Leuk cadeautje erbij en bestelling zoals afgesproken

Heel tevreden

Snel

Super goed

Voor het eerst besteld. Produkten werden goed verpakt geleverd en er zat ook nog wat extra's bij in voor onze honden. Geweldige service☺️!

Zeer goede service, snelle levering en nette prijzen! Bestellen 1x in de maand een voorraadje en we zijn heel erg tevreden!

snelle service

dank je voor de snelle levering van mijn bestelling, spijtig dat er geen runds pensstaafjes beschikbaar zijn

Zeer snelle levering van mijn bestelling en ook nog eens een leuk cadeautje erbij. Echt super!

vlotte service

de bestelling was binnen een dag al thuis afgeleverd was goed verpakt en een leuke verrassing zat erbij

Vriendelijk aan de telefoon en goed advies

Snelle service en netjes verpakt

We bestellen al een tijdje via deze site, en zijn zeer tevreden.

Fantastisch!

Al meermaals bij pensstaafjes.nl besteld en elke keer weer een snelle levering, top producten van goede kwaliteit met een nog betere prijs. Altijd leuk dat ze er een gratis snack aan toevoegen! Enkele keren besteld alszijnde cadeautje en bij opmerkingen kun je je wensen aangeven, waar steeds weer gehoor aan gegeven wordt en ze weten het pakketje altijd weer leuk in te pakken en baasjes te verrassen!

De hond is er dollop!

Snelle levering, goed verpakt en de hond vindt ze heerlijk

snel

Snelle levering + een attentie voor de hond

Zeer prettig altijd een lekkertje bij de bestelling en snelle bezorging kortom prima producten en se

Een top bedrijf

top service,vriendelijkheid,goede gezonde hondensnacks

snelle goede levering,als je een vraag hebt krijg je snel een antwoord,ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam,goede hondensnacks,ik raad iedereen aan om gezonde hondensnacks te kopen bij pensstaafjes,ik heb niets anders dan lovende woorden over hen en mijn hondjes zijn ook tevreden met hun lekkere snacks

Ik bestel iedere 2 maanden kauwsnack voor mijn hond. Snelle levering en goede service

Zeer fijne webshop, alles wat ik nodig heb voor de hondjes op 1 plek! Levering is snel en ook duidelijk.

Altijd snelle levering

Levering altijd snel, ook wordf er altijd iets extra's lekkers voor de hond meegestuurd.

Prima webwinkel

goede service, snelle verzending, prima producten.

betrouwbaar

Al lange tijd klant en altijd correcte leveringen en garantie.

Prima, Snel en goed

Snel geleverd en de honden vinden het top. Hey maken van een account duurt te lang. Vinden van wachtwoord is te omslachtig.

Snel geleverd,en perfecte producten

Snelle service en wordt zeer snel en goed geleverd. Kan geen minpunten bedenken.

Super bedrijf!

Snel geleverd, altijd een lief briefje erbij met een extra snack-cadeautje voor de hond! Goede kwaliteit snacks!

Goed echter website te traag

Bestellen gaat eenvoudig. Goede producten. Echter de nieuwe website is te traag. Dat is irritant.

supersnelle service

Telkens als ik bij Pensstaafjes een bestelling doe, wordt deze razendsnel verwerkt. De snacks die ik voor mijn honden bestel zijn van goede kwaliteit en niet duur. Ik ben heel tevreden over de producten!

een echte aanrader

prima prijs/kwaliteit, enorm veel keuze, supersnelle levering, kortom een echte aanrader!

Raadhuisstraat 43

1541JB Koog aan de zaan