vlotte levering, goed product en goede communicatie

Alles goed verlopen.

Goede instalatie

het is de bedoeling om mijn grondwater te zuiveren van roest ,in het begin was het ok ,maar min begint het toch al terug bruin te zien na enkele dagen ondanks dat het normaal met deze installatie toch zo een 100000 l zou meegaan die filters ,zou kunnen dat wij zeer veel ijzer on de grond hebben?

Ik heb niet goed genoeg gekeken op de site

De filter die innestelde heb werkt niet omdat ik iets over het hoofd had gezien tijdens mijn bestelling

prima service, vooral wat info betreft

Bij twijfel krijgt men prima telefonisch info.

Prima levering en telefonisch advies

Zie boven

Zeer vlotte levering.

zeer goed

Correcte uitleg, ook de levering was op de vooraf gestelde datum geleverd

Uitstekende service, bij vragen krijg je snel een betrouwbaar persoonlijk advies of alternatief. Prijs is goed en de levering heb ik niets op aan te merken.

Goede prijs kwaliteit, snel geleverd

Online bestellen is eenvuodig en als je handig bent en van plan om aansluiten zelf te doen is het niet erg moelijk. Ik kreeg snel en goed antwoord op de vrgen die ik had.

Prima product met duidelijke installatie handleiding

Voor aan koop prima geholpen met vragen die ik had en de bestelde waterontharder werd netjes geleverd. Ook de bijgeleverde handleiding voor installatie is heel duidelijk. De Ontharder StandAlone 12L is nu bijna een week in bedrijf en ben er zeer tevreden over.

Goede zaak

Ben een terugkerende klant, tevreden over de producten en de behandeling

Tevreden klant

Duidelijke informatie verstrekking tijdens een aantal telefonische contacten. Goede producten, professioneel No nonsens bedrijf. Snelle reactie op vragen via e- mail.

Tevreden, hopelijk voor lange duur

Alles correct geregeld, alleen jammer dat de kwaliteit van de verkoopnippels 1'' naar 3/4'' bij inloop van zacht plastic zijn. Lekten na montage, draad beschadigde zichzelf, vervangers zijn bovendien ook nog niet overal makkelijk verkrijgbaar. Hoop dat dat niet de zwakke schakel blijft. Verder zeer tevreden, zeker over snelheid van leveren en correctheid daarvan.

Vlug geleverd

Profesionele zaak

Heb een waterzuiveringsinstallatie gekocht. Levering was keurig snel en goed verzorgd. Na vragen over de installatie werd ik snel gebeld enwerden mijn vragen uitermate duidelijk beantwoord

ok

Conform verwachtingen

Zeer gedegen en goed advies

Alvorens een waterput te laten boren heb ik contact gezocht om de mogelijkheden te onderzoeken om de waterkwaliteit te verbeteren. De buren hebben namelijk zeer veel last van aanslag van het water van de put die zij hebben. Na een analyse van het water dat ik opstuurde, een zeer duidelijk en helder advies gekregen.

Pluspunten

Goede communicatie en erg behulpzaam. 2x wateronderzoek laten uitvoeren. Geholpen met de juiste informatie.

Geen

Pluspunten

Wat een fijn bedrijf. Mooi snel geleverd, installatieuitleg zeer compleet. Een serviceafdeling die weet waar ze het over hebben. Een echte aanrader. !!!

Verbeterpunten ?,,tsja,..eigenlijk niet nee. Van mij krijgen jullie een dikke 10.

Pluspunten

prima bedrijf. offerte via mail en netjes gebeld wanneer ik de levering kon verwachten. Vandaag de seduction familie ontharder netjes verpakt ontvangen en geplaatst.

Alleen de waterhardheid leek niet ingesteld op de controller.

Pluspunten

Klantvriendelijkheid, behulpzaam, deskundigheid, nazorg, enz

Geen tot nu toe.

Pluspunten

Concurerende prijzen Goed samengestelde installatie kits voor af en aanvoer waterontharders

Resup cleaner zou als accesoire bij de waterontharders kunnen staan.

Pluspunten

goed materiaal die je aankoopt, zeer goede uitleg en hulp als je vragen stelt. Goede nalevering bij vervanging filters, ze zien zelfs dat je de verkeerde hebt besteld en passen dit na een verwittiging naar mij toe zelf aan, echt topbedrijf in mijn ogen.

voor mijzelf kan dit gewoon niet beter. denken met u mee en helpen echt waar ze kunnen. weinig zo een bedrijven te vinden

Pluspunten

een zeer goed bedrijf goede voorlichting over materialen heel klant vriendelijk

geen verbeterpunten

Pluspunten

Goed, voordelig en een uitstekende klantenservice en benaderbaarheid! Persoonlijke aandacht staat voorop bij dit bedrijf.

Parklaan 9 5061 JV Oisterwijk