Top service !!

Leveringen steeds zoals verwacht!! En tegen mooie prijzen!!

Super leuke samenwerking en vlotte afhandeling van de bestelling.

Snelle en goede service! Mooi ontwerp!

10/10! Ik had zelf een ontwerp gemaakt, wat blijkbaar van onvoldoende kwaliteit was. Toen ik vroeg of jullie een ontwerp konden make, was dit geen probleem. Ik denk, nog geen 10 minuten later, ontving ik een prachtig ontwerp en kon ik snel mijn akkoord geven. Levering was binnen de 5 werkdagen, super gewoon!

Klantvriendelijk en probleemoplossend denken

Wij hebben een kwaliteitsvolle service en artikelen ontvangen. Levringstrermijnen zijn geweldig en er wordt ook rekening gehouden met de wensen van de klant indien men een spoedlevering nodig heeft. Men adviseert en begeleid de klant ook in het vinden van het juiste product die naar ons wensen past. Gewoon een aanrader en wij hebben er al 4 keer meegwerkt in een periode van 5 maanden. Wij werken zonder aarzelen terug met Buttonpromotion en uiteraard Rob die ons contactpersoon was en samen met ons creatief heeft gedacht en geadviseerd. Hartelijk dank! Véél succes en tot binnenkort. :) Groeten Jordy & Nora

Alles was perfect: afdruk, verpakking, levering, etc

Super tevreden.

Knap ontwerp, snelle levering, fijne communicatie, top. Biljartclub oostduinkerke bad.

Service, vlot correct verrassend

Persoonlijke touch, kaartje bij bestelling, blijven doen

Everything smoothly and perfect

Everything smoothly and perfect

Hele mooie kwalitatieve buttons! Heel tevreden!

Als eindejaarsgeschenkjes laten maken en heel tevreden over! Perfecte service en een heel mooi resultaat!

Heel goeie service

Wij zijn heel tevreden over de snelle feedback op onze vragen, hulp bij ontwerp, snelle levering. Het resultaat mag er ook zijn.

Snelle en duidelijke service. Ook het eindproduct zag er top uit.

Perfecte en snelle service

Een zeer heldere communicatie en correcte levering. Zeer tevreden!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Prima service, snelle levertijd en mooie buttons

mooi afgewerkt product

goede communicatie alvoorens er wordt over gegaan tot productie. product voldoet aan de eisen.

vriendelijk, klantgericht en begripvol

Zeer vriendelijk, geven duidelijke uitleg, praktische tips. Zelf had ik me vergist in de bestelling van het aantal en zonder probleem hielpen ze me verder mijn fout recht te zetten. Aangename ervaring, zeker een aanrader!

Goede service, mooie buttons

Goede service, mooie buttons

Vlot besteld met mooi resultaat!

De vragen die ik had werden vlot en snel beantwoordt. Hierdoor kon ik gemakkelijk bestellen. Het resultaat is voor ons ook helemaal in orde. Fijn!

Heel tevreden!

Heel tevreden!

Buttons die snel geleverd werden.

Alles ging zeer vlot.Van ontwerp,proefdruk tot levering. Uiterst tevreden van de bestelling.En ga met plezier nog meer van hen bestellen.

Doordat een ander bedrijf me in te steek liet, contacteerde ik buttonpromotion. Zij gingen onmiddellijk aan de slag voor mij en zorgden dat ik mijn bestelling nog op tijd had. Ik ben hen heel dankbaar. De buttons waren fantastisch mooi.

Buttons zijn zeer licht en stevig. Door de sterke magneet blijven ze perfect op hun plaats. Het drukwerk is zeer helder en perfect afgewerkt.

picobello

perfect afgewerkt volgens afspraak, geleverd en met grootte tevredenheid in gebruik.

Ik kreeg deze site door van een vriend . En moet zeggen ga deze site zeker aanbevelen aan wie het nodig heeft voor Burtons . Zeer tevreden over prijs kwaliteit en snelle verzending . Ook wel top dat men eerst een voorbeeld doorstuurt om te laten zien . 10/10

Vlotte service, mooi product

Een persoonlijke aanpak, zeer snelle communicatie en een prachtig product. Helemaal perfect.