Zeer gedegen en goed advies

Alvorens een waterput te laten boren heb ik contact gezocht om de mogelijkheden te onderzoeken om de waterkwaliteit te verbeteren. De buren hebben namelijk zeer veel last van aanslag van het water van de put die zij hebben. Na een analyse van het water dat ik opstuurde, een zeer duidelijk en helder advies gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie en erg behulpzaam. 2x wateronderzoek laten uitvoeren. Geholpen met de juiste informatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat een fijn bedrijf. Mooi snel geleverd, installatieuitleg zeer compleet. Een serviceafdeling die weet waar ze het over hebben. Een echte aanrader. !!!

Verbeterpunten ?,,tsja,..eigenlijk niet nee. Van mij krijgen jullie een dikke 10.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prima bedrijf. offerte via mail en netjes gebeld wanneer ik de levering kon verwachten. Vandaag de seduction familie ontharder netjes verpakt ontvangen en geplaatst.

Alleen de waterhardheid leek niet ingesteld op de controller.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijkheid, behulpzaam, deskundigheid, nazorg, enz

Geen tot nu toe.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Concurerende prijzen Goed samengestelde installatie kits voor af en aanvoer waterontharders

Resup cleaner zou als accesoire bij de waterontharders kunnen staan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goed materiaal die je aankoopt, zeer goede uitleg en hulp als je vragen stelt. Goede nalevering bij vervanging filters, ze zien zelfs dat je de verkeerde hebt besteld en passen dit na een verwittiging naar mij toe zelf aan, echt topbedrijf in mijn ogen.

voor mijzelf kan dit gewoon niet beter. denken met u mee en helpen echt waar ze kunnen. weinig zo een bedrijven te vinden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

een zeer goed bedrijf goede voorlichting over materialen heel klant vriendelijk

geen verbeterpunten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed, voordelig en een uitstekende klantenservice en benaderbaarheid! Persoonlijke aandacht staat voorop bij dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte communicatie met dit bedrijf! Ook bellen ze je op als ze eventueel een fout gemaakt hebben ( in mijn geval nu geen fout ) . Maw. Alles is perfect verlopen van bestelling tot levering!

Doe zo ver

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bestelling wordt prompt geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfekt produkt, prima prijs, super service

—-

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

top product voor een super prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ultra snelle levering en een heel goede prijs van het materiaal dat besteld is

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel Goed en PERFECTE SERVICE Mooie waterontharder met coml. handleiding om zelf te installeren Kortom een aanrader!!!

Bij mij geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitgebreid assortiment filtermateriaal tegen zeer scherpe prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Denken met veel verstand mee over oplossingen! (waterfilter oplossing voor een Land Rover).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben heel tevreden over de water ontharder, deze was ook snel geleverd. Heb deze zelf geïnstalleerd, was simpel. Zat ook een duidelijke beschrijving bij. Heb ook nog even telefonisch contact gehad over de hoeveelheid zout en de hoeveelheid water voor de eerste start. Kreeg een duidelijke en snelle uitleg. Mijn complimenten.......

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer informatief. Denken actief mee oplossingen te bedenken voor bijzondere omstandigheden. Merkbaar enorme kennis over het product aanwezig is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kreeg alle medewerking, goed advies en volledige uitleg over het product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en correcte levering van en service. Zeer correcte ondersteuning bij een klein mankement. Apparatuur voldoet volledig aan de verwachtingen en prestaties.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitgebreid advies Goede prijs Levering zeer compleet After-service prima Gewoon een bedrijf zoals je hoopt dat een bedrijf is. Ook na bestelling en betaling hulpvaardig, goed bereikbaar, goed advies en staan achter hun producten. #blijmee

uhhh .... geen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed persoonlijk advies gekregen bij het maken van de keuze en perfecte naservice. kwam wat zaken tekort werd niet moeilijk over gedaan. prima bedrijf en ontharder wert perfect echte aanrader.

geen

Over Hydrotense