Makkelijk te bestellen en snel geleverd alleen het retourneren is onduidelijk vooral omdat er geen retour etiket bijzat en het met dhl werd verzonden.

• Welk product heeft u gekocht? Outdoorlaarzen
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Prachtige laarzen voor een mooie prijs helaas niet geschikt voor mijn moeilijke voet

Snelle levering en goede service. Helaas pasten de laarzen niet waardoor ze retour gingen.

prima!

Produkt arriveerde sneller dan verwacht en is van goede kwaliteit

speedy delivery, no mistakes

ordered a pair of field boots from the online store, and got them quickly in the post. free shipping, fast, and everything was correct when i got it. :)

Goede service en klantgerichte

Werd gebeld dat bestelde niet meer leverbaar was. Alternatieve werden aangeboden.

Goeie service en vriendelijke mensen.

Meer dan tevreden

Een belletje achteraf hielp je de juiste keuze te maken. Snelle en persoonlijke service. Dikke pluim!

Zeer snelle service.

In de december maand ook zeer snel en netjes ingepakt geleverd top

fijn bedrijf om bij te kopen

ik ben erg tevreden over de omschrijvingen van de producten, snelle website en snelle levering.

Klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Men heeft niet alleen een mooi aanbod, maar is ook zeer (klant)vriendelijk. Na een bestelling te hebben gedaan, bleek de maat toch niet helemaal goed te zijn. Hier hebben we telefonisch contact over gehad. Men was zeer behulpzaam en dacht echt met me mee (ook naar evt. andere opties).

Heel snel en keurig

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen! Er was een klein foutje gemaakt, maar dat is keurig opgelost!

Duidelijke communicatie goeie producten

Super nette levering en een mooie prijs

Super snelle en nette levering. Nieuwe jas flink in de aanbieding. En een leuk detail: snoepjes erbij voor het paard

Vlotte levering, kwaliteitsproduct, goed verpakt

Makkelijke website, goede kwaliteit, netjes verpakt, duidelijk retourformulier,

Als super goed geholpen Het product was eerst niet op voorraad en ze belde netjes op dat het langer duurde voordat het bij hun binnen was en of ik daar op wolde wachten

Vlot

Bestelling was vlot besteld, enige jammere is dat eerst het pakket werd bezorgd, en daarna volgde een track en trace code op de mail…

Gebeld of een hoofdstel op voorraad was, online besteld en de dag erna binnen. Netjes verpakt. Helemaal blij mee

Top bedrijf

Klantvriendelijk en goede artikelen

Werd netjes geïnformeerd over het artikel wat iets vertraagt was.

Goed!!!

Ik had ariat laarzen mt 40 besteld. Na een paar dagen belde ze dat deze helaas niet meer leverbaar waren . Ze gaven aan dat ik eventueel het hogere model met bontje kon laten versturen maar deze was met rits wat ik niet wilde. Er was nog een paar lagere in maat 41 maar ik wist niet hoe de maat valt. Is die lieve mevrouw aan de telefoon laarzen gaan passen waardoor we er achter kwamen dat ze klein vallen en ik beter toch voor 41 kon kiezen. Deze hebben ze verstuurd en 2 dagen later mn ariat laarzen binnen en de maat.. PERFECT . Dat noem ik nou service . Dank je wel

Vriendelijke klantenservice

Komen na wat beloofd wordt. Snelle levering!

Vriendelijke en attente service

Ik werd zelf opgebeld met een vraag over mijn bestelling ivm teugels en bijpassend hoofdstel. Nu heb ik dus een ‘compatibel’ setje. Vriendelijke dame aan de lijn met attente service!

Super communicatie na vraag

Goede service. Betrouwbaar.

Heel snel geleverd mijn complimenten

Keurig en correct

Ervaring met Ros was zeer goed. Product is echter slecht. Rooster wat er in zit komt er bij eten mee uit

Zandloper 9

1731 LM Winkel