Het item welke ik graag wilde hebben. Werd snel geleverd, goed verpakt en voorzien van de nodige info. Bedankt hier voor.

Vlotte en vakkundige hulp, uitstekende producten

Ik had nog enkele vragen voor ik de sloten kon bestellen. Deze zijn heel snel en duidelijk beantwoord. De ontvangen sloten zijn heel degelijk, snelle levering en goed verpakt. We zijn heel tevreden.

Correcte levering en degelijk materiaal

Het hangslot lijkt me stevig gebouwd en ligt goed in de hand. Het enige (kleine) nadeel is dat de cijfertjes om de code in te stellen nogal diep liggen zodat het niet altijd makkelijk is om erbij te kunnen. Voor de rest: goed slot.

Voldoet precies aan verwachting

Voldoet precies aan verwachting

Service geweldig en snel opgelost

Stevig hanger

Stevig. Vlg week code in stellen. Slotje voor de escape box. Fijn na 2 dagen had ik ze binnen. Goed bedrijf.

Tot

Ik raad de winkel aan

Uitstekend contact met de verkoper +++ Ik moet even wachten op de bestelling, maar deze gaat snel voorbij

Slot was er snel, werkt goed, en er zat ook nog een gratis inbussleutel bij

Snel, Nette Prijs, goede Kwaliteit

Goed bedrijf die zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. De levering via de vervoerder laat wederom te wensen over maar daar kunnen ze bij Hangslotje.nl niets aan doen.

Het slotje wat ik bestelde is perfect

Het cijferslot wat ik bestelde is perfect. Precies wat we nodig hadden. Alleen als het koud is gaat ie soms niet zo soepel open, maar das n kwestie van ff opwarmen tussen je handen en doorrr, dus niet erg. Ik kreeg het geleverd in een doos waar wel 50 slotjes in zouden passen, dat vond ik iets overdreven. Er werd een schroevendraaiertje bijgeleverd, wat handig was geweest als ik daadwerkelijk een kruiskop (of imbus) nodig gehad had en geen platte. Maar toch lief bedacht.

Goede prijzen en goede service

Prijzen vallen goed mee en zelfs bij retour alles goed verlopen.

Er leek wat mis te zijn gegaan met mijn bestelling, werd heel snel opgelost en het bestelde letterslot is perfect.

Correct en snel bezorgd

...

super!!

Gewoon helemaal top! snel geleverd en natuurlijk supergoedkoop!!

Goed geholpen, snel bezorgd, goede kwaliteit

Geen Nederlandse beschrijving, product gevoelig voor fouten, tijdige levering niet gehaald.

Mooi slot qua uiterlijk, prijs is redelijk. Bij het instellen van het letterstot draait het instel meganusme te makkelijk en de letters te stroef waardoor er een code is ontstaan die niet meer te herleiden valt. Hierdoor nieuw slot moeten kopen. Na het voorzichtig instellen wel prima te gebruiken. Het ontbreekt aan een Nederlandse beschrijving van het product. Dit hoort er wel bijgeleverd te worden. De Engelse beschrijving is zeer beknopt en mist een belangrijk aspect om fouten te voorkomen, namelijk de draai richting. Levering voor 15.00 uur besteld dag erna in huis tot twee keer toe niet gehaald. Misschien een aanbeveling om een andere bezorgdienst in de arm te nemen.

Topwinkel

Supersnel geleverd!!

Product zoals beschreven

Vlot en correct geleverd

Van bestel,-tot afleveringstraject supersnel geleverd.

Goede service, snelle levering, alles in orde

Geen negatieve punten te melden.

Vlotte afhandeling

Behulpzaam

Goed bereikbaar via what's app. Schakelen snel en geven goed advies.

Over Hangslotje.nl

Hangslotje.nl is de website waar u alle voordelige hangsloten op een rijtje heeft. In het brede assortiment heeft u keuze uit Standaard hangsloten maar ook gelijksluitende en sloten met een moedersleutel. De hangsloten worden aan zowel particulier als bedrijf geleverd. Hangslotje is specialist in voordelige hangsloten.