Goede waterontharder met vrij groot aansluitmateriaal

Na een grondig onderzoek op internet gekozen voor de hydrotense highflow waterontharder. Eerst de waterleiding verlegt van de meterput naar de bijkeuken en toen de waterontharder met een aansluit en afvoerset besteld. Bij aankomst bleek de 1 inch flexibele aansluitleidingen en de afsluiters toch wel erg groot te zijn voor mijn waterleiding van 15mm en de beperkte ruimte die ik tot mijn beschikking had. Ik heb besloten om afsluiters voor 15mm waterleiding bij de bouwmarkt te kopen wat uiteraard een paar tientjes extra betekent maar maakt het allemaal net wat praktischer om aan te sluiten. De afvoerset is prima al heb ik deze direct met een 45 graden t-stuk op de waterleiding aangesloten dus niet met de bijgeleverde aanboorzadel. Conclusie best tevreden maar zou de aansluitset niet meer bestellen.

wat een klootviool onbeschoft

heb daar een waterontharder gekocht en aangezien wij wel wat vragen hebben krijg je alleen maar een botte antwoord dat je niet in de instellingen moet gaan zitten die heeft duidelijk zijn dag niet en als ik bij een bedrijf afhankelijk ben van iemand zijn humeur dan zal ik dit bedrijf zeker afraden !!

Fijn contact en goede adviezen

Een 11 liter ontharder besteld nadat ik alles in de meterkast goed had opgemeten. Er was minimale speling. In overleg met Willem langere flexibele slangen geregeld en haakse koppelingen in plaats van rechtdoor. Helaas zaten de laatste er eerst niet bij, maar die werden snel nagestuurd. Alles aangesloten en in bedrijf gesteld. Helaas deed de meegeleverde Griffon tape niet wat hij moest doen, er was minimale lekkage bij een aansluiting. Dit vervangen door vloeibare pakking. Meteen opgelost. De meettest wees meteen 0 dh aan, super. In een laatste mail vertelde Willem dat alles ingesteld was op mijn situatie. Ik hoefde niets aan te passen. Ik gebruik hem nu 5 dagen en de helft is nog niet verbruikt. Na 7 dagen volgt sowieso in de nacht een regeneratie, ben benieuwd.

goed advies en complete levering op tijd

heb het resultaat van het product nog niet goed kunnen ervaren, maar de dienstverlening van Hydrotense was in ieder geval okay

Prima bedrijf

Goede begeleiding bij koop en installatie

Onthardingsapparaat is een aanrader

Het water in onze streek is niet echt hard, maar na eenvoudige installatie ( als je een beetje handig bent ) is het resultaat direct merkbaar. Waterkoker, douchewanden, drinkwater, alles is vrij en blijft vrij van kalk. Er was een verkeerde pekeltank geleverd, maar na een telefoontje kon ik deze direct ruilen. Prima service.

Keurig en snel geleverd

Keurig netjes

Klein functioneel apparaat

Ik heb de Hydrotense nog maar een paar weken in bedrijf maar het werkt prima. In eerste instantie dacht ik dat de 25 ltr, per minuut niet genoeg was maar ik merk geen verschil met waterdruk voor en na die tijd. de beschrijving is in het Nederlands, en de waterhardheid is vooringestalleerd, dit is overigens in het menu aan te passen. Het water is nu vrij van kalk.

Ik heb op internet gezocht naar een waterontharder en kwam bij Hydrotense uit. Ik heb een mail gestuurd met wat vragen, en ik kreeg al snel een mail terug met een goed advies. Dus heb ik mijn bestelling gedaan ik kreeg mijn ontharder snel geleverd, het zag er heel netjes uit en compleet. Ik ben zeer tevreden over Hydrotense en zal het zeker aanbevelen.

Netjes verpakt afgeleverd en op tijd. Levering was compleet, inclusief handleiding.

Deskundig advies, echt een kwaliteitsproduct

We hadden nogal wat vragen, maar kregen overal een sluitend antwoord op. Ook de installatie in onze niet zo diepe meterkast hebben ze voor ons geregeld. Nu hebben we een Pentair ontharder staan. En de prijs, ik zou zeggen bijna een koopje.

alles zeer correct afgehandeld

alles zeer correct afgehandeld

Voldoet helaas niet aan de verwachting

Aansluiten was met de beschrijving goed te doen. Echter over de werking ben ik niet tevreden. Het geeft zoveel drukverlies, dat de sproei installatie het niet goed meer dot. Ik moet en filter eruit halen om voldoende druk te krijgen. Op dat moment is de werking niet meer optimaal.

Goed advies, deskundige mensen

Prima geholpen, maatwerk geleverd. Zo hoort t

vlotte levering, goed product en goede communicatie

Alles goed verlopen.

Goede instalatie

het is de bedoeling om mijn grondwater te zuiveren van roest ,in het begin was het ok ,maar min begint het toch al terug bruin te zien na enkele dagen ondanks dat het normaal met deze installatie toch zo een 100000 l zou meegaan die filters ,zou kunnen dat wij zeer veel ijzer on de grond hebben?

Ik heb niet goed genoeg gekeken op de site

De filter die innestelde heb werkt niet omdat ik iets over het hoofd had gezien tijdens mijn bestelling

prima service, vooral wat info betreft

Bij twijfel krijgt men prima telefonisch info.

Prima levering en telefonisch advies

Zie boven

Zeer vlotte levering.

zeer goed

Correcte uitleg, ook de levering was op de vooraf gestelde datum geleverd

Uitstekende service, bij vragen krijg je snel een betrouwbaar persoonlijk advies of alternatief. Prijs is goed en de levering heb ik niets op aan te merken.

Goede prijs kwaliteit, snel geleverd

Online bestellen is eenvuodig en als je handig bent en van plan om aansluiten zelf te doen is het niet erg moelijk. Ik kreeg snel en goed antwoord op de vrgen die ik had.

Prima product met duidelijke installatie handleiding

Voor aan koop prima geholpen met vragen die ik had en de bestelde waterontharder werd netjes geleverd. Ook de bijgeleverde handleiding voor installatie is heel duidelijk. De Ontharder StandAlone 12L is nu bijna een week in bedrijf en ben er zeer tevreden over.

Goede zaak

Ben een terugkerende klant, tevreden over de producten en de behandeling