Perfecte webwinkel

Snelle en goede levering van de spullen

Levering is goed gegaan. Alleen de slogan vandaag besteld, morgen op slot is niet helemaal juist. Levering gaat toch wel 1a2 dagen overheen. Maar dat was voor mij niet echt een probleem

Top slot....... ik had dit grondslot eerst bij een ander bedrijf gekocht maar binnen 2 weken begon deze al te roesten en zat steeds vast. Het Grondslot die ik hier heb gekocht daar heb ik tot nu toe geen klachten over. Doet het goed en zit nog geen roest op.

Prima materiaal

Prima materiaal

Snelle levering en alles prima in orde.

zeer tevreden.

Snelle levering, mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit discusslot en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Leuk assortiment met deglijke producten

Snelle en correcte afhandeling. Snel geleverd!

Gewoon niet lullen maar leveren super mvg jw

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs, top !

Goede kwaliteit en snelle bezorging. Voldoet ruimschoots aan verwachting.

Goede spoelen

Op mijn punt is: Goede spoelen en snel levering. Alleen levering met die DPD is slecht bezorg bedrijf. Omdat moet de Hangslotje.nl 2de keer gestuurd naar mij dezelfde bestelling.

Prima.

Vlot en volgens verwachting met prima prijzen

Een voorbeeld voor andere webshops.

Goede producten voor een goede prijs

Ik ben zeer tevreden met bij Hangslottje gekochte producten

Nu prima, na telcontact.

Na telefonisch contact alles naar volle tevredenheid opgelost. Probleem was in principe niet bij slotje maar bij DPD! Daar werd telkens een bezorgmoment aangegeven, en aan eind van de dag weer herroepen. Na telefoontje naar DPD van slotje werd pakket nog zelfde dag bezorgd!

Producten als omschreven en een snelle levering. Top webshop!

Gemakkelijk bestellen

Gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Geweldige oplossing

Een cijferslot gekocht om mijn helm mee vast te kunnen maken aan mijn fiets. Dit slot kan door de openingen van mijn helm. Als het regent maak ik hem vast aan mijn kettingslot, dan kan hij in mijn fietstas, droog en uit het zicht. Echt een geweldige oplossing. Zo hoef ik niet overal mijn helm mee te nemen.

Echt mooie site en zeker tevreden met het produkt ,snelle levering Top ga zo door

Het slotje werkte niet, kon moeilijk open en dicht.

Kocht het als hangslot voor mijn koffer waar ik de volgende dsg mee op reis ging maar werkte niet

Dag Ida, Dank voor uw bericht,. Ik heb nog geprobeerd contact met u te maken, maar kreeg geen reactie helaas. u kunt altijd met ons contact opnemen. Vriendelijke groet, Annelies

Snelle levering, goed verpakt, artikel goed, kortom heel erg goed, dik tevreden!

Jammer

ondanks de rommel die verkocht is, waarvan 1 x fout geleverd geef ik het bedrijf toch 5 sterren. Het bedrijf wat zelf ook de dupe is van een slechte leverancier, heeft het voor ons zeer netjes opgelost!!!!

Goed product in korte tijd.

Snel na leveren was het slot in huis, mooi stevig slot trouwens. Helaas door een fout mijner zijds paste het jiet op de locatie die ik voor ogen had.

Toppie

Snelle service en met een prima slot

Prima prijs/ kwaliteit slotjes

Snel geleverd, prima slotjes

Dalwagenseweg 91

4043MV Opheusden

Over Hangslotje.nl

Hangslotje.nl is de website waar u alle voordelige hangsloten op een rijtje heeft. In het brede assortiment heeft u keuze uit Standaard hangsloten maar ook gelijksluitende en sloten met een moedersleutel. De hangsloten worden aan zowel particulier als bedrijf geleverd. Hangslotje is specialist in voordelige hangsloten.