Prima producten voor een goede prijs en prima service!

Prima producten voor een goede prijs en prima service! Wij bestellen hier al een paar jaar en bevalt prima.

Goede kwaliteit

Heb met vet gevulde hoefjes besteld. Was heel netjes verpakt en mijn hond vindt ze super lekker. Ze is best kieskeurig dus denk dat het geen oud spul is. Leuke verrassing was het extra zakje met konijnenstrips bij de bestelling. Super leuk. Bestelling was ook netjes en stevig verpakt. Grote poot van onze hond voor alles.

goede service en prima kwaliteit

Altijd prima service, makkelijke site, goede producten en een prima service. Snelle levering en mijn honden zijn er super blij mee.

Hond vind het lekker

Hond vind het lekker en reageert er goed op. Mijn hond heeft een gevoelige maag waardoor ik voorzichtig ben met wat ik haar geef of laat geven door andere (heb geen zin in diarree dienst 's nachts). Ook leuk zijn de probeerzakjes die je bij je bestelling krijgt, kan ik kijken hoe ze erop reageert (als ik al vantevoren weet dat ze er niet goed op reageert geef ik het aan iemand anders).

Goede kwaliteit en snelle levering

De pensstaafjes zijn van goede kwaliteit en de bestelling wordt snel geleverd. Ik bestel meestal per 2,5 kilo en er zit altijd een leuk proefzakje bij van een ander product. Goede service en bij vragen is het bedrijf ook gewoon telefonisch bereikbaar. Bovendien hebben ze een uitgebreid assortiment.

Helemaal goed.

Klantvriendelijk en snelle levering.

Alles is vlot verlopen

Prima produkt en service en altijd een verrassing erbij

Ik bestel al jarenlang producten bij pensstaafjes.nl en altijd zijn de productenen en de service 100%. Ik raad pensstaafjes.nl ook bij iedereen aan.

Zeer snelle levering

De website is mooi omgeven en bestellen gaat heel gemakkelijk. Soms wil het wel eens haperen zeg maar tijdens de betaling. Kan ook aan mijn telefoon liggen. Krijg na bestelling en betaling vrijwel meteen een bericht dat de bestelling ontvangen is en wordt klaargemaakt. Binnen paar uur een bericht dat het wordt verzonden met track en trace code erbij. Echt heel fijn!

Geweldige producten en service!

Mijn hondje uit Portugal is een echte vleeseter en is gek op alle producten van pensstaafjes.nl Met hun producten hou ik hem lekker bezig met kauwen wat heel goed voor zijn gebit is. Daarbij altijd snelle verzending en een extraatje voor de hond. En het persoonlijke briefje erbij maakt het voor mij tot een Topservice!

Snelle levering, goed verpakt en de hond vindt ze heerlijk!!!

Iedere keer twee hele blije smulpapen!

Goeie snacks in alle soorten én maten, attent en snelle bezorging! Top!

Snelle en juiste levering.

Je krijgt snel geleverd . En de website is klant vriendelijk opgebouwd.

Snelle levering, goed verpakt, kadootje erbij erg attent. Kwaliteit van de snacks erg goed.

Altijd snel geleverd, en correct geleverd

Altijd snel geleverd, met een extraatje en altijd in perfecte staat

Heel tevreden

Snelle levering en goed verzorgd. Erg leuk dat je er wat extra's bij krijgt.

Geweldige firma, keuze PostNL een ramp !

Steeds verzorgde bestelling met gewoonlijk een kleine verassing toegevoegd. Prijs kwaliteit perfect. Maar... verzending via PostNL, schandalig. Vijf dagen aan het lijntje gehouden om te leveren op adres en uiteindelijk moeten gaan afhalen op een afhaalpunt op 3 km ondanks er plaatselijk ook een is. 4 punten omwille van de koerierdienst, anders zou ik er graag 10 geven.

Fijn bedrijf.

Bestellingen worden snel geleverd. Er zit altijd een verrassing bij met een persoonlijke tekst. Heel fijn in deze digitale wereld!

Prima prijs/kwaliteit en snelle levering

Heb hier de afgelopen jaren al voor al mijn honden regelmatig een bestelling geplaatst. Meestal pensstaafjes. Product is keurig veropakt en wordt snel geleverd. Ook leuk is het dat men er altijd een monster van iets anders bijdoet zodat je kunt kijken of de honden dat ook lekker vinden. Top!

Gewoon goed

Snelle levering met een kadootje erbij. Erg leuk en de hond wordt er blij van

Heel tevreden over reactie en levering!

Ik bestel al jaren bij Pensstaafjes, goede kwaliteit van producten, snelle reactie van klantenservice en levering. Met altijd een kleine verrassing erbij! Jammer dat de website van hen niet altijd goed werkt, dat belemmert soms het bestellen!

Leuk cadeautje erbij en bestelling zoals afgesproken

Heel tevreden

Snel

Super goed

Voor het eerst besteld. Produkten werden goed verpakt geleverd en er zat ook nog wat extra's bij in voor onze honden. Geweldige service☺️!

Zeer goede service, snelle levering en nette prijzen! Bestellen 1x in de maand een voorraadje en we zijn heel erg tevreden!

Raadhuisstraat 43 1541JB Koog aan de zaan