Uitstekend!!!

Heldere intake, erg prettig kontakt te hebben gehad met iemand die op een zeer duidelijke en directe manier aan de slag gaat. Dit is een absoluut goed concept. Wanneer je als particulier naar een gratis inloopspreekuur gaat, loop je het risico een ongeintereseerde advocaat te treffen, die je al ziet denken: daar komt er weer 1 voor gratis advies. Zelfs als je best wilt betalen voor advies, krijg je vaak de kans niet eens dit te uiten.

Door de juiste vragen, snel een helpende hand

Doordat er met echte interesse en de juiste vraagstelling wordt gewerkt hadden we snel een goeie advocaat te pakken die ons assisteerde bij onze zaak. Snel, duidelijk én persoonlijk. Ik had van te voren een ander beeld van de advocatuur...

Betrokken en deskundig meedenken

Mijn casus werd door dhr. Maarten Drontmann in 1e instantie bekeken en hij heeft mij in contact gebracht met TK advocaten, waarmee ik nu nog contact heb. Eigen dossier-omgeving op internet is ook erg fijn. Hartelijke dank!

Geweldige service!

In mijn zoektocht naar een goede familierecht advocaat kwam ik bji Lawspot terecht. Binnen een paar uur had ik een afspraak bij een gerenommeerde advocaat bij mij in de buurt! Aardige mensen en ben erg goed geholpen!

Liev personel

Alles snel geregelt!

Ik had een uitgebreide zaak en deze moest op toevoeging. Nu werd ik zelf opgebeld door een moderator van de site die me persoonlijk aan een advocaat heeft gematcht. Echt super betrokken nogmaals bedankt

Snelle en goede afhandeling

Lawspot heeft op een snelle en persoonlijke manier me snel kunnen helpen met mijn vraag en mij geïntroduceerd met een goede advocaat die mij in eerste instantie kosteloos te woord heeft gestaan.

Prettige club, goeie follow-up

Praktische aanpak. Vooral de ook de advocaat van Fruytier, Vincent van Oosterveen.

Snel en eenvoudig

Leaf ,goed en teveraden

Zeer goed contact en opvolging

Mijn nieuwe e mail adres is Ronald.Veenendaal58@icloud.com

Komt afspraak niet na ivm een bevestigingsmail sturen

Zouden mij een bevestiging mail sturen plus adres waar ik vandaag moest zijn niet gehad dus kon ik ook niet komen vandaag. Hoop dat ze nog kontakt met mij opnemen.

Beste heer Klein, Wat vervelend dat er iets is misgegaan in de communicatie met de advocaat! Wij hebben de advocaat meteen gebeld om het uit te zoeken. Zij bleek op haar beurt klaar te zitten om u te ontvangen op kantoor. Zojuist heeft zij u per mail uitgenodigd om alsnog langs te komen en uw verhaal met haar te bespreken. Wij hopen van harte u hiermee van dienst te zijn en wensen u wederom alle succes toe! Met vriendelijke groet, Anouk Lawspot.nl

It was wonderfull

I have a traffic issue and need to get consultancy from a lawyer. Just contacted through lawspot website. On the same day in 3 hours It s provided contact details of an expert. It was great.

Correct

Mijn ervaring met Lawspot was correct, duidelijk en snel...

Easy, fast service

This is my first time using lawspot and i have been connected to a lawyer very promptly. I was clueless to find a lawyer for my case and Lawspot made it all easy. Hope this will lead to a resolution to my case.

Waanzinnig goed/snel en accuraat geholpen, de juiste advocaat met kennis en expertise toegewezen!

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Te lang geduurd

Voordat er een advocaten bureau gevonden was door Lawspot ging er minstens 4 dagen overheen. Daarnaast was het absoluut geen klik met de advocaat waar ik mee gesproken had. Niet voor herhaling vatbaar.

Goed geholpen met goed advies en een fijn gesprek.

Na het plaatsen van mijn case, werd er netjes telefonisch contact met mij opgenomen om deze nog even in het kort te bespreken. De medewerkster gaf aan op zoek te gaan naar een geschikte advocaat en een kostenraming die bij deze zou horen betreft mijn case. Een dag later kreeg ik een telefoontje van dezelfde medewerkster dat ze iemand gevonden had met daar bij zijn “vaste” tarief voor deze zaak, erg prettig zo. Ik ben zeer tevreden over het verloop tot nu toe en over de professionaliteit waarover medewerkers beschikken. Voor ieder een aanrader want deze website ontneemt je een hoop zorgen en tijd...

Goede informatie gekregen en vlot geholpen.

Soepel

Kreeg snel antwoord en service

Perfecte match!

Op zoek naar een goede Arbeidsrechtadvocaat heeft het team van Lawspot mij gekoppeld aan Gimbrere Advocaten in Amsterdam. Binnen een dag had ik contact met de desbetreffende advocaat en waren mijn vragen beantwoord. Perfecte site en service. Aanrader!

Great experience with Lawspot and its employees!

I cannot fault the service provided by Lawspot, they were extremely helpful and knowledgeable! I definitely recommend to those who require getting in contact with a competent lawyer in a short space of time.

Awesome agency

Had an awesome experience with one of their employee. Very nice and helpful. I recommend !

constructief en consumentvriendelijk

goed tot zeer goed

Er werd mij snel een advocaat toegewezen Ik ben erg tevreden