Topkwaliteit die levertermijn respecteerd !

Alles goed verlopen en goed op de hoogte gehouden.

Perfect!

vlotte bestelling - tijdige aflevering - vriendelijke service

allemaal uitstekend gegaan

Een druk op de knop en geen tijd later heb je je buttons

Niets beter dan een merk dat blijft hangen!

Zeer goede service

Zeer snelle en goede service. Er is geen preview op de site beschikbaar maar die heb ik wel gekregen via email voor ik de bestelling had gedaan.

zeer vlot en perfect

Aangename communicatie en correcte service. Ik ga hier zeker nog bestellen. Bedankt!

snelle service en goede communicatie

Mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Bij de levering zat er een button met een foutje (pin zat verkeerd), maar daar heb ik zeker geen punt van gemaakt.

uitmuntend.

vlotte communicatie en vlugge levering. Daarenboven goede kwaliteit.

Schitterend

Snel en goed.

Vlotte opvolging en communicatie

Een vlotte opvolging en communicatie. De bestelling was nogal dringend maar alles werd binnen de deadline geleverd.

SUPERPRODUCT

Was een zeer aangename eerste kennismaking met deze firma, zowel online als telefonisch perfect verder geholpen! Zeer vriendelijk en behulpzaam! Die zien ons zeker terug!

Top kwaliteit, vlotte communicatie

Mijn bestelling werd correct afgewerkt, met bijsturingen van proefdrukken. Communicatie via mail en telefoon ging heel gemakkelijk. Levering was +/- binnen een week in orde. Vlekkeloze kwaliteit, al veel complimenten voor gekregen.

Alles prima en vlot verlopen

Snelle reactie op mijn vragen en vlot verloop

Goede service, uitstekende kwaliteit!

Goede service, uitstekende kwaliteit.

Goede kwaliteit en vriendelijke & snelle service

Topervaring!

Twee jaar geleden bestelden we hier buttons voor de doopsuiker van ons zoontje, nu magneten voor de geboorte van ons dochtertje. De klantenservice was twee keer snel, efficient en excellent. Het resultaat was zeer mooi! Kwaliteit aan een goede prijs, zeker een aanrader!

Mijn bestelling is met alle vragen beantwoord op een heel vriendelijke manier. Het product is ook prachtig uitgevoerd. Met vriendelijke groeten. Nancy

top

zeer behulpzame en vriendelijke ontwerpers Alle gevraagde extra's waren top (bv richting speld, plaatsing foto ) heel mooi resultaat

Een aanrader!

Alles verliep supervlot! Van de offerte, tot de levering! Vragen werden snel opgelost. Veel positieve commentaren gekregen! Tevreden over gans de lijn dus!

Heel vlotte afhandeling. Duidelijke communicatie. Prijs zit heel goed.

Ben zelfs zo tevreden dat ik jullie website reeds doorgaf.

vlot en behulpzaam

behulpzaam met het ontwerp en advies vlotte afhandeling product perfect

super

super

Snelle en behulpzame service

Ik werd snel en behulpzaam geholpen bij het bestellen van mijn order.

Prachtige buttons!

Uitstekende service!

Topservice!

Zeer snelle en vriendelijke reactie. Mooie buttons. Zeer tevreden!

Olmensesteenweg 64 3945 Ham

+32 (0)13560051