Ik had een barepackpad besteld. Deze was helaas niet op voorraad. Ik werd netjes gebeld wat ik wilde. Hij is inmiddels binnen en mijn man is er super blij mee!

• Welk product heeft u gekocht? Barebackpad
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Super klantenservice en snelle levering

Ik wilde een deken kopen voor mijn IJslander en dat is niet zo eenvoudig. Medewerkers zijn goed bereikbaar, geven uitgebreid advies en durven ook kritisch te zijn. Ik heb met veel vertrouwen een (prijzige) deken gekocht en deze blijkt echt perfect te zijn. Bedankt voor deze fijne aankoopervaring, ik kom zeker terug bij jullie

• Welk product heeft u gekocht? Bucas Power Turnout
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? ja

helemaal tevreden

snelle en correcte levering

• Welk product heeft u gekocht? Teugels
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? ja

Gunstig geprijsd

Ik was op zoek naar een paar outdoorlaarzen. Deze heb ik gevonden bij ROS. De laarzen waren bij hun een stuk goedkoper dan in andere (web-)winkels. Bij de levering zat zelfs een aardigheidje voor het paard, die ik niet heb ;-). Wel leuk om te krijgen en daar maken we iemand anders weer blij mee.

Geweldige winkel!

Deze winkel heeft mij echt goed geholpen! Ik had een deken besteld bij Ros ruitersport, maar er was een vertraging waar ze me direct van op de hoogte hebben gesteld. Ik legde toen aan hun uit dat ik de deken echt zo snel mogelijk nodig had i.v.m. mijn pony die net een operatie had gehad en er werd meteen mee gedacht hoe dit opgelost kon worden. Doordat ze zo meedenkend waren, heb ik de deken deze week nog in huis kunnen krijgen en staat mijn pony gelukkig weer warm. Ook de deken ziet er top uit! Dankjewel!

• Welk product heeft u gekocht? Harry’s horse staldeken 500 gram
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeker

Super mooi hoofdstel en vriendelijke service!

Vriendelijke service. Hoofdstel was niet op voorraad maar ze deden er alles aan om deze optijd te laten bezorgen. Hoofdstel is van mooi kwaliteit en soepel leer en een goede pasvorm.

• Welk product heeft u gekocht? Schockermohle rio
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Klantgericht bij bestelling maar ook retour

Eerst melden dat de levering langer ging duren, wat we al wisten, en bij de retour ontvangst weer bellen of er nog iets anders geleverd moest worden of dat ze ons nog kon helpen.

• Welk product heeft u gekocht? Outdoor laarzen
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Nee want verkeerde maat.

Behulpzaam

Gebeld toen bleek dat het artikel besteld moest worden en wat later werd bezorgd, zeer attent. Toen ik het verkeerde artikel had besteld en het teruggestuurd moest worden goed geholpen om nog een alternatief te zoeken wat helaas niet gelukt is. Zeer behulpzaam team en vlot antwoord terug.

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Vriendelijk

Goede communicatie rondom levertijd die langer was, maar viel hardstikke mee

• Welk product heeft u gekocht? Paardrijlaarzen

Boven verwachting goed

Uitstekend. De levering duurde iets langer, daar werd ik over gebeld en geïnformeerd en toen was het uiteindelijk nog weer sneller dan voorspeld was.

• Welk product heeft u gekocht? Laarzen
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeker

Problemen met schoenen perfect opgelost

• Welk product heeft u gekocht? Schoenen Ariat

Top! Hele fijne behulpzame winkel/personeel

Ik was op zoek naar nieuwe ariat rijlaarzen, had deze besteld enkel de maat was niet goed. Verkoper heeft 3 maal met mij gebeld om samen uit te zoeken welke rijlaars het beste bij mij past; alsook heeft de verkoper contact gezocht met ariat zelf. Hartelijk dank!

• Welk product heeft u gekocht? Rijlaarzen, sokken, onderhoudsmateriaal

Superfijne, persoonlijke service

Het bestelde product bleek niet voorradig. Ik werd netjes gebeld en ze hadden al gezocht naar een vervanging. Maar, ook even vragen wat ik er precies mee wilde, zodat ze echt de juiste vervanging konden geven. Top service.

• Welk product heeft u gekocht? Product voor de straal
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Mooie website en snelle bezorging

Bedankt voor de goede service

• Welk product heeft u gekocht? Jodpurs

Zeer goede service

Hoewel de bestelde hoeveelheid van een item niet leverbaar was, hebben ze na overleg een gelijkwaardig item geleverd tegen dezelfde prijs. Zeer goede service, snelle levering.

• Welk product heeft u gekocht? veiligheids-stijgbeugels
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Uitstekende service en heel snelle levering

Het model bleek net iets anders te zijn dan ik reeds had en graag wilde en daardoor klopte de maat voor mij ook niet goed, dus teruggestuurd. Al snel iemand aan de telefoon dat ze het volkomen begrepen en zelf ook ontdekten dat het model iets anders was. Ze hadden tot mijn vreugde toch nog mijn maat gevonden in het model dat ik graag wilde. Deze is gelijk opgestuurd! Top service en ze denken echt mee.

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Goede en fijne communicatie over producten en levering

• Welk product heeft u gekocht? Cavalor powred performance

Prima webshop

Prima webshop, alleen vind ik de verzendkosten erg hoog voor een artikel dat gewoon in een envelop door de brievenbus had gekund. Ik heb een teugel besteld en die zat in een veel te grote doos.

• Welk product heeft u gekocht? Teugel

Keurig

Keurig geïnformeerd en als aangegeven bezorgt.

• Welk product heeft u gekocht? Tondeuse
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Hele goede service en snelle verzending! Zeer tevreden!

• Welk product heeft u gekocht? Tekna knie- en kuitwrongen

Frontriem

• Welk product heeft u gekocht? Frontriem
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Een week

Prima service, keurig personeel snelle levering

• Welk product heeft u gekocht? Laarzen
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeker

Fijne webshop en het contact is uitmuntend vriendelijk en uiterst behulpzaam Pakket wat goed verpakt Een absolute aanrader

• Welk product heeft u gekocht? Ariat laarzen

Snel en makkelijk

Snel enskkelijk besteld volgende dag sl in huis keurig verpakt

• Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeker

Het artikel dat ik besteld had bleek achteraf een langere levertijd te hebben. Ros ruitersport heeft mij daar onmiddellijk persoonlijk via telefoon over gecontacteerd en meer info gegeven.

• Welk product heeft u gekocht? Tekna kuitwrongen