Geweldig mooie avond gehad, onvergetelijk !!

Boven verwachting was deze avond, machtig mooi om eens mee te maken. Ook mijn oude schoonmoedertje heeft erg genoten die avond. Fijne instructeur/ baarder en dito team die ons weer terug brachten.

Geweldige ervaring

Geweldig, de piloot legde een hoop uit. Ook de uitleg van de meters in de mand was leuk.

Geweldige ervaring

Voor een huwelijksaanzoek een ballonvaart bij van Maanen geboekt. Goede en duidelijke communicatie en er wordt goed meegedacht zoals foto’s en champagne

Prachtig

Alles goed gegaan, wel lang wachten voordat je omhoog gaat. Lagen ook wel 6 balonnen op het gras....dat is een min puntje. Prachtig uitzicht, alles goed!

Het hele proces was ronduit fantastisch

Het duurde wel een tijd voordat de ballon werd opgeblazen, al die tijd zaten de kleinkinderen te wachten. Toen ze eenmaal begonnen ging t vrij snel

Overweldigend

Goede organisatie, - vervoer van en naar opstijg punt geregeld - uitleg bij op starten van de vaart mag - mag meehelpen, - de vaart was adembenemend door: 1. Uitzicht 2. Stilte - goede instructie voor de landing - nazit: hapje drankje

Ik had het Kado gedaan aan mijn man voor zijn 50e verjaardag… ik weet haast wel zeker dat ik er stiekem meer van heb genoten dan mijn man. Nogmaals het was geweldig We hopen in de toekomst nog een ochtend vlucht te mogen gaan maken. Vriendelijke groeten maaik en Linda Koldenhof

Mooi en indrukwekkend

Mooie ervaring, vriendelijke en behulpzame piloot met een fijn ontvangst en bijzondere afsluiting.

In een woord top!

Met 14 personen genoten van de ballonvaart. Voor Sommige was het de eerste keer. We hebben de groep alweer compleet voor volgend jaar!

Geweldige trip met super host!

Geweldig leuke ervaring gehad. Het team van van Maanen is ook gewoon super vriendelijk, geen gezeur, en gewoon allemaal top geregeld. En onze piloot ballonvaarder was ook super vriendelijk. Top jongens, blijf zo doorgaan!!

Mooie ervaring om het landschap vanuit de lucht te zien

Na 3x annuleren ivm weer was het de vierde keer raak. Met onze mede ballonvaarders in een busje naar Voorthuizen. Na een goede uitleg werd de ballon vol met lucht geblazen. Wauw wat een volume! Daarna de lucht in. Prachtig. Heel warm als het vuur aangaat. En een perfekte landing. Alle lof voor de piloot

Een super ervaring en prima verzorgd. Gezellige en kundige ballonvaarder.

Het was geweldig

Mijn tweede keer in een luchtballon en het was net zo spannend als de eerste keer gewoon geweldig.

Adembenemend!

Ballonvaren in de ochtend was werkelijk een unieke ervaring. De stilte, opkomende zon, dauw op het water. Geweldig. De 'kapitein' was zeer ervaren en kon ook goed vertellen over de omgeving. De rest van de crew was proffesioneel en behulpzaam. De vlucht afgesloten met een goed verzorgd ontbijt.

super gaaf om dit met ons hele gezin te doen!

Was heel gezellig om met alle kinderen dit te doen. Vooral omdat het bedrijf meedacht. We wilde graag over ons huis vliegen en dit is gelukt. was echt super gaaf. We hadden ook getroffen met het weer!

Een geweldige ervaring

Perfect geregeld, goede ontvangst en rit naar de opstijglocatie. Schitterende vlucht, en met geluk zelfs over ons eigen huis gevlogen. Zeer goede en ervaren piloot, en een mooie rustige landing.

geweldig

een mooie avond, veel uitleg van de piloot

Wát een mooie ervaring en alles tot in de puntjes geregeld, helemaal top!

Dit had ik niet willen missen.

Het gevoel als je opstijgt is niet te beschrijven. Het uitzicht dat je al snel hebt is prachtig. Dat wijdse uitzicht... De piloot was erg fijn. Hij vertelde veel over zijn werk en had veel ervaring waardoor je niet anders dan vertrouwen in hem kon hebben.

Op en top uitgevoerd!

Zie hierboven. Goede communicatie, alles zorgvuldig uitgevoerd, de piloot was scherp en zijn team was prettig en bij de les. Dank!

Geweldige ervaring

Super mooie en fijne vaart gehad. Piloot was zeer vriendelijk en bekwaam.

Topervaring en zeer goed georganiseerd!

In één woord: Geweldig!

De rust tijdens de ballonvaart is heel apart. Er wordt niet veel gesproken, af en toe de brander, maar verder doodstil, waardoor je veel geluiden vanaf de grond kunt horen. Wij voeren op ongeveer 300 meter hoogte.

Heel gaaf

Echt top

Het was fantastisch!!

Dit was de mooiste beleving ooit!

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!