Snelle reacties en levering

Een mooi eindresultaat, top klantendienst en snelle levering. Heel fijne ervaring!

perfect

eenvoudig te bestellen. directe opvolging. klantgerichte service. snelle levering.

Vlotte communicatie en afhandeling!

Alles is perfect volgens afspraak en wensen verlopen.

zeer goede ervaring

vlotte communicatie - snelle levertermijn - goed product

Juist geproduceerd. Perfect geleverd ...

Feilloze bestelling.

Dik in orde

Mooie ronde fotomagneten, scherp geprint en op tijd geleverd. We hebben heel veel positieve reacties gekregen van de mensen die ze cadeau kregen.

Mooie buttons, goede communicatie en snelle verzending.

Goede ervaring met buttonpromotion.be. De buttons zijn net als mijn ontwerp en nog sneller verzonden dan gepland. Ik zal zeker nog terug bij jullie bestellen. Super service.

Prima persoonlijke service!

Ik had nog een aantal vragen bij mijn bestelling die ik telefonisch snel en duidelijk kon oplossen! Snel geleverd en prima service!

bestelling vlot afgehandeld mede met ondersteuning per mail

ik had enkele bijkomende vragen maar per mail en telefoon had ik rechtstreeks contact en onmiddellijk de nodige antwoorden. De bestelling werd vlug geleverd, en de kwaliteit is precies wat we ervan verwachten; beter nog : de magneetbuttons houden beter op het textiel dan dat we dachten.

Vlotte communicatie, beste prijs

Ik was zeer tevreden over de service. Had wat vragen en kreeg snel antwoord en hulp. Communicatie over ontwerp verliep vlot. Snelle verzending. Bij ontvangst vond ik de foto's op de buttons iets te donker, kan aan mijn foto's of aan de folie liggen. Verder zijn de buttons mooi gemaakt en lijken ze van goeie kwaliteit.

Uitstekend!!

Steeds correct zaken doen! Correcte prijs, correcte service!!

alles naar wens

netjes, snelle levering en vlotte communicatie

perfecte service

Zeer vlotte communicatie en snelle correcte levering.

alles naar wens!

alles naar wens!

Naar verwachting, geleverd met BPost volgens afspraak.

Top !!

Mooi product met uitstekende service

Goed geholpen door de klantendienst en kwalitatieve magneetbuttons perfect op tijd ontvangen.

Formidabel geslaagd.

Vlotte voorafgaande bespreking via mail. Sterke service en correcte voorstelling van het product evenals van de leveringsvoorwaarden. Heel mooie pin die veel bijval kent op de gelegenheden waarvoor hij bedoeld is. Zeer betrouwbare firma die kwaliteitsvol werk aflevert en goede service hoog in het vaandel draagt.

Top service !!

Leveringen steeds zoals verwacht!! En tegen mooie prijzen!!

Super leuke samenwerking en vlotte afhandeling van de bestelling.

Snelle en goede service! Mooi ontwerp!

10/10! Ik had zelf een ontwerp gemaakt, wat blijkbaar van onvoldoende kwaliteit was. Toen ik vroeg of jullie een ontwerp konden make, was dit geen probleem. Ik denk, nog geen 10 minuten later, ontving ik een prachtig ontwerp en kon ik snel mijn akkoord geven. Levering was binnen de 5 werkdagen, super gewoon!

Klantvriendelijk en probleemoplossend denken

Wij hebben een kwaliteitsvolle service en artikelen ontvangen. Levringstrermijnen zijn geweldig en er wordt ook rekening gehouden met de wensen van de klant indien men een spoedlevering nodig heeft. Men adviseert en begeleid de klant ook in het vinden van het juiste product die naar ons wensen past. Gewoon een aanrader en wij hebben er al 4 keer meegwerkt in een periode van 5 maanden. Wij werken zonder aarzelen terug met Buttonpromotion en uiteraard Rob die ons contactpersoon was en samen met ons creatief heeft gedacht en geadviseerd. Hartelijk dank! Véél succes en tot binnenkort. :) Groeten Jordy & Nora

Alles was perfect: afdruk, verpakking, levering, etc

Super tevreden.

Knap ontwerp, snelle levering, fijne communicatie, top. Biljartclub oostduinkerke bad.

Service, vlot correct verrassend

Persoonlijke touch, kaartje bij bestelling, blijven doen

Everything smoothly and perfect

Everything smoothly and perfect