pasbestel

hoe veel moet je daar van nemen

Correcte afhandeling

Good service and products

Fast delivery and product is very effective

Pluspunten

Zeer correct en snel geholpen, absoluut aan te raden.

Bij het trackingnummer heb ik nu twee keer gehad dat er een + achter het trackingnummer komt te staan. Dit zorgt ervoor dat de trackinglink niet werkt (+ verwijderen dan wel)

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Uitstekende catalogus

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Er zijn zoveel verschillende merken CBD op de markt dat het moeilijk te bepalen is welke CBD uiteindelijk "goed" voor je is, of het wel veilig is en kunt vertrouwen, daarom raad ik iedereen aan om hier te beginnen: https://cbdoilreview.org een compleet overzicht van alle gecertificeerde CBD oliën met reviews. Ik was snel overtuigd en heb uiteindelijk gekozen voor de beste prijs/kwaliteit/verhouding, Elixinol een echte aanrader!

Ga zo door!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Geachte Klant, Wij betreuren de stand van zaken en bieden u excuses voor het ongemak. Wanneer je medicatie gebruikt is het verstandig om eerst met je arts te overleggen voordat je CBD supplementen gaat gebruiken. Wat er kan gebeuren is dat bepaalde geneesmiddelen minder snel worden afgebroken en sterker gaan werken en/of meer bijwerkingen kunnen veroorzaken. Je kunt geruststellend zijn als je je realiseert dat CBD geen bekende nadelige bijwerkingen heeft bij welke dosis dan ook, maar interacties met opioïde geneesmiddelen kunnen problematisch zijn omdat ze op hetzelfde pad werken. Mocht u niet tevreden zijn, mail ons uw gegevens zodat wij uw geld terug kunnen storten. Wij wensen u veel gezondheid toe. Vriendelijke groet, CBD Discounter

voldoende, een redelijke ervaring