Heel erg tevrede

Goede service. Prima bedrijf zijn prima sokken.

goede kwaliteit snelle levertijd

Gemakkelijk besteld, goede kwaliteit en zoals gezegd snel geleverd (helemaal in coronatijd)

Happy socks gekocht. Voor 16.00uur besteld en toevallig de volgende dag vóór 10.00uur al in huis. Mooie sokken, goede kwaliteit.

Goede service snelle levering

Veel keuze. Duidelijke site

super

Snelle levering en mooi product

Helemaal top!

Ik had laatst mijn abonnement afgesloten en binnen 3 dagen was mijn eerste paar sokken al binnen. Goede service, kan niet wachten op het volgende paar!

Leuke sokken!

Sokken werden goed verpakt geleverd.

Nog steeds geen sokken ontvangen na 4 weken

Op tijd ontvangen, goede communicatie, leuk product

Wij kregen nog niks

Nog niks van ontvangst

Geweldige sokken en goede service

Geweldige sokken die netjes elke maand worden bezorgd! Laatst contact gehad over een kapotte sok bij levering, snelle reactie en afhandeling en binnen 3 dagen een nieuw paar sokken ontvangen.

Slecht

Zit nog steeds te wachten

Niks ontvangen

Ik heb deze maand niks ontvangen

Teleurgesteld

Happy stocks is mij vooral bekend om de zotte en kleurrijke figuren. Heb nu 2x op rij gewoon saaie sokken met ruiten ontvangen, lijkt of ze van deze in de winkels niet afraken en via deze weg toch kwijtraken. Ik kijk het nog even uit. Hopelijk volgen snel de sokken waar ik eigenlijk voor inschreef

Goeie service, leuke sokken

Tt

Recent een klacht neergelegd, die prima wordt opgelost.

Leuke verrassingen

Heel leuk om verrassende sokken te krijgen. Super!

Comfortabel

Ik heb een goeie maar financiële gezien moet je echt rijk zijn ik beveel mensen het aan als ze het kunnen missen maar mensen die het niet kunnen missen beveel ik het niet aan

Precies wat ik nodig had

Ik zocht al vaak naar happy socks. Zo kan ik ze eindelijk sparen. Ik hoop dat er ook rond de feestdagen sokken bij komen en die bij erbij passen. Maar helemaal top. Nog geen dubbelen niks. Zeker een aanrader

Elke keer opnieuw aangenaam verrast door de mooie sokken

Lekkerzittendesokken

De stof is fijn, het is zacht en glijd makkelijk over je voet. Kwaliteit is goed. Na het wassen had ik verwacht dat die flink ging vervagen maar gelukkig WAS dit niet het geval ;p

Super leuk

Heel leuk abonnement

TOP!

Ik had de verkeerde sokken ontvangen. Binnen 1 dag waren de goede alweer opgestuurd! :) super tevreden mee!

ze zitten verschrikkelijk lekker

niets aan te veranderen, gewoon top

Had leukere exemplaren verwacht

Levering was voldoende. Variatie teleurstellend.

Groenestraat 294 6531JC Nijmegen

262035005

Over Tijdvooreennieuwe.nl

Nooit meer gaten in je sokken of onderbroek!? Tijdvooreennieuwe.nl is het sokken en onderbroeken abonnement! Bestel uit je favoriete merken en wordt elke keer verrast met een nieuw paar sokken of een nieuwe onderbroek. Hoe vaak je een nieuwe ontvangt stel je zelf in. Je kan elke maand, om de twee maanden of om de drie maanden een nieuwe ontvangen.