Snelle verzending en fijne klantenservice.

Prima gerelgeld

De Sokkenbaas komt na wat is belooft.

Kwaliteit is tot nu toe goed en de motieven tot nu toe zijn niet zo leuk.

Kwaliteit goed maar de motieven zijn niet zo leuk.

Super snel geleverd en erg leuk

Eerste x gehad super snel en super leuk ga er graag mee door

Super !

Heel fijn, ik krijg eens per twee maanden ee paar sokken thuisgestuurd. Leuke sokken met goede kwaliteit !

Helemaal happy

Was een beetje laat bezorgd maar komt wss door de feestdagen. Hele leuke sokken ben benieuwd naar de rest.

erg leuk

heel goed

Snelle levering!

Netjes verpakt, snelle levering, leuke sokken!

Redelijk product

De service vanuit sokkenbaas is opzich prima. Ik heb gevraagd om geen “meisjes” sokken te sturen, dit gaat niet altijd goed. De kwaliteit van HappySocks vind ik matig. Sommige zitten heel strak, na een aantal keer dragen, vallen er gaten in. Maar ze zijn wel leuk!

Vlotte en correcte levering

Vlotte en correcte levering

Er zijn leukere happy socks

Er zijn leukere happy socks, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Naar mojn idee ontvang ik niet iedere maand een paar sokken

Goeie snelle service zelfs in de drukke kersttijd

Goede ervaring

Netjes en snel geleverd

Snel geleverd, goede service na een foutje

Ik bestelde een sokken giftbox om cadeau te doen. Helaas kwamen de sokken per stuk verpakt in een envelop aan. Minder leuk om als cadeau op te sturen.. na contact met de sokkenbaas wel een heel leuk berichtje met een aangeboden tegemoetkoming, was niet de bedoeling geweest dat ze zonder giftbox geleverd zouden worden! Super service dus! Verder was de levering heel vlot, wat dat betreft zeker een aanrader dus.

Mooier en kwaliteitsvolle kousen in leuke prints . Super tevreden . Brengt kleur in mijn leven .

Duidelijke site en snelle levering.

Wat leuk, zoveel verschillende soorten sokken. Ik was op zoek naar grappige geitensokken voor 3 mannen, die zichzelf "team geit" noemen. En hoefde niet lang na te denken om deze sokken te bestellen.

Snelle levering!

De bestelde sokken werden snel geleverd. Fijn en betrouwbaar!

Zou leuker vinden als er nog speciale inzitten. Maar zitten heerlijk!!

Prima sokken, zien er leuk uit en zitten goed

Snel en tof

Was een cadeautje voor een gekke sokken fan, die heel veel van zn sokken zou zien, gezien die (op 15 jarige leeftijd) een nieuwe heup moest ivm onherstelbare breuk.. hij kreeg er in elk geval weer even een lach op zn gezicht van.

Fijne sokken

Fijne sokken die elke maand netjes op de mat liggen. Helemaal top

Goed naar onze zin, prima!

Elke maand leuke sokken voor mijn dochter als kado. Ze vond het helemaal geweldig en telkens optijd.

Inmiddels contact met sokkenbaas gehad

En stom natuurlijk want de post doet idd niet wat ze zou moeten doen..sokken zijn verzonden dus komt goed. Degene die met kerst het eerste paar ontving was reuze blij met de verrassing van een sokkenabonnement.

Groenestraat 294

6531JC Nijmegen

262035005

Over Tijdvooreennieuwe.nl

Nooit meer gaten in je sokken of onderbroek!? Tijdvooreennieuwe.nl is het sokken en onderbroeken abonnement! Bestel uit je favoriete merken en wordt elke keer verrast met een nieuw paar sokken of een nieuwe onderbroek. Hoe vaak je een nieuwe ontvangt stel je zelf in. Je kan elke maand, om de twee maanden of om de drie maanden een nieuwe ontvangen.