Top bedrijf

Heb 10 lange bullepezen besteld om ze gespreid aan mijn bulletje te geven. Scheelt aanzienlijk met prijzen in een reguliere winkel. Netjes per stuk ingepakt en niet van die hele dunne. Heel snel geleverd in 1 dag. Leuk briefje en een lekkere attentie voor de hond in het pakket. Ik blijf hier bestellen, ze maken echt het verschil qua service terwijl de meeste bedrijven tegenwoordig alleen uit zijn op onpersoonlijk gewin. Kreeg een glimlach op mijn gezicht bij het uitpakken. Bedankt, ook namens hond.

Goede producten en snelle levering!

Zodra het pakket wordt afgeleverd flippen de honden ;-) Er zit altijd een verrassing bij de levering en die gaan we (de honden) natuurlijk meteen testen.

Top service en snelle levering

Zoals altijd weer prima geregeld.

Zeer tevreden van mijn bestelling

De hond is er gek van, mijn bestelling werd snel geleverd.

Uitgebreid assortiment en supersnelle levering!

De keuze in hondensnacks (de reden dat ik de website bezoek) is zeer uitgebreid en ik bestel al 4 jaar de snacks voor onze honden alleen bij pensstaafjes.nl.

Goede prijs/kwaliteit

Goede,zéér aantrekkelijk geprijsde producten. Snelle verzending!!

TOP!

Goede produkten, klantvriendelijke en snelle service.

Erg veel keus en top kwaliteit. De hondjes zijn er blij mee

Snel afgeleverd, hond tevreden

Goede kwaliteit en snel geleverd

Een prettige ervaring snelle levering en goede kwaliteit en altijd een verassing voor de dieren top

Altijd goede service en ervaring!

Topservice met altijd iets extra's en deze keer ook nog een heel leuk kerstblik erbij. Chapeau pensstaafjes.nl !!!

Super!!

Het komt altijd snel en keurig verzorgd Ook zit er altijd wst extra in,wat zeer gewaardeerd word door onze honden!Al met al super!

Topsnelle service

Na bestelling vrijwel volgende dag in huis, soms ivm weeekend of drukte iets later. Maar dat is normaal. Er zit altijd een lekker extraatje in de verpakking.

Fijne spullen, snel geleverd + cadeautje :)

Snel geleverd met cadeautje :)

Geweldige service!

Snelle levering, artikelen goed verpakt, altijd een extraatje erbij met een persoonlijk briefje en nu zijn de runderstukken die ik altijd bestel korter gesneden wat ik heel fijn vind. Kortom steeds weer TOPservice van pensstaafjes.nl

Heerlijk smullen

Enorme keuze, snelle levering en altijd zeer attent! De doggo’s hier zijn altijd blij met hun snacks!

Perfect!

Snelle levering en nog een cadeautje erbij ook! Super tevreden.

snelle en correcte levering

Op extra wensen wordt altijd correct gereageerd.

Supersnel bezorgd en weer wat lekkers bij de bestelling Dat vinden de honden ook super!!

De hond vind het helemaal te gek!

Mijn ervaring? Tja daar kan ik niks over zeggen ik bestel voor de hond. Maar zijn ervaring??? Die is SUPER!! Hij kan gewoon niet kiezen wat hij als eerste wil hebben.... :-)

Snel geleverd en goed verpakt. Tot de volgende keer.

Top ervaring

Jammer dat ik geen 6 sterren kan geven. Snelle levering en zo leuk dat er een leuk briefje bij de bestelling zit een wat extra's om te proberen.

Snelle en juiste levering.

Website is makkelijk en duidelijk.

Prima producten voor een goede prijs en prima service!

Prima producten voor een goede prijs en prima service! Wij bestellen hier al een paar jaar en bevalt prima.