GEWELDIG!

Super service! En mega vriendelijk personeel !

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Prima producten en de service is hartstikke goed. Vragen worden bijna per ommegaande beantwoord en je hebt er ook echt wat aan (vraag over de maat of pasvorm bijvoorbeeld).

• Welk product heeft u gekocht? Neusriem

Prettig contact

De bestelde broek was niet direct op voorraad er werd meegedacht hoe ik hem toch kon krijgen voor mijn vertrek naar het buitenland waar ik hem voor nodig had.

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Erg goede service

Ros verkoopt artikelen van goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Bovendien zijn ze erg klantvriendelijk en behulpzaam als je een vraag hebt.

• Welk product heeft u gekocht? Hoofdstel
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

geweldig, echt een uitstekende service

mijn dochter moet goede rijlaarzen hebben, zij rijd vaak en door de steunzolen en haar voeten is het voor haar lastig goede schoenen/laarzen te vinden. ik had online ariat laarzen besteld de volgende dag kreeg ik telefoon voor de maat we hebben samen overlegt welke maat we moesten bestellen paar x contact hierover gehad. De laarzen moesten ook vanuit het buitenland komen en ook een beetje met spoed i.v.m. wedstrijd. De laarzen zijn ruim op tijd gekomen en passen perfect , dankzij hun telefoontje heb ik de juiste maat. de maat die ik besteld had zou niet gepast hebben.

• Welk product heeft u gekocht? ariat rijlaarzen

Een goede ervaring.

Mijn ervaring beschrijf ik als prettig. We hadden het pakketje ook snel binnen.

• Welk product heeft u gekocht? Jas

vriendelijk als altijd

wordt zeer op prijs gesteld dat jullie zels naar Polen bellen voor vragen en updates! groeten, jeroen

• Welk product heeft u gekocht? rijbroeken

Hele fijne service!

Ik werd goed op de hoogte gehouden toen het product wat vertraging had.

• Welk product heeft u gekocht? Ego 7 Orion laarzen zwart
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja!

Excellente klantenservice

Ik heb een hoofdstel besteld, maar helaas te klein, terug gestuurd en gevraagd of ik het kon omruilen tegen een maat groter, omdat de neusriem te klein is. Hierover hebben ze contact opgenomen en doorgevraagd op wat nu precies te klein is aan het hoofdstel. Ze gaan nu na vragen of ze hetzelfde hoofdstel kunnen aanbieden met een grotere maat neusriem. Oplossing volledig op maat, hier ben ik ontzettend blij mee.

• Welk product heeft u gekocht? Hoofdstel
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Ze nam contact met me op dat mijn (al geannuleerde bestelling, omdat ik de levertijd te lang vond) toch binnen was gekomen . Met de vraag of ik het dan toch nog geleverd wilde krijgen ?! Super goed geholpen, snelle reactie , en volgende dag al in huis !

• Welk product heeft u gekocht? hoofdstel

Super leuk

Super leuk betaalbaar.deken gekocht...heb een super mooi deken gekocht van Eskadron. So mooi ..mooi in gepakt en op tijd gestuurd .

• Welk product heeft u gekocht? Deken
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeker

Super service!

Super snelle service!

• Welk product heeft u gekocht? Bakstukken
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Keurig snelle en nette service

Ik had een kopstuk van schockemohle besteld bij Rosruitersport. Deze was bijna nergens los te bestellen maar bij Ros ruitersport heb ik heel snel mijn pakket binnengekregen en zat het keurig verpakt. Ik ben alleen maar tevreden over mijn aankoop.

• Welk product heeft u gekocht? Schockemohle kopstuk

Keurig

Artikel was niet meer verkrijgbaar, maar Ros Ruitersport heeft mij daarom gebeld. Keurig. vervangend artikel tegen bijbetaling snel ontvangen.

• Welk product heeft u gekocht? Tech Stirrups
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Overzichtelijke website. Prima rijbroek die snel bezorgd was en keurig verpakt met extra karton ter bescherming tegen schade bij het opensnijden van het pakket.

• Welk product heeft u gekocht? Rijbroek
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Voldoet helemaal a/d verwachting

Ze zijn efficiënt en leveren kwaliteit.

De outdoor laarzen van Harry's Horse ( Canada) zouden een lage wreef hebben. Alvorens deze laarzen naar mij gestuurd zouden worden, hebben ze dit eerst bij mij gecheckt. Dit was wel slim, aangezien het pakket anders weer terug kon. ( Dus CO2 uitstoot en gewoon o handig en niet efficiënt). Gelukkig ken ik de laars en na wat vragen te hebben gesteld, kwam de laars echt overeen met mijn oude. Dus heb ik ze laten opsturen. Ze zaten lekker in het vet en de laarzen zagen er goed uit. Als van ouds. Heerlijk. Warm, soepel. Loopt prima in het bos. Ook weer ik van mijn oude dat ze met sneeuw en ijs ook best wel grip hebben. Hopelijk kunnen deze ook weer een paar jaar mee :) Maar idd; Met een hoge wreef en/of flinke kuiten, kom je er niet in en kun je deze beter niet bestellen.

• Welk product heeft u gekocht? Harry's Horse Canada Laars
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Snelle levering, prima service!

Duidelijke website, snelle levering. Prima service!

• Welk product heeft u gekocht? Ariat windermere
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Prima prijs kwaliteit verhouding en pro actieve service !

Twee Harry ‘s Horse rijbroeken besteld voor laagste prijs in vergelijking met andere aanbieders. Ik werd gebeld dat levering van de navy lang zou duren en of dat een probleem was want dan kon ik cancelen. Geen probleem voor mij en terloops gezegd dat ik het liefst zwart had. Meteen aangepast en hoorde dat die ook eerder beschikbaar waren. Ze zijn netjes afgeleverd nog een week eerder dan gepland ! Ik ga vaker bestellen daar dus :-)

• Welk product heeft u gekocht? Harry’s Horse rijbroek Beijing
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Ondanks dat de laarzen opnieuw besteld moesten worden in die maat en kuitmaat waren ze erg snel binnen. Zaten alleen 2 witte plekjes op maarja als dat alls is.

• Welk product heeft u gekocht? Arat windermere
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Fijn dat ik persoonlijk gebeld werd om te overleggen over de maat

Goede service bij het zoeken naar een alternatief van de laars die niet in mijn maat voorradig was. Ben heel blij met mijn aankoop!

• Welk product heeft u gekocht? Harry's Horse outdoor laars North star
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? ja

Goede ervaring en nette service

Laarzen besteld. Helaas was er iets met de pasvorm waardoor ik ze retour heb moeten sturen. Een vriendelijke medewerkster belde nog om navraag te doen naar het probleem. Ik adviseer ROS ruitersport van harte aan!

• Welk product heeft u gekocht? Laarzen
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Goed, goedkoop, geen verzendkosten, snel geleverd

Heel goed, voor herhaling vatbaar

• Welk product heeft u gekocht? Sunshower dek Bucas

uitstekend

had wat vragen betreffende een paar laarzen van het merk Harrys Horse. ben bijzonder vriendelijk en adequaat door een medewerkster te woord gestaan en heb mijn bestelling direct telefonisch kunnen op geven. heb de laarzen zojuist ontvangen en deze voldoen perfect.

• Welk product heeft u gekocht? harrys horse outdoorlaars canada II
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? volledig

Baby maat rijbroek besteld, aangezien levering vertraging had even een mailtje gestuurd. Gelijk antwoord dat het de volgende dag erbij zou zitten.

• Welk product heeft u gekocht? Rijbroek maat 92

Proffesioneel

Correcte communicatie en snelle actie

• Welk product heeft u gekocht? Sandclear

Zandloper 9 1731 LM Winkel