Elly&Aad Groeneveld.

Ervaring om nooit te vergeten

Leuke.ervaring om nooit te vergeten, van begin tot.eind leuk opgezet

Fantastische ervaring

We hadden een privevlucht geboekt en eerst beetje teleurgesteld dat we niet vanuit onze eigen woonplaats omhoog gingen maar in Barneveld. Maar dat was in de lucht snel vergeten. Wat een fantastisch uitzicht en wat een mooie ervaring. Fijne vriendelijke piloot en alles perfect geregeld. Super!!

Geweldige ervaring

Mooie, rustige tocht. Prima weer. Alles verliep soepel. Tussen de aankomst om 19:15 en de eigenlijke vaart om 20:30 zat wel veel tijd.

Goed geregeld

Alles was goed geregeld van begin tot eind, alleen was ik zelf niet voorbereid dat het veel tijd in beslag zou nemen dan dat 'ene uurtje vliegen'.

Geweldige ervaring

Een ervaring om nooit te vergeten. Mooie vaart, mooie ervaring en ook de moeite meegemaakt van het inpakken van een ballon op nat grasland :). Fijne piloot en zorgzame medewerkers. Een goede aanrader om een te beleven.

Heel Smooth

Met 9 ballonnen vanaf Amersfoort de lucht in. Wij met een privé vaart!!en dat is gaaf, na een eerdere ervaring met een groepsvaart. In de lucht bleek er een armada van andere ballonnen, zelf zij die kwamen aanvaren vanuit een meer zuidelijke richting. Lucht en luchtstromen, een bijzonder fenomeen. De piloot lekker cool, ervaren en een vriendelijke gids in de lucht. Strakke landing!

fantastisch

Een prachtige ervaring! Genoten!!!

Geweldige ervaring, een droom is uitgekomen!

Prachtige ballonvaart gemaakt met de ervaren en gezellige ballonvaarder Dirk! Door het heldere weer konden we tot aan de Noordzee kijken! Alles goed geregeld en verzorgd. Kortom; Een geweldige ervaring om nooit te vergeten!

Prachtige ervaring

Hele mooie ballonvlucht gemaakt vanaf Houten naar Amersfoort met mijn ouders van 78 en 76 jaar oud, ze hebben genoten! Een onvergetelijke ervaring en bijzondere herinnering waarbij we ons geen moment onveilig hebben gevoeld.

Adembenemend

Als je iets bijzonders wilt ervaren dan is het echt aan te raden. Ga t zeker nog een keer doen.

Een ervaring om nooit meer te vergeten

Het was een hele mooie ervaring om op zo'n hoogte, in alle rust, de omgeving te observeren. Daarnaast ook, samen met een kundige ballonvaarder, een hele veilige reis gehad met super mooi weer en een fijne afsluiting met champagne. Bedankt. Is voor herhaling vatbaar

Echt een onvergetelijke ervaring, een tikkie verslavend

Met Dirk een hele mooie tocht gemaakt van Apeldoorn naar Eefde dichtbij Zutphen. Over de IJssel gevaren, wat een adembenemend beeld gaf vanuit de lucht. Fotogeniek en mooi om over je geboortegrond te varen.

Worth the wait

We had a number of previous attempts cancelled due to the weather but when we did eventually get our ride it was great.

Thorbeckelaan 117 A

3771ED Barneveld

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!