Een geweldige tocht gemaakt over de Veluwe, langs radio Kootwijk en recht over paleis het Loo

Super leuke avond gehad met een zeer ervaren piloot die ons tijdens de vlucht wees op allerlei mooie locaties waar we overheen vlogen. Én niet onbelangrijk, het was een schitterende avond met een prachtige zonsondergang.

Meer geluk konden we niet hebben

Een fijne vlucht gehad en over onze eigen omgeving gevlogen zelfs geland in het dorp waar ik geboren ben super

Volslagen indrukwekkend ervaring

we waren met 3 in een kleine mand de piloot was uitermate rustig en geruststellend . Zijn uitleg over de werking perfect en de kennis van het landschap indrukwekkend. ik vlieg veel helikopter en gewone vliegtuigen van Cessna tm Boeing. Dit is een totaal andere ervaring . De rust en de ruimte . Het is ook behoorlijk avontuurlijk. De landing was zeer indrukwekkend . De ballon werd gewoon neergezet op een smal pad . Geweldige stuurmanskunst . Dit moet je gewoon eens doen !

geweldige (ochtend) vlucht gehad, fijne ontvangst, aardig personeel en na afloop een fijn ontbijt

Geweldige (ochtend) vlucht gehad, fijne ontvangst, aardig personeel en na afloop een fijn ontbijt. Iedereen nam overal ruim de tijd voor, geweldige ervaring

Erg leuk

Vanuit Veenendaal opgestegen en geland in Beekbergen. Over de Veluwe gegaan. Helaas geen grotere dieren gezien, maar het zeker leuk.

Wondermooi

Ontzettende aardige gepassioneerde mensen, enorm behulpzaam. Een erervaring om nooit meer te vergeten met een heerlijke afsluiting, champagne ontbijt.

Prachtig

Prachtig

Het was een fantastische ervaring super mooi en ook heel goed verzorgt . Is voor herhaling vatbaar . Zowel voor mijn man als voor mezelf .

Geweldige ervaring, goede uitleg en een fantastisch uitzicht!

Tijdens de ballonviesta opgestegen en bijna een uur gevlogen totaal geen last van hoogtevrees. De ballonvaarder kon ook met passie veel vertellen over de vlucht.

geweldige ervaring

Van opstijgen tot het landen, het was een geweldige ervaring. Het uitzicht de stilte (behalve af en toe de brander) allemaal prachtig. We hadden een leuke piloot die vooraf duidelijk uitleg gaf, maar als het gevraagd werd ook tijdens de ballonvaart. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan zou ik graag een ochtend ballonvaart maken.

FAN-TAS-TISCH

Het begon met fijne en heldere communicatie met de organisatie. Een dag of twee van tevoren nog even picknickmand organiseren was ook geen enkele moeite. De ontvangst op een mooie centrale locatie met voldoende parkeergelegenheid was top. Het flesje water wat we bij ontvangst kregen (het was 's avonds nog 30 gr.) heel fijn. Fijn dat er voor onze groep gezamenlijk transport geregeld was richting vertrekveld en retour. Ook de borrel achteraf op jullie terras met zeer enthousiaste medewerkers/ballonvaarders, hebben wij enorm gewaardeerd. Kortom: het was FAN-TAS-TISCH. Onze gasten hebben genoten.

Iedere keer weer een fantastische belevenis!!

Afgelopen zomer opnieuw een ballonvaart gemaakt...maar liefst 1,5 uur lang volop genoten van het fantastische uitzicht!

Wat was dit fantastisch

Ik vond het ondzettend leuk Stilte en rust in de lucht om van te genieten Te mooi om het nog eens mee te maken je bent nooit uitgekeken met zo ver uitzicht. Hoop dat ik het win om het nog een keer mee te maken Groetjes Evelien

Echt waanzinnig leuke avond gehad.

Super mooie avond, en onvergetelijk.

Ik werd netjes op de hoogte gehouden dat de vaart doorging of niet. De dag zelf was heel mooi. De vaart was super en we hadden een gezellige piloot. Wij hadden wel een prive vaart

Een Super Ervaring

Een fantastische ervaring en een aanrader voor iedereen, ook voor de mensen met hoogtevrees want dat heb ik ook. Het is raar maar waar, last heb je daar niet van. Ook met bewolking is het een fantastische beleving. Een ballonvaart moet je gewoon doen en is nergens anders mee te vergelijken.

Superleuk ervaring

Weer een bucketload item van de lijst kunnen strooien. Wat een ervaring. Zo mooi om een keer te doen. Ook een super timing met de luchtballon over het luchtballonnen festival in Barneveld gevlogen. Zo mooi om al die luchtballon op te zien stijgen en in de lucht te zien.

Een ervaring die ik iedereen gun!!!

De stilte, de rust en het uitzicht, in 1 woord geweldig.

Echt fantastisch!!

Van begin tot eind echt super leuk!! Goed georganiseerd en al je vragen kan je stellen!! Echt een aanrader met kinderen!

Letterlijk en figuurlijk hemels

Aardige en vakkundige mensen die de ervaring waar maken. Aanbevelingswaardig 100%

Goed georganiseerde, geweldige ervaring

Alles rond onze ballonvaart was goed georganiseerd. De communicatie was duidelijk en de vaart was geweldig.

Bijzonder

Het was een hele mooie ervaring, prachtig uitzicht.

Een mooie vlucht

Een professionele uitvoering waarbij veiligheid voorop staat. Het was mooi om alle aspecten van de vlucht mee te maken: de voorbereiding, waaronder het vullen van de balon, de vlucht zelf met duidelijke uitleg, de mooie landing en tenslotte het opvouwen van de balon en het opbergen van de apparatuur.

Super leuke ervaring

Ik had een ballonvaart cadeau gekregen, maar wát een leuk cadeau! Heel bijzonder om een keer van boven over het landschap te zweven. Bijzonder waren ook de blaffende honden en rennende paarden die op de ballon reageerden. Hoewel je maar een uurtje daadwerkelijk in de ballon doorbrengt, is het alles bij elkaar wel een hele lange avond. Je moet al vroeg aanwezig zijn en bent pas heel laat thuis, dus dat is wel iets om rekening mee te houden als je op een doordeweekse dag wil gaan varen.

Persoonlijk en professioneel

Heldere communicatie vooraf. Fijne ontvangst en uitleg. Professionele en enthousiaste ballonvaarder.

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!