prima geregeld allemaal , mooie vlucht gehad

het was allemaal goed geregeld, vervoer met busjes en voelde me veilig , alles werd goed gecontroleerd .Michael was een fijne piloot, hij vertelde wat over het gebied met wat humor en heeft de ballon netjes weer laten landen.

Mega gaaf!

Het was een fantastische vaart! Prachtig uitzicht, goede en interessante uitleg van Coen en een soepele landing. Ik heb onwijs genoten!

Alles verliep zeer vlotjes en netjes. Prachtige vaart gehad met een grote groep mensen. Een klein min puntje: met zijn 4-en in 1/4 deel van de mand staan is wel erg krap. De ene staat bij de “rand” van het uitzicht te genieten , de andere persoon staat in het midden en ziet alleen de verte. Dat is wel jammer. Verder lof voor jullie! Ga zo door.

Prachtig

Een mooie rustige vaart met goede uitleg van Coen onze ballonvaarder. Prachtige ervaring om zo hoog boven het land te zweven.

Een geweldige ervaring

Na lang wachten (slecht weer, zelf niet in de mogelijkheid om te gaan) kon ik dan eindelijk mijn cadeaubon verzilveren. Op de opstijglocatie vriendelijk ontvangen en na een korte uitleg mochten we meehelpen met het vliegklaar maken van de ballon. De vlucht was fantastisch. Op 2km hoogte heb je een geweldig uitzicht en de piloot gaf op diverse momenten uitleg over ballon en hetgeen we om ons heen zagen. Na ongeveer een uur landden we in een weiland, hielpen we met het opruimen en was het tijd voor champagne en het uitreiken van de oorkonde. Met twee busjes werden we weer naar de de opstijglocatie teruggebracht. Al met al een goede georganiseerde avond. Aanrader!

Prachtige ervaring om nooit te vergeten

Wat hebben wij genoten ,van de hele ervaring van het opstijgen tot het varen over de mooie veluwe ,en niet te vergeten de geweldige kapitein die alles wist te vertellen en je gelijk bij het opstijgen al een heel fijn en veilig gevoel gaf ,je voelde gewoon dat hij zelf ook genoot van deze prachtige avond ,heel erg bedankt en hopelijk tot ziens mvg erik en debby van der wel

Mooi ervaring

Mooie ervaring, leuknom te doen.

Het was geweldig!!!

Wat een mooie ervaring. En wat een rust boven in de lucht, ik merkte dat ik helemaal ontspannen werd. Ook vond ik het leuk dat we boven Apeldoorn hebben gevaren en Apenheul, Julianatoren en Paleis het Loo hebben gezien.

Alles goed geregeld. Echt geweldig. Ook leuk dat er verteld welke kant je moest kijken en wat we dan zien konden. Top

Leuk personeel, mooie vlucht vanuit Barneveld. Ook erg leuk, het samen opbouwen en weer inpakken van de ballon. Prachtig uitzicht, we konden zelfs de schepen op de Noordzee zien. Als je de mogelijkheid hebt, zeker een aanrader! Boek bij Van Manen.

Alles prima geregeld.

Bijzondere, onvergetelijke ervaring

Van begin tot eind genoten. De professionele, vriendelijke en enthousiaste bemanning maakte het tot een beleving op niveau.

Prachtige ervaring

Wat een fijne belevenis, we willen nog een keer. Genoten van begin tot en eind!

Amazing

Hadden 2 keer een afzegging vanwege het weer maar de 3 keer was een onbeschrijfelijke ervaring, het hele gebeuren eromheen, ballon uitpakken, na afloop weer inpakken, en de vlucht zelf en de landing, zo uit het boekje, perfect, perfect.

We kijken terug op een geweldige ervaring van een goed geregelde ballonvaart.

We kijken terug op een geweldige ervaring. Wat mooi om samen met ons tienen, (ouders, kinderen en kleinkinderen)deze ballonvaart te mogen beleven. Alles was perfect geregeld, gezellige personen die ons begeleidden, zij hebben bijgedragen aan deze perfecte avond. Heel hartelijk dank hiervoor. Voor herhaling vatbaar. Groetjes van Henk en Diny uit Duiven

Enorm leuk verjaardagscadeau

Op 17 augustus heb ik een prachtige ballonvaart gemaakt bij jullie. Het interactieve element (opbouwen en samen aftuigen van de ballon zelf) vond ik leuk en interessant. De vaart zelf was eerst spannend, maar al snel prachtig. Wat kun je een hoop zien vanaf daarboven!

Top ervaring

Geweldige ervaring. De piloot legde goed uit en was vriendelijk. De uitzichten waren prachtig.

Super leuk

Een erge leuke ervaring wat erg goed wat geregeld. Enige tip die ik hoorde van de auto's die er achter aan reden is dat de volgauto's niet echt werden begeleidt. De vorige keer dat we met de ballon gingen werden de volg auto's ook begeleidt en reed je samen naar de plek waar de ballon landde.

Was geweldig

Een hele leuke ervaring. De piloot vertelde onderweg waar we nu zaten en waar we gingen landen. We gingen ook even een stukje boven de wolken. Prachtig.De landing was perfect. Ik had een beeld voor me van een omvallende mand. Maar niets is minder waar. Zette de ballon zo rustig aan de grond. Ga zo weer mee als ik de kans krijg. Het was echt genieten.

Een belevenis om nooit te vergeten

De hele avond was fantastisch. Vanaf het begin, helpen met de opbouw, de ballonvaart met het geweldige uitzicht en een piloot die weet waar we zijn, tot het helpen met afbouw en opruimen van de ballon. Je beleeft het helemaal. Na het opruimen nog een glas champagne en een certificaat ontvangen. Daarna weer netjes terug gebracht naar de plek van opstijgen. Dus in 1 woord geweldig!!!!

Wat een ervaring, geweldig!

Wat een heerlijke ervaring! Goed uitleg, mooi opgestegen bij lekker weer. Leuk stuk gevaren over de veluwe en een mooie landing. Ik wil nog wel een keertje!

Vriendelijk, goed georganiseerd, toffe ervaring!

De ballonvaart bij Ballonvaartcentrum van Manen was een uitstekende ervaring. Persoonlijk vind ik het heel leuk dat je betrokken wordt bij de opbouw en afbouw. In de lucht was het natuurlijk ook fantastisch! Alle mensen die ik gesproken heb van van Manen waren zeer vriendelijk en vertelden met plezier. Wil je eens een ballonvaart maken, dan raad ik Ballonvaartcentrum van Manen zeker aan!

Een boeking Amersfoort was jammer genoeg Barneveld-Apeldoorn

Ik had verwacht dat mijn boeking Amersfoort ook rond Amersfoort zou zijn, zodat wij de de voor ons bekende stad konden zien. Nu vertrokken vanuit Barneveld richting Apeldoorn over de Veluwe. Verder een prima georganiseerde ballonvaart en met super vriendelijk personeel.

Een geweldige ervaring, zeker aan te raden.

voor de 4e keer weer een fantastische vaart beleefd

iedere keer weer anders dat maakt het zo mooi

Thorbeckelaan 117 A

3771ED Barneveld

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!