Een geweldige ervaring die we niet hadden willen missen

Het is bijzonder om te ervaren dat je in een mand met een ballon er boven waar je de lucht verwarmd zo maar kunt opstijgen. Alles onder je wordt snel kleiner en door de wind word je meegenomen. Het is opmerkelijk stil en het uitzicht was indrukwekkend hoewel het niet helemaal helder was. De piloot was heel ervaren en legde alles goed uit. We hadden op een zuidelijke wind gerekend zodat we over onze woonplaats zouden vliegen. De wind stond echter de andere kant op, maar het rivierenlandschap was ook mooi. De landing was nogal heftig, maar dat was ook wel weer een attractie.

Meer dan fantastische begeleiding!!

De ervaring was super. We hadden een kindje mee met angsten en dat is fantastische opgepakt door het team. Hert is met recht een ervaring geworden om nooit meer te vergeten!!

Wij hebben een geweldige ballonvaart gehad Echt een aanrader voor iedereen

Een geweldige ervaring met een fantastische crew!

Wat was het gaaf!!! Dat zeggen we als gezin nog zo vaak tegen elkaar na zaterdag! Na veel redenen van afzegging (weersomstandigheden, corona, zwangerschappen) kon het nu eindelijk doorgaan. Het was het wachten waard. Wat een super ervaring. Een bemanning die heel geconcentreerd z'n werk deed en al onze vragen beantwoordde. Genoten van het begin tot het einde!!!

Een waanzinnige belevenis!

Omdat wij net getrouwd zijn een extra mooie herinnering gemaakt. Precies boven ons ‘woon’ gebied heen gevaren en het was geweldig! Vooral fijn dat er ervaren vakmensen ons zo’n mooie ballonvaart hebben gegeven!

Geweldig !!

Een ervaring die je mee moet maken en die je zeker niet voor een keer doet. En ook een geweldig team !!

Geweldige ervaring

Dit stond al lang op de bucketlist. Wat een mooie ervaring, ongemerkt zaten we heel hoog. Prachtig uitzicht en mooie vaart. Perfecte landing en na opruimen ballon ed een heerlijk glaasje muscato champie. Van de vaart mooie foto's op de website na afloop dat was nog een extra leuke verrassing. Crew en piloot ook heel vriendelijk. Wij gaan zeker nogmaals met onze kinderen.

Mooi om mee te maken

Vroeg op staan, maar dat was de moeite waard. Je wordt ontvangen door een professioneel team, die weten wat ze doen. Ballonvaart zelf was heel mooi en leuk om daarna een champagne ontbijt te doen. Leuk dat er een bepaalde traditie aan vast zit. Nooit geweten

Geweldig mooie ervaring

Het was echt een onvergetelijke ervaring. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Super mooie zonsopkomst gezien en ook nog wilde hertjes, konijnen en schapen. Geweldig om de wereld zo te zien wakker worden.

Mooie en goede vaart

Nog harstikke bedankt voor de fijne, enerverende avond!!

Goedenavond, Nog harstikke bedankt voor de fijne, enerverende avond!! Ook aan Koen en zijn collega, ik weet haar naam niet meer. Bedankt dat jullie in het weiland wilden opstijgen, het was dé perfecte verrassing voor mijn vrouw, tot op het laatste moment wist ze het niet. We hebben genoten van de hele avond, een geweldig en idd onvergetelijk avontuur. De foto’s die jullie maakten hebben we, bedankt daarvoor. Ik hoop dat jullie een mooie zomer tegemoet gaan!! Grt, Rein

Mooie belevenis, alles goed geregeld en verlopen

Overweldigend, professioneel en erg passagiervriendelijk.

Als vliegtuigtechnicus, keek ik met name naar de staat van de apparatuur en hoe de mensen er mee omgingen. Ik was aangenaam verrast. De piloot had steeds de controle, vertelde leuke details onderweg en de medewerkers wisten precies wat ze moesten doen. Op de juiste momenten werden de passagiers betrokken bij het opbouwen en het inpakken van ballon en gondel. Na afloop een champagne doop en een gezellig samen zijn, in de leuke kantine. Kortom een prachtige ervaring, een absolute aanrader.

Fantastische ervaring waar nog lang over gesproken zal worden.

Met ons gezin op 1 augustus met de ballon meegegaan. Geweldige ervaring om dit mee te maken, zo ontspannen om op deze manier de hoogte in te gaan en volop te genieten van de (vele) uitzichten. Daarna geproost met Champagne op de landingsplek :) Super bedankt voor deze vlucht, en we gaan dit zeker nog een keer over doen. Groet Angelique, Patrick, Lars & Tessa Schoonhoven

Fenomenale ochtendvaart.

We hebben een fantastische ochtendvaart gehad. Nadat we waren opgestegen in Nijkerk heeft piloot Peter ons na een prachtige ballonvaart weer aan de grond gezet in Harskamp. Als afsluiter een heerlijk ontbijt en een geweldige ervaring rijker!

Super ervaring

Hele leuke ballonvaart. Leuke mensen en hele fijne rustige tocht. Een aanrader om mee te vliegen

"Vloog" voorbij

Prachtige vaart gehad. De kers op de taart was dat we over ons eigen huis heen voeren. Naast geluk met de windrichting had dat natuurlijk ook te maken met de piloot die via de verschillende windlagen ons de juiste richting in kon sturen en ons de ballonvaart van ons leven heeft gegeven! Enorm gaaf!

Een super ervaring met een geweldige piloot die veel over de omgeving wist te vertellen. Een mooie landing en champagne op de goede vaart. GEWELDIG ?Een dikke 10 waard

erg mooie vaart.

wij zijn in Amersfoort opgestegen, en voor ons waren allemaal herken- nings punten, wij komen uit Achterveld. dus de omgeving was heel herkenbaar en we zijn op fitterweg geland, en de piloot gaf fijne uitleg. En heeft ons goed op de grond gezet.

Wat een geweldige en bijzondere ervaring, het uitzicht, de rust echt fantastisch. Wij hebben deze mooie ervaring samen met ons gezin kunnen doen en alle 3 de kids waren ook mega enthousiast. Ondanks dat ik zelf best last van hoogtevrees heb.....geloof mij dat is binnen 2 minuten over! Kortom we hebben echt een hele mooie vlucht gehad!! Echt een herinnering om nooit te vergeten!

Perfecte start van de dag

Samen met mijn dochter de ochtend vlucht gemaakt. Keurig ontvangen in het balloncentrum daarna een prachtige vlucht gemaakt met na afloop een keurig verzorgt ontbijt. Er is aandacht voor iedereen en de Piloot (Jeroen) is er kundig en behulpzaam.

Een fantastische avond gehad!

Deze avond vergeten we niet. Vanaf de busrit naar de opstaplocatie tot aan de terugrit hebben we genoten. Een zeer ervaren team wat ons onderweg veel kon vertellen. De vlucht was ontzettend mooi en het uitzicht adembenemend. We kijken terug op een heel mooie avond.

Fantastische ervaring!

Prachtige ballonvaart vanuit Amersfoort. Dwars over het oude stadscentrum, de Gelderse Vallei en uiteindelijk net na Barneveld geland. Goede apparatuur, kundige en vriendelijke mensen. Dit moet je minimaal één keer in je leven meemaken!

TOP ballonvaart, leuke piloot, goeie uitleg, hele belevenis!

Mooie belevenis

Fantastische tocht met leuke bemanning

Na best wel een lange tijd wachten gebeurde het toch. Een fantastische tocht met de ballon vanaf Oudkarspel naar ong Schagen. Piloot vertelde leuke dingen over en van de omgeving en wist uiteindelijk de ballon met een zachte landing vlak in de buurt van een andere luchtballon aan de grond te zetten. Over wat men zegt aangaande hoogtevrees kan ik kort zijn. Totaal geen last van gehad ondanks het feit dat ik wel hoogtevrees heb. We hebben genoten met hoofdletters. Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt Johan en Jitske Groot

Thorbeckelaan 117 3771ED Barneveld

Over Ballonvaartcentrum van Manen

Ballonvaren is al sinds 1989 onze passie. Met ene vloot van 20 heteluchtballonnen verzorgen wij kwaliteitsballonvaarten voor elk gezelschap: van 5 tot 150 personen. Wij stijgen op door heel het land, privé of zakelijk, 's ochtends of 's avonds en met een hapje of drankje. Wij zorgen voor de ultieme beleving! Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar!