Goede ervaring met de heren van Hydrotense

Na het aanvragen van een offerte voor een ontharder kreeg ik twee offertes, één passende voor de situatie één voor als je iets meer ruimte hebt(met meer capaciteit en high flow). Ik heb gekozen voor de laatste. op een maandag akkoord gegeven, vlot hiernaar de factuur binnen, betaald en donderdag al afgeleverd. Had er voor gekozen om het met installatie pakket te nemen, dus met slangen en afvoer set. Hierin zit alles om het aan te sluiten. Uiteraard was het bij mij weer niet standaard en heb ik toch nog voor zo'n 100 euro aan koper en koppelingen moeten kopen, maar dit wist ik al toen ik in mijn meterkast had gekeken voor het bestellen van het systeem. Het is zelf te doen, maar als je niet echt technische bent en er moet het één en ander omgebouwd (meer dan enkel een leiding door halen en er tussen zetten), zou ik toch hulp van een kennis in roepen of het systeem laten installeren. Het systeem is geheel voor geprogrammeerd voor de situatie bij mij thuis. Dus verder is het plug en play. Bij alle componenten wordt een separate handleiding geleverd. De regeneratie, maakt wel wat geluid, dat gebeurd om 2 uur nachts hou hier rekening mee, met de keuze van het plaatsen! Nu op jacht naar het goedkoopste Broxo zout, Broxo 6-15 (3x 10 Kg) werd meegeleverd! After sales: Na het installeren had ik nog een vraag, moet ik zelf de zoutbak de eerste keer vullen met water? ja, dat is zo met een litertje of 10 a 15. Ik had eerst gebeld met hydrotense helaas geen contact kunnen krijgen, dan maar een mail. Tot mijn verbazing werd ik terug gebeld na een uurtje of 3, zonder dat ik de voicemail had in gesproken. netjes te woord gestaan, vervolgens kreeg ik op zaterdag ook nog antwoord op de mail.

Professioneel en klantvriendelijk.

Zijn vlot aanspreekbaar, to the point, en reageren met degelijke kennis van zaken bliksemsnel op al uw vragen. Duidelijk geen “dozenverkopers”. Er is een degelijke technische bagage in huis wat ik te zeerste kan smaken. Ik ervaar een zeer goede en vriendelijke oplossingsgerichte interactie met de klant. Een voorbeeld van hoe het moet !

Goede aankoop

Na enig speurwerk op internet naar een goede waterontharder kwam ik op de site van hydrotense.eu terecht bij de HighFlow 5800-SXT. Deze zeer voordelige waterontharder heeft een grote doorstroom capaciteit zodat mijn regendouche voldoende water krijgt en het bad snel vol is. Het zachte water was gelijk te zien in de waterkoker die mooi schoon blijft en aan mijn huid die niet meer schilfert en zachter aanvoelt. Mijn vrouw merkte het met schoonmaken van het sanitair. Dit is toch wel iets anders als een magneetblok bij de watermeter die ik jarenlang heb gehad maar niets van merkte. De zelfaanleg was goed te doen. Wij hebben dus geen spijt van deze aankoop.

Ik heb een waterontharder gekocht bij Hydrotense en ervoor gekozen om deze zelf te installeren. Na de installatie en het op druk zetten van de waterleiding bleek er water te lekken bij de o-ring(en) tussen de bypass klep en de besturingsunit. Waarschijnlijk heb ik per ongeluk de o-ring(en) wat beschadigd tijdens het monteren. Hydrotense heeft kosteloos een setje nieuwe o-ringen toegestuurd en na de installatie hiervan was het systeem volledig dicht en kon ik genieten van zacht water!

Professionele adviezen en begeleiding.

Wellicht zijn er goedkopere systemen te vinden, maar de paar euro's meer zijn het absoluut waard: zéér degelijke onderdelen, zeer goede adviezen, àltijd snelle reacties van het bedrijf. Niet verder zoeken. Aanbevelingswaardig.

Vakkundig en prettige communicatie

Ik had veel vragen en ben steeds vakkundig geholpen. De communicatie verliep vlot en helder

Offerte en Informatie

Ik ben zeer tevreden over deze shop. Je vraagt zelfs iets op de late avond op een zondag en men krijgt keurige informatie en uitleg over het product. Ik ben nu al zeer tevreden. En dan zal dan ook zijn met de levering van mijn product.

Goede support heeft tot een werkende oplossing geleid

Ik kon een water monster aanleveren die geanalyseerd is en waaruit bevestigd is dat mijn aankoop zou gaan werken. Goede ondersteuning bij verdere vragen en duidelijke communicatie. Ik heb de Heavy Duty ontijzeringsinstallatie gekocht en kan ik iedereen aanraden.

Uitstekende waterontharder voor een mooie prijs.

Onze waterontharder van Hydrotense voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen. Na een heldere uitleg wat wij nodig hebben en wat wij mogen verwachten werd alles snel en netjes geleverd. Wij hebben de waterontharder nu een tijd in gebruik en wij zijn dik tevreden. WS

slechte communicatie

Had dat duidelijk aangegeven hoeveel vierkante meter gras ik had. En dan moest ik die ontijzering filter hebben, maar helaas het werkte niet goed. Sneu geld, en als ik via mail reageerde lag het probleem bij mij. Ook als ik hier mij bevindingen hier wil neerzetten werd mijn IP geblokeerd. Ze wil alleen de positieve reacties laten zien

Geachte mijnheer Jonker, Jammer dat dit Trio- ontijzeringsfilterset niet aan uw verwachting voldoet. Alleen dat wist u eigenlijk vooraf al, bij de productomschrijving in de shop staan heel duidelijk de gebruiksmogelijkheden. Dat u over 'slechte communicatie' spreekt, heeft waarschijnlijk te maken met dat u niet naar onze adviezen wilde luisteren. Wij hebben uitgebreid e-mailcontact gehad en u op de grenswaarden van dit Trio-filterset gewezen. Voor huishoudelijke toepassingen en tot maximaal 3 mg/l aan opgelost ijzer. Uw waterverbruik van het beregeningssysteem gaat richting de 40 l/min. Naar aanleiding van uw omschrijving van een 'oliefilmpje op het water' waarschuwden wij u dat dat het gevolg kan zijn van ijzerbacteriën en niet van opgelost ijzer. En... ijzerbacteriën zijn niet te verwijderen met een ontijzeringssysteem. U is ook aangeboden, zoals we dat bij alle klanten doen die daar naar vragen, om het grondwater vooraf te testen. Ondanks al deze informatie, heeft u er toch voor gekozen om met dit kleine systeem uw beregeningswater proberen te ontijzeren. Met helaas een teleurstellend resultaat. Ons aanbod om de filterbehuizing terug te nemen was voor u niet aantrekkelijk genoeg. Helaas houdt het dan voor ons op. MvG, Willem van der Velde.

Compleet en betrouwbaar

Nadat diverse vrienden mij hadden overtuigd van het inzetten van een waterontharder op internet ingelezen en vergeleken. Uitgekomen bij Hydrotense op basis van product, duidelijke keuzemogelijkheden en op mijn vragen werd nagenoeg direct gereageerd met antwoorden die mij het vertrouwen snel gaven. Na bestelling, de volgende dag door Hydrotense gebeld wanneer de unit afgeleverd zou worden met de mogelijkheid om de dag aan te passen. Ongeveer een week later netjes afgeleverd op een kleine palet, stevig verpakt en tot mijn verrassing met 2 zakken zout Van 10 kg waarop ik niet gerekend had. Compleet om aan te sluiten en in gebruik te nemen. Ondertussen een week in gebruik en erg tevreden.

Perfect uitleg en service van vakmensen

Toen we onze regenwaterput staken, was het de bedoeling om deze ook voor drinkwater te gebruiken. Ik heb tot wel 30 e-mails verzonden met vragen en bijkomende vragen en deze zijn altijd zeer professioneel en grondig beantwoord. Het sprak dan ook voor zich dat we op het moment van bestelling voor Hydrotense kozen! De uitleg en kennis van zowel de producten maar ook welke passen bij welk probleem is zeer grondig waardoor je zeker kan zijn de correcte oplossing voorgeschoteld te krijgen. Onze installatie is getest door een labo nadien en doet alles en zelfs meer dan ons beloofd is.

Vakbekwaam en klantvriendelijk bedrijf

Ik was op zoek naar een grondwater ontijzeringsunit en kwam terecht bij Hydrotense. Achter de keurig opgebouwde website gaat een team van professionals schuil die snel en met kennis van zake handelen. Ben uiterst tevreden met de aankoop en begeleiding van Hydrotense.

Dit product en bv zeker aan te bevelen

De high flow 5800sxt 14l nu een kleine week in gebruik. Onze zoon heeft geen last meer van z'n gevoelige huid bij het douchen. Wastafel kraan welke zwaar ging bij open draaien gaat weer soepel. Geen vlekken meer op de glazen douche wand en geen auto meer af zemen na het wassen is ook een leuke bijkomstigheid. Apparaat was keurig afgeleverd en zeer snel. Ook de bijgeleverde installatie beschrijving is heel duidelijk. Fam Togtema Marum

Prima service en goed contact

Willem heeft netjes mijn grondwater bekeken en in een mail uiteengezet wat mijn keuze was. Na een heel erg aardig telefoon gesprek is mij door Willem verteld dat het ijzer gehalte erg hoog was zodat de kosten voor een installatie erg hoog worden. Willem had er alle begrip voor dat ik geen ontijzering ga aanschaffen. Ik zou zeggen als je zaken met ze wilt doen lijkt het mij een verstandige keuze.

Prima service ,goede uitleg, en denken mee.

Zowel telefonisch als met mail snel en duidelijk hulp met jouw vragen.Vriendelijk .Ik ben hier blij mee.

Goede begeleiding tot de beste oplossing.

In mijn zoektocht naar een waterontharder contact gezocht met hydrotense. Dit contact liep bijzonder prettig waarbij ik uitgebreid antwoord kregen op de gestelde vragen. Na een situatieschets te hebben gestuurd heeft Willem van Hydrotense een lijst samengesteld van de benodigde artikelen en een offerte opgesteld. Werd keurig en snel geleverd waarna ik hem zelf heb kunnen installeren. Alle benodigdheden waren keurig aanwezig en het apparaat draait perfect! Het verschil was vrijwel meteen merkbaar. Hydrotense is wat mij betreft een echte aanrader!

Prima reacties op vragen, snelle levering en goede communicatie

Ik had een aantal vragen waar goed op gereageerd werd. Tevens keurig verzonden en verpakt.

Perfecte levering en service

Mijn ervaring met Hydrotense is één woord te vatten. Perfect! Zowel het product, de levering als de service tot nu toe. Project van bestellen tot plaatsen is prima verlopen door de duidelijkheid op de site, in de bijgeleverde boekjes als de ondersteuning per mail.

Top waterontharder voor een zachte prijs.

Bestelling en levering zijn zonder problemen verlopen. Onze HighFlow waterontharder harsinhoud: 14L,StandAlone model was redelijk simpel te monteren dmv de mee bestelde aansluit/afvoer set. Het systeem werkt prima en de vragen die ik via de mail had werden onmiddellijk telefonisch beantwoord. Ik kan iedereen aanraden hier een waterontharder te kopen met een prima kwaliteit en toch een bescheiden prijs. Fm.Fokkema Grou

Had een paar vragen over mijn grondwaterzuiveringsinstallatie; deze werden snel beantwoord en kreeg gelijk advies welke onderdelen ik zou moeten bestellen. Bestelling werd binnen 1 week geleverd en op de plek geplaatst waar ik deze wilde hebben (pallet van meer dan 300KG). Kortom; zeer tevreden over de klantgerichtheid en deskundigheid van Hydrotense.

Vlot geleverd. Goed verpakt. Goede communicatie

Goede waterontharder met vrij groot aansluitmateriaal

Na een grondig onderzoek op internet gekozen voor de hydrotense highflow waterontharder. Eerst de waterleiding verlegt van de meterput naar de bijkeuken en toen de waterontharder met een aansluit en afvoerset besteld. Bij aankomst bleek de 1 inch flexibele aansluitleidingen en de afsluiters toch wel erg groot te zijn voor mijn waterleiding van 15mm en de beperkte ruimte die ik tot mijn beschikking had. Ik heb besloten om afsluiters voor 15mm waterleiding bij de bouwmarkt te kopen wat uiteraard een paar tientjes extra betekent maar maakt het allemaal net wat praktischer om aan te sluiten. De afvoerset is prima al heb ik deze direct met een 45 graden t-stuk op de waterleiding aangesloten dus niet met de bijgeleverde aanboorzadel. Conclusie best tevreden maar zou de aansluitset niet meer bestellen.

wat een klootviool onbeschoft

heb daar een waterontharder gekocht en aangezien wij wel wat vragen hebben krijg je alleen maar een botte antwoord dat je niet in de instellingen moet gaan zitten die heeft duidelijk zijn dag niet en als ik bij een bedrijf afhankelijk ben van iemand zijn humeur dan zal ik dit bedrijf zeker afraden !!

Fijn contact en goede adviezen

Een 11 liter ontharder besteld nadat ik alles in de meterkast goed had opgemeten. Er was minimale speling. In overleg met Willem langere flexibele slangen geregeld en haakse koppelingen in plaats van rechtdoor. Helaas zaten de laatste er eerst niet bij, maar die werden snel nagestuurd. Alles aangesloten en in bedrijf gesteld. Helaas deed de meegeleverde Griffon tape niet wat hij moest doen, er was minimale lekkage bij een aansluiting. Dit vervangen door vloeibare pakking. Meteen opgelost. De meettest wees meteen 0 dh aan, super. In een laatste mail vertelde Willem dat alles ingesteld was op mijn situatie. Ik hoefde niets aan te passen. Ik gebruik hem nu 5 dagen en de helft is nog niet verbruikt. Na 7 dagen volgt sowieso in de nacht een regeneratie, ben benieuwd.