Goed advies en klantvriendelijk geholpen

Maatwerk advies van begin tot eind. Ook mbt bemonstering. Duidelijke installatie instructie, waar de meeste doe het zelf- ers wel raad mee weten. Als aanvulling zou een compleet aansluitschema van alle appendage het installeren nog verder vergemakkelijken. Inmiddels genieten wij van ons eigen drinkwater met de systemen van Hydrotense.

Het produkt is en de aanlevering is zeer goed.

Via deze weg wilde ik jullie complementeren voor het product. Het werkt uitstekend. Nu heb ik kristal helder water zonder bijsmaak. Perfect. Ik kan het aanbevelen. Groeten uit Portugal wouter

Zeker aan te raden

top bedrijf

Ik had zelf een verkeerde ontharder besteld. Gebeld met het bedrijf en ze hebben meteen gekeken naar een oplossing. Een dag later werd de ontharder alweer opgehaald en de juiste geleverd. Service is ook super hier.

Ik had een bestelling geplaatst van filters maar had ook een o-ring nodig. Dit artikel stond niet op de webshop. Via het contact formulier hadden ze het wel. Ik heb dit dan langs de opmerkingen bij de webshop gevraagd . Bij mijn levering was de o-ring erbij en ook nog gratis ( schoon voorbeeld van klanten binding ( service )

Filters besteld bij Hydrotense

Prima bedrijf, bestelling was snel geleverd en service was goed.

Na een telefonisch gesprek probleem goed opgelost

Er was een storing mar na een terugbel reactie probleem goed opgelost

Een top bedrijf met kennis van zaken

Kwaliteitsproducten met een volledige en duidelijke montage handleiding Zijn er achteraf nog vragen bij de installatie kan je gerust bellen . Je wordt onmiddellijk geholpen, absolute aanrader.

Ongelooflijk

In Spanje waar ik een huis heb is hardheid 21hd. Bakstenen uit de kraan. Boiler, kranen douchekoppen vaatwasser en wasautomaat onbruikbaar. Geweldig advies van de heer B Theunissen en later heer Wisse.? Installatie hulp op 2000km afstand. Wat een kennis en klantvriendelijkheid. Maar waar de dag ervoor nog 22 druppels nodig waren bij de hardheidstest bleek er na de installatie waar ik trouwens ook een door Hydrotense geleverde dubbele waterzuivering na geplaatst heb, slechts een druppel nodig om het testbuisje groen te laten kleuren HD dus 1. Lijkt wel zalf als men nu doucht. Mijn beste aankoop sinds jaren

Een geweldig mooi apparaat

Onze waterontharder is geïnstalleerd en je heb er direct profijt van , na een week merkten we dat de huid zachter aanvoelt en de haren zijn zeer zacht .Tevens daar waar meestal snel kalkaanslag komt zien we nu niets meer . In 1 woord “geweldig Apparaat “

Professioneel, Kundig, Behulpzaam en doortastend.

Het grondwater uit onze waterbron bevat naast de gebruikelijke verontreiniging een meer dan normale hoeveelheid ijzer, mangaan en waterstofsulfide. Door de analyse van een watermonster uitgevoerd door derden werd door Wil een filter samengesteld wat na het ECOM system werd geplaatst. Het systeem werkt zoals door Willem en Wil werd aanbevolen. Zij verstaan hun vak.

Fantastisch - Hier staat de klant voorop

Ik heb een ontharder gekocht na goede ervaringen van een vriend die zeer kieskeurig is op kwaliteit. hieronder mijn eigen ervaring met het bedrijf. - Webshop: No nonsense, overzichtelijk en eerlijk over wat je nodig hebt. Scherpe prijzen, geen verborgen kosten en eerlijke voorraad informatie. - Levering: Snel, ze maken gebruik van bekende transporteurs. Sets zitten meer dan degelijk verpakt - Aftercare: Uitmuntend. In mijn geval werd niet moeilijk gedaan over transportschade aan de regelunit, zelfs niet toen ik na 6 weken pas goed keek naar de zending die ik had ontvangen. Telefonische hulp bij het demonteren, een belletje na anderhalve week dat de unit was gemaakt en weer terug is gezonden en geen kosten. Nooit één woord van twijfel of dit wel onder de service viel, altijd meedenken. Ik laat persoonlijk niet zo snel een review na, goede service mag je als klant verwachten. Maar in dit geval gaat Hydrotense een paar stappen verder. Nooit discussie, nooit twijfel en altijd meedenkend. Hydrotense, ik beveel het iedereen van harte aan.

Zeer goede prijs kwaliteitverhouding.

Zeer goed advies van Hydrotense-waterontharders. Ik heb een penta sxt 5800 aangeschaft inclusief Installatiemateriaal . Ons huis is nu kalkvrij. Enige kanttekening is dat het regeneren niet geruisloos . Deze staat ingesteld op 2.00 uur snachts. Dit tijdstip door middel van de handleiding aangepast. Ook de zakjes Broxo zout a 10kg zijn gemakkelijk te tillen. Al met al tevreden

Goede ervaring met de heren van Hydrotense

Na het aanvragen van een offerte voor een ontharder kreeg ik twee offertes, één passende voor de situatie één voor als je iets meer ruimte hebt(met meer capaciteit en high flow). Ik heb gekozen voor de laatste. op een maandag akkoord gegeven, vlot hiernaar de factuur binnen, betaald en donderdag al afgeleverd. Had er voor gekozen om het met installatie pakket te nemen, dus met slangen en afvoer set. Hierin zit alles om het aan te sluiten. Uiteraard was het bij mij weer niet standaard en heb ik toch nog voor zo'n 100 euro aan koper en koppelingen moeten kopen, maar dit wist ik al toen ik in mijn meterkast had gekeken voor het bestellen van het systeem. Het is zelf te doen, maar als je niet echt technische bent en er moet het één en ander omgebouwd (meer dan enkel een leiding door halen en er tussen zetten), zou ik toch hulp van een kennis in roepen of het systeem laten installeren. Het systeem is geheel voor geprogrammeerd voor de situatie bij mij thuis. Dus verder is het plug en play. Bij alle componenten wordt een separate handleiding geleverd. De regeneratie, maakt wel wat geluid, dat gebeurd om 2 uur nachts hou hier rekening mee, met de keuze van het plaatsen! Nu op jacht naar het goedkoopste Broxo zout, Broxo 6-15 (3x 10 Kg) werd meegeleverd! After sales: Na het installeren had ik nog een vraag, moet ik zelf de zoutbak de eerste keer vullen met water? ja, dat is zo met een litertje of 10 a 15. Ik had eerst gebeld met hydrotense helaas geen contact kunnen krijgen, dan maar een mail. Tot mijn verbazing werd ik terug gebeld na een uurtje of 3, zonder dat ik de voicemail had in gesproken. netjes te woord gestaan, vervolgens kreeg ik op zaterdag ook nog antwoord op de mail.

Professioneel en klantvriendelijk.

Zijn vlot aanspreekbaar, to the point, en reageren met degelijke kennis van zaken bliksemsnel op al uw vragen. Duidelijk geen “dozenverkopers”. Er is een degelijke technische bagage in huis wat ik te zeerste kan smaken. Ik ervaar een zeer goede en vriendelijke oplossingsgerichte interactie met de klant. Een voorbeeld van hoe het moet !

Goede aankoop

Na enig speurwerk op internet naar een goede waterontharder kwam ik op de site van hydrotense.eu terecht bij de HighFlow 5800-SXT. Deze zeer voordelige waterontharder heeft een grote doorstroom capaciteit zodat mijn regendouche voldoende water krijgt en het bad snel vol is. Het zachte water was gelijk te zien in de waterkoker die mooi schoon blijft en aan mijn huid die niet meer schilfert en zachter aanvoelt. Mijn vrouw merkte het met schoonmaken van het sanitair. Dit is toch wel iets anders als een magneetblok bij de watermeter die ik jarenlang heb gehad maar niets van merkte. De zelfaanleg was goed te doen. Wij hebben dus geen spijt van deze aankoop.

Ik heb een waterontharder gekocht bij Hydrotense en ervoor gekozen om deze zelf te installeren. Na de installatie en het op druk zetten van de waterleiding bleek er water te lekken bij de o-ring(en) tussen de bypass klep en de besturingsunit. Waarschijnlijk heb ik per ongeluk de o-ring(en) wat beschadigd tijdens het monteren. Hydrotense heeft kosteloos een setje nieuwe o-ringen toegestuurd en na de installatie hiervan was het systeem volledig dicht en kon ik genieten van zacht water!

Professionele adviezen en begeleiding.

Wellicht zijn er goedkopere systemen te vinden, maar de paar euro's meer zijn het absoluut waard: zéér degelijke onderdelen, zeer goede adviezen, àltijd snelle reacties van het bedrijf. Niet verder zoeken. Aanbevelingswaardig.

Vakkundig en prettige communicatie

Ik had veel vragen en ben steeds vakkundig geholpen. De communicatie verliep vlot en helder

Offerte en Informatie

Ik ben zeer tevreden over deze shop. Je vraagt zelfs iets op de late avond op een zondag en men krijgt keurige informatie en uitleg over het product. Ik ben nu al zeer tevreden. En dan zal dan ook zijn met de levering van mijn product.

Goede support heeft tot een werkende oplossing geleid

Ik kon een water monster aanleveren die geanalyseerd is en waaruit bevestigd is dat mijn aankoop zou gaan werken. Goede ondersteuning bij verdere vragen en duidelijke communicatie. Ik heb de Heavy Duty ontijzeringsinstallatie gekocht en kan ik iedereen aanraden.

Uitstekende waterontharder voor een mooie prijs.

Onze waterontharder van Hydrotense voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen. Na een heldere uitleg wat wij nodig hebben en wat wij mogen verwachten werd alles snel en netjes geleverd. Wij hebben de waterontharder nu een tijd in gebruik en wij zijn dik tevreden. WS

slechte communicatie

Had dat duidelijk aangegeven hoeveel vierkante meter gras ik had. En dan moest ik die ontijzering filter hebben, maar helaas het werkte niet goed. Sneu geld, en als ik via mail reageerde lag het probleem bij mij. Ook als ik hier mij bevindingen hier wil neerzetten werd mijn IP geblokeerd. Ze wil alleen de positieve reacties laten zien

Geachte mijnheer Jonker, Jammer dat dit Trio- ontijzeringsfilterset niet aan uw verwachting voldoet. Alleen dat wist u eigenlijk vooraf al, bij de productomschrijving in de shop staan heel duidelijk de gebruiksmogelijkheden. Dat u over 'slechte communicatie' spreekt, heeft waarschijnlijk te maken met dat u niet naar onze adviezen wilde luisteren. Wij hebben uitgebreid e-mailcontact gehad en u op de grenswaarden van dit Trio-filterset gewezen. Voor huishoudelijke toepassingen en tot maximaal 3 mg/l aan opgelost ijzer. Uw waterverbruik van het beregeningssysteem gaat richting de 40 l/min. Naar aanleiding van uw omschrijving van een 'oliefilmpje op het water' waarschuwden wij u dat dat het gevolg kan zijn van ijzerbacteriën en niet van opgelost ijzer. En... ijzerbacteriën zijn niet te verwijderen met een ontijzeringssysteem. U is ook aangeboden, zoals we dat bij alle klanten doen die daar naar vragen, om het grondwater vooraf te testen. Ondanks al deze informatie, heeft u er toch voor gekozen om met dit kleine systeem uw beregeningswater proberen te ontijzeren. Met helaas een teleurstellend resultaat. Ons aanbod om de filterbehuizing terug te nemen was voor u niet aantrekkelijk genoeg. Helaas houdt het dan voor ons op. MvG, Willem van der Velde.

Compleet en betrouwbaar

Nadat diverse vrienden mij hadden overtuigd van het inzetten van een waterontharder op internet ingelezen en vergeleken. Uitgekomen bij Hydrotense op basis van product, duidelijke keuzemogelijkheden en op mijn vragen werd nagenoeg direct gereageerd met antwoorden die mij het vertrouwen snel gaven. Na bestelling, de volgende dag door Hydrotense gebeld wanneer de unit afgeleverd zou worden met de mogelijkheid om de dag aan te passen. Ongeveer een week later netjes afgeleverd op een kleine palet, stevig verpakt en tot mijn verrassing met 2 zakken zout Van 10 kg waarop ik niet gerekend had. Compleet om aan te sluiten en in gebruik te nemen. Ondertussen een week in gebruik en erg tevreden.

Perfect uitleg en service van vakmensen

Toen we onze regenwaterput staken, was het de bedoeling om deze ook voor drinkwater te gebruiken. Ik heb tot wel 30 e-mails verzonden met vragen en bijkomende vragen en deze zijn altijd zeer professioneel en grondig beantwoord. Het sprak dan ook voor zich dat we op het moment van bestelling voor Hydrotense kozen! De uitleg en kennis van zowel de producten maar ook welke passen bij welk probleem is zeer grondig waardoor je zeker kan zijn de correcte oplossing voorgeschoteld te krijgen. Onze installatie is getest door een labo nadien en doet alles en zelfs meer dan ons beloofd is.