Top, en zeer goed contact over producten.

Ik bestelde een deken, en dit duurde iets langer , en ik ben meteen op de hoogte gebracht. Top!

Super goede service

Ik ben super tevreden over ros ruitersport. Mijn bakstukken van mijn hoofdstel waren geknapt. Dit waren geen standaard bakstukken. Bij een aantal ruitersport zaken werd ik afgescheept maar bij ros echt super fijn geholpen! Stonden mij heel vriendelijk te woord en met 1 dag had ik mijn bakstukken al binnen. Geweldige service en super vriendelijk!

Super tevreden!

Snelle levering en goede service!

Dag na bestelling al in huis met leuke boodschap en attentie voor het paard.

Goed geregeld

Er werd nog even telefonisch gecheckt of het erg was dat de levertijd wellicht iets langer kon duren. Of dat erg was.

Geweldig fijne service

Ik bestelde rijlaarzen. Deze waren uit voorraad bij de leverancier, maar ik werd bij elke vraag die ik stelde prima op de hoogte gehouden van het verloop en heb de laarzen net ontvangen. Hier bestel ik zeker opnieuw!

Snelle levering, alleen product niet nagekeken voor verzending. Ontbreken 2 stras steentje op het product. En een lichte beschadiging

Netjes te woord gestaan

Keurig geholpen telefonisch met het uitzoeken van de juiste maat cap. Netjes verpakt en wat lekkers erbij, ook nog snel in huis.

Keurig

Er werd netjes gebeld dat product niet op voorraad was.

Netjes en correct

Mijn bestelde product was niet op voorraad. Ik werd direct gebeld en geïnformeerd. Ze vroegen wat ik met de bestelling wilde doen.

Ze hebben super geholpen! Super service!!

Heel klantvriendelijk en heel behulpzaam!!

heel goed geholpen

keurig voor de telefoon , en daardoor een mooie broek ontvangen in de juiste maat. Zeker een aanrader om nog een keer te bestellen.

Zeer slecht

Na 6 weken hebben gewacht op standaar maat laarzen krijg ik een slecht product geleverd. Krijg vervolgens te horen dat de laars te hoog is en dat de laars hierdoor overal deukt. Meerdere speciaalzaken vertellen mij dat de maat prima zit. Wat een slechte service hier word wel duidelijk dat er een gebrek is aan verstand van de verkochte producten. Daarnaast is het niet gewoonlijk dat je het probleem bij de leverancier neerlegt. Hun hebben het product niet verkocht.

Beste Jasmijn, Wij betreuren dat de Petrie rijlaarzen niet goed zijn bevallen. Echter meldde jij dat er een productie fout in de laars zat, wij zijn hier direct mee aan de slag gegaan en navraag gedaan bij de producent Petrie. Later bleek dat jij helaas zelf de verkeerde maat hebt besteld waardoor de laarzen te groot zijn. Wij vinden het jammer dat je niet in het zichttermijn contact met ons hebt opgenomen maar direct met de laarzen bent gaan rijden. Je bent niet bij ons wezen aanmeten in de winkel dit je elders gedaan, waarbij jij je oude laarzen vergelijkt met de nieuwe ondanks het een ander type rijlaars, leersoort en een andere maattabel. We vinden het jammer dat je niet bij ons in de winkel langs bent geweest om ze aan te passen/meten. Wij hadden je graag verder geholpen, maar laarzen die al meerdere malen gebruikt zijn en geen productie fout hebben kunnen wij jammer genoeg niet terug nemen.

Slechte service!

Verkeerde maat opgestuurd gekregen dus direct gebeld, was de persoon die daarover ging er niet dus 3 dagen wachten. Word ik eerst 2 keer onder werk gebeld terwijl er was besproken dat ik terug zou bellen. Heb ik dus die middag terug gebeld, geen excuses nog geen sorry, maat het pakket moest terug gestuurd worden en als het weer terug bij hun binnen was kon pas de jas in de maat die ik had besteld naar mij gestuurd worden. Maar de maat die ik had besteld was ook nog eens niet op voorraad. Nou nu dan eindelijk m’n jas binnen.

Betrouwbaar en snel

In de winkel een cap gezien van 110 euro. Mijn dochter vond deze online voor 86 online. Ik ben niet van het internet maar het prijsverschil is groot genoeg om het eens te proberen. Heel prettig om een bevestiging te krijgen van de bestelling en een bericht wanneer de cap geleverd wordt. Dit alles ging supersnel!! Heel verrast door het gemak en de snelheid en zeer tevredem met de aankoop.

Zeer vlotte service!

Zeer vlotte levering, mooie korting, aangename webshop!

Zeer goede service

Super goede service en goed te bereiken per telefoon. Komen afspraken goed na. Ik moest wat lang wachten op mijn bestelling, maar op telefoon werd snel gereageerd en de lange wachttijd gecompenseerd met een leuk presentje voor het paard. Zeker aan te raden

Ik moest wat langer wachten op mijn bestelling, maar op mijn mail werd snel gereageerd en de langere wachttiJd gecompenseerd met een leuk presentje.

Top service!

Zeer goede service, goed te bereiken zowel per mail als telefonisch. Alles wordt netjes en snel afgehandeld.

Betrouwbaar, snel en veelzijdig

Met spoed een bitloos hoofdstel nodig omdat mijn 3 jarige paard geopereerd werd aan haar gebit de volgende dag en stilzetten geen optie is. Bij mij in de buurt weer niets te krijgen zo kwam ik op jullie site terecht. Besteld en de volgende dag in huis. Keurig een mail gekregen met verzendgegevens. Hoofdstel past precies en is precies zoals op de website/foto staat. 1 tip, op de betaalpagina een opmerkingenveld toevoegen, dan kan ik de bezorger vertellen dat het achter het hek geplaatst kan worden bij afwezigheid. Dan hoef ik niet thuis te blijven. Erg handig.

Ik zocht voor mijn kleindochter een roze cap van een bepaald merk. Had deze al eerder ergens anders besteld, maar die was niet meer leverbaar. Eerst gebeld met Ros of zij deze echt nog hadden en dat was het geval. De cap was snel in huis, kleindochter zal blij zijn !

Vriendelijk en snel

Bij vraag van mij telefonisch heel goed te woord gestaan. Namen alle tijd ervoor. Bestelling correct en snel afgehandeld.

Super snelle levering

De ene dag bestelde ik een deken en de volgende dag al in huis. Prima levering dus.

Snelle levering met een lekker extraatje

Online een mooie witte rijbroek besteld. Broek werd super snel geleverd en er zat ook nog eens een lekker extraatje voor m’n paard bij

Fijne mensen, goede producten, goede prijzen

Ontzettend fijne winkel met bijzonder vriendelijk personeel. Ik kan mijn ervaring niet anders dan zeer positief omschrijven!