Snelle bezorging

Snelle levering en product netjes verpakt

• Welk product heeft u gekocht? Laarzen
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Goed contact! En snelle service:)

De rijlaarzen die I besteld had waren niet op voorraad mij netjes gebeld en overlegd opties gegeven en zo netjes opgelost vind ik! Ik vond het erg fijn! En alles netjes !!

• Welk product heeft u gekocht? Petrie Melbourne
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeker

Betaalbaar mooi dekens.. voor betaalbaar prijs . snel in huis..

• Welk product heeft u gekocht? Deken van askadron
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja zeker ..

snel en keurig!

ik zocht een mooi apart wedstrijdjasje, gevonden op deze website. Snelle levering en keurig netjes ingepakt.

• Welk product heeft u gekocht? QHP wedstrijdjasje
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? ja

Perfect!

De website is gebruiksvriendelijk en makkelijk om een bestelling te plaatsen en betalen. De verzending is super snel! Ik had de dag voor Hemelvaart mijn bestelling geplaatst en de dag na Hemelvaart was het al geleverd.

• Welk product heeft u gekocht? EqFlexia stijgbeugels
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Absoluut

Gewoon top

Had een singel besteld Maar deze bleek niet op voorraad Kreeg keurig netjes een telefoontje dat ze er alles aan deden om hem zo snel mogelijk te leveren Was 1 dag later als beloofd maar daar kunnen zij ook niks aan doen met de huidige tijd

• Welk product heeft u gekocht? Harry's horse singel
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Beter als de vorige die we hadden

Snel en erg klantvriendelijk

Onze online bestelling was niet direct beschikbaar, waarna ze direct contact met ons hadden opgenomen om verder af te spreken. Heel vriendelijke mensen aan de telefoon en erg hulpvaardig. Onze bestelling was er uiteindelijk zelfs vroeger dan verwacht, dus dat was nog een onverwachte meevaller.

• Welk product heeft u gekocht? QHP rijlaars Hailey
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja, de vorige laarzen waren ook QHP, maar de prijs bij ROS Ruitersport was met korting en dus koos ik ervoor om daar eens te bestellen.

Ik bestelde een paar rijlaarzen, helaas in een andere kleur dan ik wenste omdat ze in de gewenste kleur niet leverbaar waren. Toen werd er gebeld dat de voorraad niet klopte en ik twee weken moest wachten. Dat was teleurstellend maar toen ik aangaf of ze ze dan toch in mijn gewenste kleur konden bestellen, werd die moeite meteen genomen. En … uiteindelijk waren ze er sneller dan gedacht. Super service!

• Welk product heeft u gekocht? Ariat rijlaarzen
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Goede service en snelle afhandeling

• Welk product heeft u gekocht? Diverse
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeker

Een medewerker belde en gaf aan dat het item besteld was en wanneer ik het kon verwachten. Ik wist precies waar ik aan toe was. Tevreden hoor !

• Welk product heeft u gekocht? Kogelbeschermers
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Helaas is service zoals bij ROS een uitzondering

Snelle duidelijke communicatie en beloften die nagekomen worden, TOP! Hier wordt met de klant meegedacht, iets wat je tegenwoordig niet vaak meer meemaakt. Daarnaast zat er zelfs nog iets lekkers bij voor het paard. :-) Ik ben in ieder geval zeer tevreden. Nicole B.

• Welk product heeft u gekocht? Paardrijcap van Uvex
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Goed geholpen aan de telefoon. Snelle afhandeling van de bestelling en terug storten van het geld bij retourneren.

• Welk product heeft u gekocht? Paardrijbroek
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? De lengtemaat was een toch te groot

Hele goede service

Een product wat ik besteld had hadden jullie niet meer in de winkel liggen. Ik werd hierover heel netjes gebeld. We hebben samen een passende oplossing gevonden.

• Welk product heeft u gekocht? Ponyzadel priemere
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Jazeker

Zeer goede service

Persoonlijk contact

• Welk product heeft u gekocht? BR zadeldek

Perfect!

Opzoek naar nieuwe rijlaarzen. Een par tegengekomen die bij ros goedkoper waren dan elders. Gebeld of ze ook echt op voorraad waren. Super snel en netjes te woord gestaan. Betreffende laarzen werden achteruit gelegd zodat ik kon bestellen. Dag later had ik ze al in huis!

• Welk product heeft u gekocht? Rijlaarzen

Vlug thuis gekregen

Snelle levering! Super

• Welk product heeft u gekocht? Delens

Klantgericht, vriendelijk en vlot

Vlotte reactie op de aankoop van rijlaarzen. Prima service en komen afspraken na

• Welk product heeft u gekocht? Laarzen
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja!

Zeer goed !

Super snelle en correcte levering

• Welk product heeft u gekocht? Rijbroek
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeker

Snelle levering, prachtige laarzen.

Snelle levering van de QHP Sophia laarzen, ze zitten als gegoten en zijn heel erg mooi, erg blij mee!

• Welk product heeft u gekocht? QHP Sophia rijlaarzen cognac leer
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Heel mooie laarzen die erg fijn zitten

Wel wat langer moeten wachten op mijn pakketje maar er was wel een goeie communicatie

• Welk product heeft u gekocht? Ego7 laarzen
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Had vragen over een bepaald product en kreeg daar goede uitleg over. Zeer snelle levering. Dus dikke prima !!

• Welk product heeft u gekocht? Beschermings bril
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeeer zeker

Super service en snelle levering

Ik werd netjes gebeld met de mededeling dat een artikel dat ik had besteld via de Webshop niet voorradig was. Toen ik aangaf dat ik het echt snel nodig had, werd er uit de voorraad in de winkel een exemplaar gepakt en dezelfde dag aan mij opgestuurd. Prijs was ook goed.

• Welk product heeft u gekocht? kopstuk stang en trens hoofdstel en teugels
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? ja

Prima en snelle service

Prima product en snel geleverd

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Vriendelijk en behulpzaam

De medewerkers waren vriendelijk en hadden verstand van zaken. Ze dachten met mij mee en kwamen met een goed en eerlijk advies.

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Super snelle service

Netjes te woord gestaan aan de telefoon, artikel besteld via de site en een dag later al in huis. Top!

• Welk product heeft u gekocht? Stang en trens hoofdstel
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja zeker