Alles naar wens verlopen!

Snelle verzending Veel hulp bij layout

Alles goed verlopen

Goede samenwerking. Mooi resultaat

perfect uitgevoerd

Perfect uitgevoerd en korte leveringstijd

Vlugge service

Goede hulp gekregen, en alles was dik in orde

snelle, professionele service

Zeer snelle levering, professioneel advies, vlot overleg en persoonlijke hulp bij het uitwerken van het ontwerp met als resultaat mooie en praktische buttons. Enige minpuntje is dat op enkele stuks matte vegen zitten.

Goede service en mooie sleutelhangers

Vragen werden snel en goed beantwoord. Het ontwerp werd onmiddellijk voorgesteld en bijgewerkt. De sleutelhangers zijn zeer mooi en snel geleverd.

Uitstekende kwaliteit en dienstverlening

Snelle reactie, correcte prijs, mooi eindresultaat.

Vlotte opvolging en levering

Kwalitatief product met persoonlijke opvolging dossier, goede bereikbaarheid

Zeer positief, persoonlijke opvolging en goede bereikbaarheid voor overleg.

Prachtige buttons

Prachtige buttons, snel geleverd, heel blij met het resultaat

Super vlotte en vriendelijke service

Prachtige en betaalbare pins, met een geweldige service en vlotte levering.

correct, vriendelijk en supersnel

Door een misrekening van datum moesten op 2 dagen tijd onze buttons in huis hebben. Button promotion heeft ons heel snel geholpen en hebben zelfs de moeite gedaan om onze kleuren juist te krijgen. Ik beveel ze aan iedereen aan!

Ik ben zeer tevreden.

Goede communicatie en opvolging.

Professioneel!

Onze bestelling werd correct verwerkt en opgevolgd.

Zeer goede klantenservice voorafgaand aan de bestelling. Buttons mooi en op tijd ontvangen, top!

Het gevraagde werd volledig naar wens uitgevoerd. Het resultaat was meer dan we hadden durven dromen.

Goed advies en correcte afhandeling bestelling

Medewerker was heel hulpvaardig. Bestelling werd correct uitgevoerd en afhaling/ levering verliep zoals afgesproken.

Vlotte samenwerking & mooie gadgets

Het was heel fijn samenwerken met Rob, die altijd zeer spoedig antwoordde en met goede voorstellen aankwam. Mooie en kwaliteitsvolle naambadges gekregen (Unilin Insulation)

Aanrader!

Vlotte communicatie via mail. Vlotte service en kwaliteitsvol product!

Top communicatie voor en na plaatsen bestelling, onmiddellijke levering, heel mooi resultaat!

efficiënt en klantvriendelijk

Snelle reactie (gezien korte deadline), duidelijke en volledige info over wat wij zelf moesten doen. Tijdige levering en kwalitatieve buttons ;-)

snel, correct, goede communicatie

Telefonisch contact gehad na de online aanvraag. Zeer vriendelijke en snelle afhandeling. Niets op aan te merken.

Snel en correct

Van ontwerp tot uitvoering en levering perfect verlopen.

Snelle hulp bij problemen

Ik had problemen om in te loggen. Klantendienst heeft onmiddellijk gereageerd

alles vlot en mooi volgens afspraak

prima service

Olmensesteenweg 64