Kwaliteitsproducten, goede service

Contact online is makkelijk en eerlijk.

Beste Frank, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je het contact als makkelijk en eerlijk hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Tijdvooreennieuwe.nl

Je komt er niet vanaf

Heb 2x opgezegd krijg gewoon weer een onderbroek opgestuurd. Vervolgens krijg ik als antwoord na mijn 1 na laatste afmelding dat ze een ander merk hadden aangeboden ik had hier niet op gereageerd .dus gaat abonnement gewoon door heb aangegeven laatste onderbroek retour te willen zenden maar het geld is net gewoon weer afgeschreven. Echt slecht !! Is nu opgelost mag laatste onderbroek houden en heb nu schriftelijk bevestiging dat automatische incasso is stopgezet. En laatste betaling is terug ontvangen. Bedankt *****!!

Mega!

Super fijn, het dames BB ondergoed! Kwaliteit altijd top! Ook mijn vriend heeft een BB abb. Altijd fijn om hem iedere maand weer een nieuwe te zien dragen ;)

Mijn man heeft al maanden keurig netjes leuke onderbroeken!

De onderbroeken zijn altijd op tijd, nieuw, afwisselend en echt met leuke printjes! Blij mee!:)

Gewoon helemaal top!

Altijd op tijd en altijd naar wens. Zeer tevreden met de service en fijne producten.

Goed concept en hoop dat het voor altijd blijft

Maandelijks netjes optijd verstuurd. Ik word blij van de verrassing! Nogmaals Top!

leveren keurig op tijd alleen jammer dat ze wat anders leveren

echter hebben het na een mail helemaal top opgelost

Goede kwaliteit en ruime keuze

Leuke, vrolijke sokken

Sokken waar je blij van wordt en ze zitten lekker

De sokken waren leuk maar……

De sokken werden snel geleverd na bestellen. Echter werd er op de website gezegd dat de sokken van de nieuwe collectie kwamen en dit is niet het geval. Toen ik ze opzocht bleken ze in de sale te zijn. Nu kan het zijn omdat het eerste paar maar 1 euro was dat ze deze keuze hebben gemaakt. Maar ik hoop bij het volgende paar dat de belofte wordt nagekomen. Na bovenstaande review te hebben geschreven kreeg ik binnen een paar dagen een mail van de sokkenbaas.nl. Hierin excuses voor het ongemak, uitleg waar het mogelijk mis was gegaan en de belofte dat dit niet meer zou voorkomen. Daarnaast zou ik het geld voor de eerste maand retour ontvangen. Het geld stond een dag later op mijn rekening. Super goed afgehandeld van de sokkenbaas.nl. Bedankt!

Een dag na het afsluiten van mijn sokken-abonnement had ik het eerste paar al in de bus leggen. 4 sterren gedaan omdat ik verder nog niet veel ervaring heb met dit bedrijf.

Super tevreden

Elke maand een verrassing. Hier word ik blij van! Ga zo door. Ik hoop dat dit voor altijd blijft bestaan

Fantasisch

1e paar sokken ontvangen snel geleverd kan niet wachten tot de volgende komen

Mooie sokken van een goede kwaliteit.

Kwalitatief goede sokken, voor een zeer acceptabele prijs.

Bestelling niet ontvangen op

Ik heb mijn bestelling rond de gebruikelijke datum (25e van de maand) niet ontvangen, kwam op 2 maart. Dit was mijn eerste bestelling dus informeerde ernaar per mail. Werd goed opgepakt in een antwoordmail. Kees

Snelle bevestiging van bestelling. Klacht bezorging snel en prima opgelost en geld direct teruggestort.

super snel en gewoon goed!

Voor de tweede keer een verjaardags-abonn genomen. Omdat de 1e keer probleemloos verliep.....elke 3 mnd keurig op tijd verstuurd ennnnn kwaliteits sokken!!

Super service!!!!

Door mij bestelde sokken bleven uit. Na eenmalig mailcontact werd gelijk het probleem opgelost. Nieuwe zending werd gelijk verstuurd en kwam vervolgens netjes binnen. Super service!!!

Erg fijn

Mijn man is er erg blij mee.

Bestelling te laat afgeleverd door de fietskoerier en sokken verkreukeld

24 december kreeg ik december kreeg ik de melding via de mail dat ze waren bezorgd om 16.05 uur. Waren helemaal niet bezorgd, contact gehad met hun klantenservice, konden niets voor me doen. Jammer van de Kerst kadootjes, uiteindelijk werden ze maandagavond rond 20.30 bezorgd. Vreemd allemaal.,

Ik heb de sokken niet

Ik heb de sokken nooit ontvangen. De post nl zei dat ze in mijn brievenbus zaten maar ik heb ze niet gezien.

Goed geregeld

Wekt vertrouwen

Een goede eerste ervaring

Mijn bestelling is binnen de toegezegde tijd en in goed ingepakt aangekomen. Misschien kan een volgende keer een bubbeltjes enveloppe gebruikt worden i.p.v. een doosje, dat kan best.

Ben gelijk benaderd door de klantenservice met een vriendelijk bericht over de vertraging van mijn pakket. Mooie oplossing werd gelijk geboden! Pakket zou op 3 dec bezorgd worden, uiteindelijk werd het 7 dec en dus te laat voor Sinterklaas. Zonder een verdere mededeling over de vertraging.

Snelle en nette levering.

Over Tijdvooreennieuwe.nl

Nooit meer gaten in je sokken of onderbroek!? Tijdvooreennieuwe.nl is het sokken en onderbroeken abonnement! Bestel uit je favoriete merken en wordt elke keer verrast met een nieuw paar sokken of een nieuwe onderbroek. Hoe vaak je een nieuwe ontvangt stel je zelf in. Je kan elke maand, om de twee maanden of om de drie maanden een nieuwe ontvangen.