Verkeerde sokken geleverd andere print

Andere print dan dat ik had besteld en een dag later geleverd hier had ik geen probleem me Het is allemaal netjes opgelost

Prima verlopen

(Natuurlijk) leuke sokken besteld, kreeg netjes een mail dat helaas de voorraad daarvan op was en gelijk keuze uit 3 gelijkwaardige soorten sokken. Met de keus bestelling afmelden. Dat heb ik natuurlijk niet gedaan. Keus zat. Volgende dag in huis.

Goede service en netjes verpakt!

Ik ontving de happy socks snel en netjes verpakt, ik ben happy!

hele snelle levering, vandaag besteld ,volgende dag al in huis

Sokken waren bij Happy Socks zelf al uitverkocht, maar de Sokken Baas had ze nog! En de volgende dag in de bus. Top!

Snel geleverd, helemaal top

Heel veel vertraging

Heel Lang moeten wachten

Snel geleverd en ziet er goed uit

Ruime abonnement mogelijkheden. Duidelijk. Ben verrast door snelle levering na afsluiten van mijn eerste abonnement.

Leuke sokken, snel bezorgd

Prima ervaring, sokken waren goed verpakt en snel geleverd. Mogelijkheid om een sokken-abonnement te nemen

Snel bezorgd en ruime keus

Snel bezorgd en ruime keus voor een goede prijs

1 keer gekregen daarna nooit meer

Heb 1 keer de sokken gekregen en Nu al twee keer afgeschreven en een paar mailtjes verder en nog steeds geen sokken....echt blij word ik hier niet van

SuperSok

Mijn ervaring omschrijf ik alsvolgt: Unibuka sokken bestelt. Het is mijn 2x keer dat ik dit merk koop. Bevalt mij uitstekend. Gezellige kleuren, leuke printjes, goede stof, blijft top in de was en de maat zit als gegoten.

Mijn bestelling werd snel geleverd en was keurig verpakt.

Leuk om naar mensen te sturen

Eens wat anders door de brievenbus

Leuke sokken!

Sokken zitten fijn, mooie kleuren. Snelle levering!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Ruim assortiment toffe sokken

Goede ervaringen met De Sokkenbaas!

Vlotte bezorging, sokken worden prima verpakt en ruime keuze!

Perfect de sokken en goede service

Zeer tevreden over het bedrijf sokken snel geleverd

Zulke leuke sokken!

Gezellige sokken en een prima service

alles klopte zowel de prijs kwaliteit mail verkeer en bezorging. warm aanbevolen.

Leuke sokken

Leuke sokken en snel geleverd

Teleurstellend

Na het terug kijken van alle afschrijvingen, blijkt dat wij over een heel jaar maar 6 leveringen hebben ontvangen, maar wel 12 x hebben betaald... Abb direct stopzetten gezet, en benieuwd of ze dit netjes gaan oplossen

super service

Even verbaasd met het pakketje toen begreep ik waar het vandaan kwam meteen opgemaakt en wat een super leuke sokken ben er erg blij mee. Hou van leuke grappige sokken dus deze zijn perfect

Geweldige klantenservice

Na een vergissing in het adres is alles heel erg snel opgelost en bij mij bezorgd! Echt super! Ook de kwaliteit van de sokken is fijn, ben er heel erg blij mee!

Over Tijdvooreennieuwe.nl

Nooit meer gaten in je sokken of onderbroek!? Tijdvooreennieuwe.nl is het sokken en onderbroeken abonnement! Bestel uit je favoriete merken en wordt elke keer verrast met een nieuw paar sokken of een nieuwe onderbroek. Hoe vaak je een nieuwe ontvangt stel je zelf in. Je kan elke maand, om de twee maanden of om de drie maanden een nieuwe ontvangen.