Besteld, snel geleverd en in gebruik genomen, makkelijker kan het niet.

Prima hangsloten

Ik kocht voor mijn 2 poorten 2 nieuwe hangsloten. Goed verpakt en reuze tevreden mee.

Snelle verzending

Ik had mijn bestelling binnen 24 uur in huis.

Top firma

Top service, vlugge reactie op vragen

Goede prijs/kwaliteitverhouding en zeer snelle levering!

Tja, wat kan ik er nog meer over zeggen? Prima verpakt ook nog!

Goed en snel

Goed en snel geleverd. Minpunt de verzndkosten. Maar voor de rest geen op en aanmerkingen.

Snelle en correcte service. Goede opvolging.

Snelle en correcte service. Goede opvolging.

Prima webshop.

Veel keuze, zeer snelle levering.

Snel en daadkrachtig

Alles ging snel en soepel

De levering werd snel uitgevoerd. Niettegenstaande de verpakking heel erg goed was was er toch een klein stukje afgebroken van de steen om een sleutel in te verbergen. Het afgebroken stukje zat niet in de doos, dus de steen moet al gebroken in de verpakking zijn gestopt. Maar voor de rest alles ok. Maar ik kreeg al onmiddellijk de melding dat ik het kapotte stuk mocht terug sturen en laten vervangen door een nieuw. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een creditnota omdat het terugsturen wat rompslomp ging meebrengen. Super service dus van de dienst na verkoop!! Dikke pluim!!

Verkeerde garage deur slot gekocht(zakelijk) en dan de reactie!

Eerlijk is eerlijk, we hebben een verkeerde Garagedeur slot besteld. Het moest een garagerolluik slot zijn Bij telefonsch navraag hebben wij dat ontdekt, we hebben gevraagt of wij de garagedeur slot konden omruilen, NEE dat kon niet en geld terug deden ze ook niet dus werden we geoon op SLOT gezet door deze dame. Ze was heel kribig en kon niet normaal praten vermoedelijk de vrouw van de BAAS. Nou ze vergeet dat we ten alle tijden de artikelen binnen 14 dqgen terug kunden sturen, maar dat moet je wel aangetekend doen want ze is geneigt om dan te zeggen we hebben het artikel niet ontvangen. Waarom ben ik zo vel van leer, deze dame weet niet hoe de verkoop van artikelen werkt en geen geld terug sat zullen we wel een zien. Dit is echt te gek voor woorden, men moet rekening houden met dit bedrijf?

Dag heer Edwin Van Do-It Automatisering, Ik dank u voor uw uitgebreide verslag op meerdere reviewsites op internet. U had een garageslot bij ons besteld. Een garage gaat naar buiten open en het was een mooi slot om dat tegen te houden. U had het slot echter gekocht voor een rolluik. U belde op met de mededeling dat dit ging werken en we u niet goed hadden geadviseerd. Daarop reageerde ik dat ik niet verwachtte dat iemand van ons u dat had geadviseerd, omdat een rolluik naar boven open gaat, en het dan niet zou werken. U was er stellig van overtuigd van wel en zei zelfs geluid opnamen van dit gesprek te hebben. De toon was gezet en ik werd er inderdaad wat geirriteerd van. U gaf vervolgs aan dat u het product had getest en het nu wilde terug sturen. Ik vertelde u toen dat alleen ongebruikte artikelen terug konden. U begon over de wet, over uw rechtsbijstand verzekering en dat u het niet had gebruikt. Want getest was anders dan gebruikt. Ik heb u toen gevraagd of u mij het opname geluid wilde opsturen, zodat ik kon horen wie u het verkeerde advies zou hebben gegeven en sprak met u af dat u het slot zou terug sturen. Dat ik zou kijken of het niet was beschadigd en het u dan terug kon storten. Als het wel beschadigd was, zou ik het op onze kosten weer naar u terug sturen. Dit alles was akkoord zei u. Nadat u mij herhaaldelijk had verteld hoe u met klanten omging en ik dat nog van u zou kunnen leren, omdat ik dat niet kon, hing u op. Een week later staan er op verschillende plekken deze verhalen als bovenstaand. Heb ik u erover gebeld en gevraagd hoe het zit met onze afspraak. Ik heb geen geluidsopname gekregen. U verzekerd mij het wel te hebben. En geen slot retour. Ik zou zeggen.. Een man een man... een woord een woord? Bedankt voor deze les meneer. Ik wens u het goede toe. Vriendelijke groet, Annelies van Hangslotje en ja... ik ben de vrouw van de baas. :-)

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd en degelijk kwaliteit!

Prima.alleen deze ellende.sterren vragen maar allerlei andere flauwekul is verplicht dus van mij krijg je nooit geen sterren meer

Alleen jammer dat de vervoerder DPD niet de moeite genomen heeft om te melden dat het pakketje bij het pakketstation afgeleverd was. Zodoende kreeg ik geen mail en bij de tracking bleef het pakketje op niet afgeleverd staan. Na een telefoontje met "hangslotje" is het opgelost en werd ik gemaild, dat het afgehaald kon worden.

goed geregeld

goed geregeld

Professioneel

Geleverd op de voorgestelde periode. Ook een snelle afhandeling na de vaststelling van een defect slot. Werd direct vervangen. Prima en heel correct.

Snelle levering, heldere website, goede prijzen

Top bedrijf met top producten!

DPD-kuren heel snel en professioneel rechtgezet, leuke producten met een goede prijs, goed ingepakt en leuke folder erbij.

Bestelling is verlopen zoals je mag verwachten. Het hangsloten werkt naar behoren en is robuust, dat is erg fijn.

Netjes en snel geleverd

Na wat extra informatie per chat was bestelling snel geplaatst en prducten snel geleverd. bedankt!

snel in huis, alleen jammer dat er een te grote doos om heen zat, slecht voor het milieu nou.

Geweldig, mbt levering en mbt prijs.

Ruime keuze aan slotjes en bijzonder snelle levering.

Perfecte webwinkel

Snelle en goede levering van de spullen

Levering is goed gegaan. Alleen de slogan vandaag besteld, morgen op slot is niet helemaal juist. Levering gaat toch wel 1a2 dagen overheen. Maar dat was voor mij niet echt een probleem

Top slot....... ik had dit grondslot eerst bij een ander bedrijf gekocht maar binnen 2 weken begon deze al te roesten en zat steeds vast. Het Grondslot die ik hier heb gekocht daar heb ik tot nu toe geen klachten over. Doet het goed en zit nog geen roest op.

Dalwagenseweg 91 4043MV Opheusden

Over Hangslotje.nl

Hangslotje.nl is de website waar u alle voordelige hangsloten op een rijtje heeft. In het brede assortiment heeft u keuze uit Standaard hangsloten maar ook gelijksluitende en sloten met een moedersleutel. De hangsloten worden aan zowel particulier als bedrijf geleverd. Hangslotje is specialist in voordelige hangsloten.