Hele mooie ervaring, het was volop genieten

Zo ontzettend gaaf om mee te maken! Echt voor herhaling vatbaar

zo mooi! duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren en wat er van mij als deelnemer verwacht wordt. En dan het opstijgen en varen is zo leuk. Er stond bij ons niet veel wind, dus we gingen niet snel. Daardoor veel tijd om goed te oriënteren, wat je allemaal onder je zag en waar je je bevond. Ook de landing ging super goed. Ja, ik vond het helemaal geweldig

Echt top mooi helder uitzicht die avond!

Fijne mensen echt een leuke avond gehad!

Helaas ging het een x aantal keren niet door, omdat het weer niet mee zat maar het was het wachten meer dan waard.

Geweldige ervaring

Het was altijd een droom om een ballonvaart te maken. Deze droom is zeker uitgekomen. De afspraak was snel gemaakt en ging gelijk door. Alles was perfect geregeld en de vlucht en route was erg mooi. Enige wat ik jammer vind is dat ik geen foto's van onze vlucht kan vinden. Verder helemaal perfect.

De mooiste ervaring ever

De rust de ruimte en de mensen van het ballonvaart centrum zijn fantastisch

Adembenemend

Goed georganiseerd, goede uitleg bij de voorbereiding en over de vlucht, mooie landing en weer netjes thuisgebracht! Van harte aanbevolen!!

Herinnering voor altijd

Ter ere van zijn 10e verjaardag mocht onze zoon een ballonvaart maken. Nadat der weer tot 4 x toe roet in het eten gooide, konden we 20 juli dan eindelijk de lucht in. De vlucht was prachtig, Peter een geweldige piloot die op alle vragen geduldig antwoord gaf en veel vertelde. Net voor de zachte en beheerste landing werden we in de lucht, als kers op de taart, getrakteerd op een regenboog. Mooie herinnering voor altijd.

Het was echt geweldig! Hele lieve, eerlijke en professionele begeleiding. Super mooie ochtendvlucht gehad, ga zeker nog een keer voor de avondvlucht.

Waanzinnig mooi!

Super geregeld vanaf de start van het centrum tot de terugreis! Ervaren personeel...onvergetelijke ervaring!!

Ontzettend genoten

Wat een ervaring. Erg genoten met zn 14en

Goed geregeld.

In een mooie nieuwe ballon gevaren. Fijne ballonvaarder gehad die alles uitlegde en leuk met ons praatte. Alles was goed geregeld. We hebben een mooie vlucht gehad.

Prachtige ervaring

Heel mooie ervaring. Goede communicatie over wel/net doorgaan van de vlucht.

3e ballonvaart, 1e ochtendvaart. Geweldig!

Volop genoten van onze ochtendvaart!

ééntje van mijn bucketlist

Een belevenis, de moeite waard

Wat een belevenis!

Prachtige ervaring. Het weer was perfect, goed georganiseerd, echt genoten! Aanrader!

Boven verwachting!

Een fantastische ervaring om ‘s morgenvroeg rustig over Amersfoort en omgeving te zweven. Wat mooi om bekende plekjes rustig en ontspannend van boven te zien. Gaan we zeker nog eens doen !

Overweldigend

Hoi, mijn man en schoonmoeder hebben een mooie ballonvaart gehad op een zonnige avond in juni. Dat zouden ze absoluut nog een keer willen doen. De feedback die ik heb ligt op het gebied van communicatie. Het was voor ons niet duidelijk dat we na het verzamelpunt nog ergens anders naartoe moesten rijden. Ook ter plaatse werd er niet veel gecommuniceerd en was het onduidelijk in welke ballon zij zouden zitten. Het laden van de ballon met lucht stopte ook een keer, blijkbaar vanwege te harde wind. Dit hoorden wij van anderen mensen en niet van de organisatie. Dus op het gebied van communicatie is nog wel wat te verbeteren. ;-) De ballonvaart zelf vonden zij helemaal geweldig!

Wat een ongelooflijk ervaring!

Wat een rust en stilte in de lucht. Lang geleden dat ik me zo ontspannen heb gevoeld. Ik was alleen maar in het moment. Niet denken aan thuis of werk. Gewoon zijn! Wanneer ik er aan terug denk ervaar ik nog steeds dat gevoel. Heerlijk!

Gezelligheid in de top!

Lekker losse sfeer. Fijn opstijg /landingsteam Goede en ervaren piloot. Glaasje bubbels bij landing en drankje aan de bar maakt het extra leuk!!

Zeer professionele piloot, legde alles goed uit. Een leuk team. We hebben erg genoten en gaan zeker nog wel eens mee

Geweldige ervaring

Het was een super mooie vlucht met een betrokken en enthousiaste piloot die alles duidelijk uitlegde.

Prachtige ervaring

De ballonvaart was een prachtige ervaring. Heel bijzonder omzelfs boven de wolken te zweven. ik heb genoten van het uitzicht over Barneveld en veel verder. Fijne begeleding en goede ontvangst. Een prachtig cadeeau van mijn colega;s voor mijn jubileum van 40 jaar bij het onderwijs.

top ervaringen

top ervaringen

Erg leuk

Alleen al vanaf dichtbij mee maken hoe een luchtballon opgetogen wordt is al een belevenis. Daarna de lucht in is echt een super gave ervaring. Wij waren een uur in de lucht, dit voelde eigenlijk net te kort. Na de landing stukje historie mee gekregen en een drankje (met of zonder alcohol). Terug bij Van Manen nog een drankje en nog gezellig buiten kunnen napraten met de andere reizigers. Het was echt de moeite waard!

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!