Dit is precies wat ik zocht, mijn eigen vertrouwde merk (Muchachomalo), goedkoper dan losse verkoop in de winkel of waar dan ook op internet, gratis bezorgd en nooit meer omkijken naar! Leuke verpakking ook, ik ben helemaal tevreden en kan dit iedereen aanraden!

Super leuk!

Elke keer keek ik weer uit naar mijn nieuwe onderbroek. Want het is een soort cadeautje. Je weet nooit wat voor print je krijgt. En elke keer was de verassing weer super. Maar heb inmiddels een grote collectie onderbroeken en zodra de tijd er weer voor is maak ik er zeker weer gebruik van.

Fantastische producten, persoonlijke service & iedere maand een leuke verrassing!

Ik heb nu al een tijdje een abonnement op boxershorts van Muchachomalo voor mijn vriend en voor mezelf een abonnement op Happy Socks. Na een paar maanden heel eenvoudig de maat gewijzigd van de boxershorts. Tot nu toe is alles op tijd geleverd en zijn we iedere keer blij verrast met het ondergoed en de sokken! Al met al: betrouwbaar, snel, persoonlijk en mooie producten!

Ze zijn heel netjes

Ze lossen alles netjes op

Very helpful customer service

Their facebook customer service answers promptly and at all times of the day to assist. Very helpful. :-)

Jammer

Ik vind het jammer dat jullie niet met vrouwen boxers werken.. Dan zou ik er zekers 3per maand willen 😍

Hallo Lisa, We zijn inmiddels 2 maanden verder en hebben intussen ook dames ondergoed! Sterker nog, je kunt kiezen tussen "Shorts, Hipsters en Strings". Wellicht dat dit van een 4 een 10 maakt ;-)

Geen contact te krijgen

Meerder malen contact gezocht middels email en telefoon. Op mijn email wordt niet gereageerd en de telefoon staat op voicemail dat het nummer niet bereikbaar is. Op de site stond dat je makkelijk van het abbonement stoppen....zo ben je nog even bezig. Geen aanrader dus

Beste Rob, Een e-mail is voldoende om je abonnement stop te zetten. We hebben geen e-mail van je gezien. Als je even contact opneemt middels info@tijdvooreennieuwe.nl dan maken we dat uiteraard direct in orde voor je

Goede oplossing = goede service

Er was een pakketje niet bezorgt en de klantenservice (Marcel Stuivenberg) gaf aan dat het probleem bij de bezorgdienst lag, maar dat dat niet mijn probleem mocht zijn. Het is op een hele nette en correcte wijze afgehandeld en volledig naar tevredenheid. Als iets niet goed is hoor je dat altijd, maar ik vind het juist belangrijk om je te laten horen bij goede service. Dus bij deze : mijn dank en complimenten. Met vriendelijke groet, Jeroen de Bruin.

Super gave boxershorts, scherpe prijs

Bjorn Borg is normaal veel duurder en moet je altijd per twee kopen, nu krijg ik er elke maand ÊÊn en betaal ik minder dan in de winkel plus dat hij gratis op mijn deurmat valt! Lekker bezig mannen, goed concept! Oh en ze zijn ook erg vriendelijk! Had een keer wat vragen en werd keurig en snel te woord gestaan via de chat.

Nu 1 keer besteld en 2 onderbroeken opgeleverd gekregen door een fout

Nu 1 keer besteld en 2 onderbroeken opgeleverd gekregen door een fout. Contact opgenomen netjes en mag ze gewoon houden super 👍👍

Snelle en goede service

Ik heb inmiddels al verschillende boxers mogen ontvangen, allemaal van zeer goede kwaliteit. Laatst echter een boxer ontvangen in de verkeerde maat. Hier een mail over gestuurd, binnen een paar minuten antwoord en diezelfde dag werd er een nieuwe boxer opgestuurd. Snelle service en prima opgelost!

Pluspunten

Snelle service! Boxer te groot, appje er wordt direct een maat kleiner toegestuurd. In een winkel duurt ruilen langer

Pluspunten

Goede levering en bij een klacht wordt het direct opgelost.

Pluspunten

Nu 7 maanden lid en tot nu toe enorm tevreden, ik krijg elke maand een Bjorn Borg met print en sinds deze maand ook een paar Happy Socks, printjes zijn eigenlijk altijd ook precies mijn smaak.

Zou leuk zijn als we inspraak hadden in de modellen maar snap dat het concept daar niet naar is.

Pluspunten

Super vriendelijke na de klant toe Leuk en gezond bedrijf Super gave boxers Klant is koning

Niks op aan te merken! Had chat gestuurd en word netjes beantwoord super snel en proffesioneel opgepakt en afgehandeld Ik zeg voor mooie Boxer van goeie kwaliteit is dit zeker een aanrader!

Pluspunten

Mijn favoriete onderbroeken vanaf nu op me deurmat. Kan het nog chiller?? abonnementje gekregen van mn vriendin en moet je zeggen dat ik nog nooit zo blij bent geweest met een cadeau. Krijg namelijk elke maand een nieuw cadeautje ;D

Geen!

Pluspunten

Boxerabbonement op 22 dec afgesloten. Helaas hadden we deze in het nieuwe jaar (lees: 4 jan) nog steeds niet ontvagen. DIt werd goed opgepakt en gelijk werd er een nieuwe opgestuurd. Zonder discussie. 'S avonds kwam toevallig de boxer binnen en de dag erna nog een. Hier heb ik gelijk een mail achteraan gestuurd en we mochten de boxer houden. Super service!

Ga zo door!

Pluspunten

Snelle en persoonlijke reactie. Snelle levering en goede kwaliteit. Echte aanrader dus.

Pluspunten

Bijzonder klantvriendelijk , makkelijk bereikbaar , reageert snel en komt afspraken na. Je wordt als klant positief verrast!

Pluspunten

Buiten de goede service qua reactie via mail, vind ik het machtig mooi dat ze de concerentie aangaan met de winkel. Het abonnement bedrag + de gratis bezorging is een schot in de roos.

Misschien is het een idee om de abonnementhouders elke maand een keuze te geven van de ingekochte boxershort, wie het eerst komt wie het eerst de mooiste heeft.

Pluspunten

Is er iets niet goed of heb je liever wat anders dan hoef je maar een email te sturen en je wordt meteen geholpen. Zo had ik verkeerde boxer. Boxers mocht ik iemand blij mee maken en andere werden meteen opgestuurd!

Nog niets opgemerkt

Pluspunten

Super tevreden en altijd op tijd geleverd zonder gedoe! Wil ik meer boxers wordt het meteen geregeld! Hou dit zo vol ik ben een super tevreden klant!

Pluspunten

Kleurrijke en originele boxer ontvangen, erg benieuwd naar de volgende..

Van tevoren aangeven welk boxershort er wordt verzonden, wellicht de klant de keuze geven om de eerste zelf uit te kiezen.

Pluspunten

Ik heb zelf een abonnement waar ik zeer tevreden over ben! Nooit meer mis pakken, maar elke maand een nieuwe! :) Bedankt tijdvooreennieuwe.nl voor jullie service!

Pluspunten

Leveren netjes zoals beloofd

Geen idee