Leveringskosten niet duidelijk voor BE klanten

Pakjesdienst legde het pakje voor de deur, duidelijk zichtbaar vanop de straat, dit terwijl er een pakjesbrievenbus aanwezig is, moet wel toegeven dat het om een vrij zwaar pakket gaat. Maar doordat er in het groot jullie reclame opstaat verwonderd het mij dat het tegen s avonds nog niet gestolen was. Dit inhoud was correct zoals besteld.

Producten goed geprijsd en snel geleverd

Producten goed geprijsd en snel geleverd

goede voorlichting met tijdslot

Ik heb het filmpje gezien waarop het tijdslot wordt uitgelegd en hoe dit werkt. Dat is heel verhelderend en geeft een goed beeld. Dank daarvoor!

Heel goed slot

Goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijke website en snelle levering

Producten zijn snel geleverd.

Goede website overzichtelijk en makelijk te bestellen. Snelle levering.

Prima kwaliteit hangloten voor een zeer lage prijs.

3 zware hangsloten voor mijn garagebox voor iets meer dan € 17,-, incl. verzendkosten. Zelfs Action is duurder! Snel geleverd en de kwaliteit is super goed. Ook jaren geleden heb ik 2 zware hangsloten bij Hangslotje.nl gekocht en die hangen 365 dagen per jaar buiten in weer en wind en ze zijn nog steeds in perfecte nieuwstaat.

Geen klachten. Op tijd geleverd en niet duur.

Geen klachten. Op tijd geleverd en niet duur.

Duidelijke site, snelle levering, top !!!

Zie boven

Werkt prima, snelle levering

Makkelijk in gebruik en lijkt zeer betrouwbaar.

alles was in orde en sneller dan verwacht

alles was in orde en sneller dan verwacht

Binnen 24 uur geleverd

Topverkoper

Product zoals beschreven, snelle levering.

Ok

Ik bestelde via deze site omdat het de dag nadien zou geleverd worden,dit was helaas niet zo wat ik toch belangrijk vond… Het pakket was volledig en in orde

Goede sloten en goede service

Snel verzonden, goed verpakt en prima sloten van Python.

Snel besteld en geleverd

Ik had acuut een slot nodig om mijn garagebox af te sluiten. Hangslotje.nl had wat ik zocht en volgende dag al in huis. Super.

Zoals het hoort

Bestellen betalen en op tijd leveren

Erg goed

Perfect geregeld

uitstekend

Ruime keus en snel geleverd

Duidelijke site, makkelijk bestellen, snel geleverd!

Soepel bestelproces, vlotte afhandeling, en goed op de hoogte gehouden qua bezorging tijdslijn.

Prima slot

Mooi cijferslot voor op poort, wel benieuwd hoe deze zich gaat houden na een jaartje in weer en wind.

Netjes ontvangen wat ik heb besteld, prima

Besteld, snel geleverd en in gebruik genomen, makkelijker kan het niet.

Prima hangsloten

Ik kocht voor mijn 2 poorten 2 nieuwe hangsloten. Goed verpakt en reuze tevreden mee.

Over Hangslotje.nl

Hangslotje.nl is de website waar u alle voordelige hangsloten op een rijtje heeft. In het brede assortiment heeft u keuze uit Standaard hangsloten maar ook gelijksluitende en sloten met een moedersleutel. De hangsloten worden aan zowel particulier als bedrijf geleverd. Hangslotje is specialist in voordelige hangsloten.