Vlotte service, mooi product

Een persoonlijke aanpak, zeer snelle communicatie en een prachtig product. Helemaal perfect.

Vlotte afhandeling en heldere communicatie

De bestelling verliep vlot en heel fijn om een extra controle te hebben met de drukproef in mijn mailbox. Ook heel fijn om na de bevestiging van de drukproef nog extra uitleg te krijgen over wanneer de verzending gepland staat. Ik ben graag goed geïnformeerd en dat hebben jullie heel goed ingevuld. Verder zijn de buttons precies zoals ik had gehoopt, dus ook dat is helemaal in orde!

Excellent quality, fair price

Although the initial order experience was not good, the order was rejcted although it was paid and executed on my site due to faults on the website, the final execution was very good. Nicely printed and excellent quality of the magnets.

Snelle service, goede kwaliteit!

De magneten zijn van een goede kwaliteit. Het contact verliep vlot en correct. Voor je definitief de bestelling plaatst, krijg je een preview te zien met je ontwerp. Je kunt gemakkelijk online betalen. Ik ben heel tevreden en koop bij een volgende gelegenheid zeker opnieuw bij jullie.

Vlotte communicatie, snelle levering & kwalitatief!

Duidelijke en snelle communicatie - levering sneller dan beloofd en kwalitatief product. Blij mee!

Goede communicatie

Last minut buttons besteld voor eindwerk van de dochter om dat de leerkrachten het op school niet in het haar gevraagde formaat konden drukken. En ze dus niet tevreden was met de kwaliteit van hun. Dus via Buttonpromotion.be snel nog de juiste buttons van goede kwaliteit net op tijd besteld en ontvangen.

Zeer goede service en mooie kwaliteit + snelle levering.

Correcte levering en persoonlijke klantenservice met medewerkers die meedenken en flexibel zijn.

goede communicatie en alles geheel volgens verwachting

Ik kan dit bedrijf aanbevelen, goede ervaring al 3x besteld.

Vlotte, vriendelijke service met een mooi button als resultaat.

Ik kreeg meteen antwoord op mijn vragen. Zeer vriendelijke en snelle communicatie.

Super !

Eindelijk nog eens een bedrijf waar je naar telefoneert en waar ze naar je luisteren. Ze zijn klantvriendelijk, begripvol en zorgen voor een degelijke en vlotte afhandeling. De volgende button zal bij hen besteld worden.

Gewoon af!

Perfect zoals gevraagd, snel afgeleverd

correcte en snelle afhandeling

correcte en snelle afhandeling, mooi eindresultaat

geheel volgens verwachting

goede en snelle communicatie en geen verrassingen.

prima!

ideaal

Uitstekende en snelle service!

We komen zeker terug voor een nieuwe bestelling!

Een aanrader!

Je krijgt een voorbeeld die je moet goedkeuren. Communicatie verloopt uitstekend.

Goede kwaliteit en snelle service

Correcte levering,mooi afgewerkt product.

Goed materiaal die snel en tijdig is geleverd!

Superservice

Vriendelijk en behulpzaam personeel, snelle service

Goede opvolging

Wij kochten rozetten met een button in het midden. Na de bestelling werd ik persoonlijk gecontacteerd om zo een perfect resultaat te krijgen. Bedankt

Een top service met een top-resultaat!

Mijn ervaring met dit bedrijf raad ik aan iedereen aan! Een super service met een prachtig resultaat!

mooi werk

vlotte site en proper afgewerkt materiaal

degelijk materiaal

sleutelhangers met logo en muntje gekocht. Correct geleverd. Bij 1 sleutelhanger zit een zwarte kras, 2 mensen verloren het muntje. Voor de rest alles dik in orde.

Mooie badges

Degelijk materiaal. Correcte levering. Vlot contact.