Snel afgestuurd

Maar verzend het met DHL of post nl Maar niet met DPD

Blij met de slotjes en snelle levering

We hebben een goede ervaring met Hangslotje.nl. De slotjes werden snel geleverd en we zijn blij met het product. Er zat een goede beschrijving bij hoe de slotjes kunnen worden ingesteld.

een perfecte levering

snelle en nette levering met de juiste informatie

Prima geregeld

6 slot set

Prima set

Het exacte slotje gevonden dat ik nodig had voor het kluisje van mijn zoon. Volgende dag geleverd. Supersnelle service!

Snel besteld en geleverd

Eenvoudig te bestellen en snel en op tijd geleverd. Goede prijskwaliteit

helemaal top

scharnieren Kistoverval 30x107mm staal zwart besteld en snel binnengekregen.

Goede kwaliteit

Snel en correct

Snel en correcte afhandeling.

Hangslotje werkt goed

Het is jammer dat het via DPD werd geleverd. Donderdag besteld en maandag pas ontvangen. Geen leveringstijden ontvangen alleen maar een datum. Als ik weer wat bestel waar dan ook en DPD moet het lecveren zie ik van de bestelling af.

Hele snelle levering en àlles prima in orde!

Ben goed geïnformeerd over het artikel.

Hebben het snel geleverd en waren zeer vriendelijk aan de telefoon.

Goed discusslot voor een redelijke prijs.

Wij hadden een slot besteld, maar het postbedrijf maakte een fout waardoor het pakketje niet juist werd bezorgd. Hangslotje wist dit snel een goed op te lossen, ze stuurde direct een nieuw slot. Het slot was goed voor een redelijke prijs.

Prima opgelost!

Na een wat slordig begin, (niet leverbaar van enkele sloten) is uiteindelijk alles keurig verzonden en het teveel betaalde bedrag gecorrigeerd. Prima bedrijf!

prima sloten

werken uitstrekend

de slotjes werken niet

Ik bestelde drie dezelfde slotjes met cijfercombinatie. Gebruik makend van de meegeleverde handleiding, alsook handleidingen op het Internet (die dezelfde werkwijze beschreven, of toonden) slaagde ik er bij geen van de drie in om de cijfercombinatie te wijzigen. De werkwijze toepassen lukte niet en daarenboven zijn ze geen van de drie nog te gebruiken. Na het lezen van mijn beoordeling heeft hangslotje.nl, op eigen initiatief, het volledige aankoopbedrag inclusief verzending terugbetaald; waarvoor dank.

Echt goed...

Wilde een cijferslot voor de schuurdeur, bestelde werd binnen 1 dag bezorgd, werkt perfect en was zo bevestigd, scheelde dus veel sleutels bij laten maken, ziet er ook nog eens mooi uit...

Goed en snel de bestelling

Snel geleverd Goed materiaal Duidelijke site

Mooi product

Product helemaal zoals omschreven en snel geleverd!

Goede kwaliteit slotjes voor een goede prijs!

goede duidelijke website

prima service en snelle levering

het bestellen was simpel en het verzendenting zeer voorspoedig. prima prijs-kwaliteit. voor herhaling vatbaar

Missend artikel meteen na geleverd.

prima zoals het hoort

makkelijk bestellen op de website en netjes en snel geleverd

Dalwagenseweg 91

4043MV Opheusden

Over Hangslotje.nl

Hangslotje.nl is de website waar u alle voordelige hangsloten op een rijtje heeft. In het brede assortiment heeft u keuze uit Standaard hangsloten maar ook gelijksluitende en sloten met een moedersleutel. De hangsloten worden aan zowel particulier als bedrijf geleverd. Hangslotje is specialist in voordelige hangsloten.